SpoRRi
Well-known member
Motorex sprej: epic fail, usro i sefa i stanicu
da njega sam zapamtio da je brutalno "vodenast" ima ga vise po motoru nego na lancu
Motorex sprej: epic fail, usro i sefa i stanicu
da njega sam zapamtio da je brutalno "vodenast" ima ga vise po motoru nego na lancu
Probaj Motul Road + (mazati isključivo na vruć lanac),baca ali ne strašno.Motorex sprej: epic fail, usro i sefa i stanicu
Ma gotov sam ja sa masnim sprejevima, bijeli valvoline bi bio jedini klasicni koji bi koristio, ali vise ne postoji. PTFE iz louisa, al ne S100 jer je preskup i to je to.Probaj Motul Road + (mazati isključivo na vruć lanac),baca ali ne strašno.
Zasad ovaj S100 dry libe je najbolji ali i najskuplji 😅
Nije, ali ako radi kako treba, zasto mijenjat, a kod ove iridijumke se pokazuje da se ne trosi fizicki, odnosno izuzetno sporo. Gotovo nikad ne rikne odjednom, da do znanja da vise ne valja, najcesce na visokim okretajima vise ne moze davat stabilnu i jaku iskru, motor nema vise tolik osnage, zna puknut neizgorena smjesa koja zavrsi u auspuhu itd....na svjećici nije bitan samo izgled..
istina za iridiumku na skuteruNije, ali ako radi kako treba, zasto mijenjat, a kod ove iridijumke se pokazuje da se ne trosi fizicki, odnosno izuzetno sporo. Gotovo nikad ne rikne odjednom, da do znanja da vise ne valja, najcesce na visokim okretajima vise ne moze davat stabilnu i jaku iskru, motor nema vise tolik osnage, zna puknut neizgorena smjesa koja zavrsi u auspuhu itd....
Jednu iridijumku sam na nakitanom 2T skuteru vozio dulje od 20.000km, okretaji najcesce oko 10.000, tamo se ground elektroda trosila bitno brze (2T koji u minuti trazi 5000 iskri na tim okretajima). Znao sam je izvadit svakih par tisuca da prekontroliram i jednom sam zbog istrosene ground elektrode korigirao zazor iako je skuter i dalje isao kako treba i prije korekcije. Nepoderive su (uvjetno receno).
Ovisi naravno i o nacinu koristenja, nije isto kruzanje na nizim i srednjim okretajima i voznja na stazi.
S druge strane, moji djirevi ju jednodnevni, ne odlazim na veca putovanja motorom, u tom slucaju bi vjerojatno mjenjao preventivno na recimo 24000km, a ne 12000 kao po manualu. Ulje i filter se po tom manualu mijenja isto svakih 12000km, ali njih mijenjam svakih 5000km, mislim da je taj manual prilagodjen servisnoj mrezi kako bi odjednom napravili puno toga na motoru, a ne korisniku motora.
Motor je stvarno perverzija,koliko je dobar na slikama još je bolji uživo 😁lip je i rastavljen..
Jesi ga obračuna,bolje nego ovi iz elektre 😜Taman se okrenula kilometraza prije ulaska u garazu
Pa kakva je ovo potrosnja? 🙄Taman se okrenula kilometraza prije ulaska u garazu
Kad si ga ono kupio?Taman se okrenula kilometraza prije ulaska u garazu
Motor je stvarno perverzija,koliko je dobar na slikama još je bolji uživo 😁
Neće dugo proći 😁javi kad ćeš na knin, pa makar i ja piće platio..
Bio na benziskoj koja je 4km od kuce i na njoj resetirao, guzva, uzbrdica, danasnji djir od 140km je bio 5.2l/100km.....Pa kakva je ovo potrosnja? 🙄