Kawasaki Z900 ABS-2017

Attachments

  • IMG-47ff14c7a24fd9e0e3fb8b4f3f67e334-V.jpg
    IMG-47ff14c7a24fd9e0e3fb8b4f3f67e334-V.jpg
    24.1 KB · Views: 0
  • Haha
  • Wow
Reactions: Feis123 and Dene
Bok ekipa,

trebao bi malo mudrosti od ekipe koja vozi Z900.

Zadnje sam vozio Suzuki M800, pa Z750, pa Tuono V4.

Tuono je bio savrÅ”en po pitanju ciklistike, položaja u vožnji, zvuka V4 i kad mu odvrneÅ” gas ide ko da te goni 100 đavala, ali sam imao dva problema:
1. previŔe troŔi i nije to problem per se, nego malen je tank pa sam stalno bio na benzinskoj
2. bio mi je prejak tako da sam ga uglavnom vozio u onom R= Road/Rain modu Ŕto spusti 30% snagu

Iz svega se da zaključiti da bi mi neki srednji naked cca 900cc bio dobar pa me zanima ima li netko iskustva sa prelaskom sa jačeg motora na Z900. Da li ima dovoljno umfa?
 
Z 900 ide sasvim dovoljno,sve je do vozača.
Å to se tiče potroÅ”nje,z nije neki potroÅ”ač i s njim nećeÅ” morati non-stop na benzinsku,bez problema prođe 250km s jednim tankom. Ovjes je odličan i kočnice su dobre
 
  • Like
Reactions: cadjo
Z 900 ide sasvim dovoljno,sve je do vozača.
Å to se tiče potroÅ”nje,z nije neki potroÅ”ač i s njim nećeÅ” morati non-stop na benzinsku,bez problema prođe 250km s jednim tankom. Ovjes je odličan i kočnice su dobre
Potrosac nije ak se pazi, meni manje trosi od Z750 u istim uvjetima voznje koji su umjereni, valjda je do euro 5 norme (iako je moj nazivno euro 4, a to je zbog toga jer nije pocetkom 2020 dobio homologaciju za euro 5 koju sada ima).
Ovjes nebi nazvao odlicnim, rekao bi da je OK za normalnu voznju ako nisi pretezak (ja sam 92kg bez opreme i granicno je).
Kocnice su OK gledajuci da je to cestovni naked, na vecim brzinama osjetim da bi htio da su jace, al to je budget motor, u tom smislu su OK.


Kaj se tice snage i momenta, rijetki su 4 redni koji vuku iz podruma, stvarno je vozan motor, gdje sam na Z750 bio u 2-3 brzini sada mogu bit komotno u 3-4, vec od 3000 okr se osjeti moment i prilicno je linearno razvijanje snage, tako da nema nekih iznenadjenja, a sa svojih nazivnih 125 konja ide kao i drugi motori te snage, jedino sto ih ovaj razvija na 9500okr, a ne kao neki na visim okretajima (obicno motori manje kubikaze, a slicne snage).


Ukratko, za redni 4, motor daje puno u niskim okretajima, jaaaako puno u srednjim i solidno na visokim, bas vozan cestovni naked.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Musashi
ja sam sa ducati supersport s preŔo na z900.

loŔiji ovjes i kočnice jer je ss ohlinsa imo i brembo m4.32.

ovjes i kočnice kod z900 za cestu zadovoljavajuć omjer udobnosti i preciznosti, na grobniku se osjetila razlika, najviÅ”e u ovjesu. nije loÅ”e ali ss je bolji bio.

prođem oko 250km s rezervarom, neÅ”to viÅ”e ili neÅ”to manje ovisno koliko sam nježan s gasom.

nisam očekivo, ali po pitanju snage osjeti se da je ima viÅ”e od ss koji je imao 113ks, tako da će ti ovo vjerojatno biti taman.

kramasaki je odličan all round motor za cestu, čak se i solidno čuje sa serijskim topom.

led svijetla jako dobra, tft ekran pregledan i oku ugodan, tcs i abs nisam primjetio da smetaju već se pale kad je baÅ” panika.

za sada ne žalim Ŕto nisam uzeo npr mt09 ili f900r.
 
tcs i abs nisam primjetio da smetaju već se pale kad je baÅ” panika.

Ja sam primjetio da se ABS malo prerano pali, osjetio vise puta da se aktivira, a nije bilo jos potrebe, pogotovo mi je neugan feeling kad kod naglog kocenja na grbavom asfaltu ABS razmislja jos neko vrijeme makar vise nije grbavo i gripa ko u prici, a on i dalje akrtivan. Nije veliki minus, ali, moglo je to bit i bolje.
 
Potrosac nije ak se pazi, meni manje trosi od Z750 u istim uvjetima voznje koji su umjereni, valjda je do euro 5 norme (iako je moj nazivno euro 4, a to je zbog toga jer nije pocetkom 2020 dobio homologaciju za euro 5 koju sada ima).
Ovjes nebi nazvao odlicnim, rekao bi da je OK za normalnu voznju ako nisi pretezak (ja sam 92kg bez opreme i granicno je).
Kocnice su OK gledajuci da je to cestovni naked, na vecim brzinama osjetim da bi htio da su jace, al to je budget motor, u tom smislu su OK.


Kaj se tice snage i momenta, rijetki su 4 redni koji vuku iz podruma, stvarno je vozan motor, gdje sam na Z750 bio u 2-3 brzini sada mogu bit komotno u 3-4, vec od 3000 okr se osjeti moment i prilicno je linearno razvijanje snage, tako da nema nekih iznenadjenja, a sa svojih nazivnih 125 konja ide kao i drugi motori te snage, jedino sto ih ovaj razvija na 9500okr, a ne kao neki na visim okretajima (obicno motori manje kubikaze, a slicne snage).


Ukratko, za redni 4, motor daje puno u niskim okretajima, jaaaako puno u srednjim i solidno na visokim, bas vozan cestovni naked.
Alfa ne lupetaj,čovjek je pričao o normalnoj vožnji,da motor nije vozio u sportskom modu i za njega je ovjes odličan i isto tako kočnice. To je prvo.
Drugo 100% sam siguran da vozim brže od tebe i ako je meni taj ovjes odličan je i tebi,probaj staviti neke bolje gume jer nema tog ovjesa koji može biti odličan ako su gume loŔe.
Kočnice su odlične,ne malo puta mi je izletio auto na velikoj brzini i da nisu bio bi se razbio kao idiot,ali nisam i to ne zahvaljujući meni nego kočnicama.
Normalno da ima boljih i kočnica i ovjesa ali za taj motor te cijene i za njegovu vožnju su odlične. I za većinu vozača na cesti
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ja sam primjetio da se ABS malo prerano pali, osjetio vise puta da se aktivira, a nije bilo jos potrebe, pogotovo mi je neugan feeling kad kod naglog kocenja na grbavom asfaltu ABS razmislja jos neko vrijeme makar vise nije grbavo i gripa ko u prici, a on i dalje akrtivan. Nije veliki minus, ali, moglo je to bit i bolje.
Promjeni gume,normalno da ti se TC i ABS pale kad su ti gume u kurcu
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Alfa ne lupetaj,čovjek je pričao o normalnoj vožnji,da motor nije vozio u sportskom modu i za njega je ovjes odličan i isto tako kočnice. To je prvo.
Drugo 100% sam siguran da vozim brže od tebe i ako je meni taj ovjes odličan je i tebi,probaj staviti neke bolje gume jer nema tog ovjesa koji može biti odličan ako su gume loŔe.
Kočnice su odlične,ne malo puta mi je izletio auto na velikoj brzini i da nisu bio bi se razbio kao idiot,ali nisam i to ne zahvaljujući meni nego kočnicama.
Normalno da ima boljih i kočnica i ovjesa ali za taj motor te cijene i za njegovu vožnju su odlične.
Ovisi sa cime usporedjujes, ali nazvat kocnice i ovjes na Z900 odlicnim je krivo. Adekvatan je precizniji izraz. Sto se ovjesa tice, ovisi i o kilazi vozaca, ja sam u full opremi sitno preko 100kg, vjerujem da bi bilo puno bolje da imam 20-30 kg manje
 
Promjeni gume,normalno da ti se TC i ABS pale kad su ti gume u kurcu
Niej guma kriva ako nakon neravnog dijela dodjes na ravni, a ABS i dalje druka koji metar, a vilice nemaju efekt kao da samo imaju feder, rebound je podesen na 2 klika od skroz zatvorenog i ne ljulja se ovjes nekontrolirano
 
Ovisi sa cime usporedjujes, ali nazvat kocnice i ovjes na Z900 odlicnim je krivo. Adekvatan je precizniji izraz.
U krivom si,ako postoje bolje ne znači da su ove loÅ”e. Ne treba se uspoređivati nego treba vidjeti kako rade svoj posao u onome Å”to su namijenjene a za to su odlične. U kojem si zavoju pao radi o ovjesa,svaki zavoj ću proći brže od tebe ali nije do ovjesa nego do vozača
 
Niej guma kriva ako nakon neravnog dijela dodjes na ravni, a ABS i dalje druka koji metar
VoziŔ na gumama koji su prastara tehnologija i misliŔ da ne utječu na upravljane,držanje i kočenje tvog motora?
Ne znam zaŔto se non stop razvijaju nove gume.
ImaÅ” jeftini mitas SF+ stavi ga iduće ljeto i odvozi Karlobag i vidjet ćeÅ” Å”ta tvoj motor može