Motorom ti je nezgodno nosit, ali ako dolaziÅ” autom, svakako...Idem ja sad na kavu
Ovo ti Ŕalje FeisKad ces kod mene?
Potrosac nije ak se pazi, meni manje trosi od Z750 u istim uvjetima voznje koji su umjereni, valjda je do euro 5 norme (iako je moj nazivno euro 4, a to je zbog toga jer nije pocetkom 2020 dobio homologaciju za euro 5 koju sada ima).Z 900 ide sasvim dovoljno,sve je do vozaÄa.
Å to se tiÄe potroÅ”nje,z nije neki potroÅ”aÄ i s njim neÄeÅ” morati non-stop na benzinsku,bez problema proÄe 250km s jednim tankom. Ovjes je odliÄan i koÄnice su dobre
tcs i abs nisam primjetio da smetaju veÄ se pale kad je baÅ” panika.
Alfa ne lupetaj,Äovjek je priÄao o normalnoj vožnji,da motor nije vozio u sportskom modu i za njega je ovjes odliÄan i isto tako koÄnice. To je prvo.Potrosac nije ak se pazi, meni manje trosi od Z750 u istim uvjetima voznje koji su umjereni, valjda je do euro 5 norme (iako je moj nazivno euro 4, a to je zbog toga jer nije pocetkom 2020 dobio homologaciju za euro 5 koju sada ima).
Ovjes nebi nazvao odlicnim, rekao bi da je OK za normalnu voznju ako nisi pretezak (ja sam 92kg bez opreme i granicno je).
Kocnice su OK gledajuci da je to cestovni naked, na vecim brzinama osjetim da bi htio da su jace, al to je budget motor, u tom smislu su OK.
Kaj se tice snage i momenta, rijetki su 4 redni koji vuku iz podruma, stvarno je vozan motor, gdje sam na Z750 bio u 2-3 brzini sada mogu bit komotno u 3-4, vec od 3000 okr se osjeti moment i prilicno je linearno razvijanje snage, tako da nema nekih iznenadjenja, a sa svojih nazivnih 125 konja ide kao i drugi motori te snage, jedino sto ih ovaj razvija na 9500okr, a ne kao neki na visim okretajima (obicno motori manje kubikaze, a slicne snage).
Ukratko, za redni 4, motor daje puno u niskim okretajima, jaaaako puno u srednjim i solidno na visokim, bas vozan cestovni naked.
Promjeni gume,normalno da ti se TC i ABS pale kad su ti gume u kurcuJa sam primjetio da se ABS malo prerano pali, osjetio vise puta da se aktivira, a nije bilo jos potrebe, pogotovo mi je neugan feeling kad kod naglog kocenja na grbavom asfaltu ABS razmislja jos neko vrijeme makar vise nije grbavo i gripa ko u prici, a on i dalje akrtivan. Nije veliki minus, ali, moglo je to bit i bolje.
Ovisi sa cime usporedjujes, ali nazvat kocnice i ovjes na Z900 odlicnim je krivo. Adekvatan je precizniji izraz. Sto se ovjesa tice, ovisi i o kilazi vozaca, ja sam u full opremi sitno preko 100kg, vjerujem da bi bilo puno bolje da imam 20-30 kg manjeAlfa ne lupetaj,Äovjek je priÄao o normalnoj vožnji,da motor nije vozio u sportskom modu i za njega je ovjes odliÄan i isto tako koÄnice. To je prvo.
Drugo 100% sam siguran da vozim brže od tebe i ako je meni taj ovjes odliÄan je i tebi,probaj staviti neke bolje gume jer nema tog ovjesa koji može biti odliÄan ako su gume loÅ”e.
KoÄnice su odliÄne,ne malo puta mi je izletio auto na velikoj brzini i da nisu bio bi se razbio kao idiot,ali nisam i to ne zahvaljujuÄi meni nego koÄnicama.
Normalno da ima boljih i koÄnica i ovjesa ali za taj motor te cijene i za njegovu vožnju su odliÄne.
Niej guma kriva ako nakon neravnog dijela dodjes na ravni, a ABS i dalje druka koji metar, a vilice nemaju efekt kao da samo imaju feder, rebound je podesen na 2 klika od skroz zatvorenog i ne ljulja se ovjes nekontroliranoPromjeni gume,normalno da ti se TC i ABS pale kad su ti gume u kurcu
U krivom si,ako postoje bolje ne znaÄi da su ove loÅ”e. Ne treba se usporeÄivati nego treba vidjeti kako rade svoj posao u onome Å”to su namijenjene a za to su odliÄne. U kojem si zavoju pao radi o ovjesa,svaki zavoj Äu proÄi brže od tebe ali nije do ovjesa nego do vozaÄaOvisi sa cime usporedjujes, ali nazvat kocnice i ovjes na Z900 odlicnim je krivo. Adekvatan je precizniji izraz.
A gdje sam napisao da su lose? Napisao sam da su i ovjes i kocnice adekvatni za taj tip motoraU krivom si,ako postoje bolje ne znaÄi da su ove loÅ”e
VoziÅ” na gumama koji su prastara tehnologija i misliÅ” da ne utjeÄu na upravljane,držanje i koÄenje tvog motora?Niej guma kriva ako nakon neravnog dijela dodjes na ravni, a ABS i dalje druka koji metar