Takav je par sati nakon sto je napunjen pravilno? Ako da, onda nije bas u dobrom stanju. Ali ako takav i tjedan dana nakon nekoristenja motora veselo upali motor, ne vidim problem, a sto ce biti za cca pola godine ili godinu - ko to zna. Trebalo bi ga ispitat pod opterecenjem koju struju moze dati. Ako nemas takav uredjaj, mozes probat i verglat motor 5-10 sekundi (ali da ne upali - izvadi osigurac od ECUa na primjer) i prati voltazu. Ako padne ispod 10V (ajde, 9,5V kao minimum) u tom periodu, onda ipak preporuka da ga zamijenis u skorije vrijeme cisto da budes na miru da ti nece radit problem onda kada ces ga trebat.da ne otvaram ovu temu...
aku mi je na 12.3V, dal je to jos ok il je prdnuo u rosu?
ovo kaj ti je alfa napiso... ako je taj napon nakon cca 2-3 sata punjenja, to je 25-30% kapaciteta... svakako imaj novi akumulator u pripremi...da ne otvaram ovu temu...
aku mi je na 12.3V, dal je to jos ok il je prdnuo u rosu?
Načelno možeš, napon punjenja ti daje dobru naznaku... trebao bi bit između 13.7 i 14.4 V.Jučer popodne ga puno, a msloprije testirao. Budem ga još kroz koji dan provjerio da vidim dal pada.
Primjetio sam da se muči ako ne upali odmah pa sam ga stavio na punjač.
Dal multimetrom možeš testirati dal ga motor pravilno puni?)(nisam baš na ti sa elektrikom)
Oprosti koji je motor u pitanjuJučer popodne ga puno, a msloprije testirao. Budem ga još kroz koji dan provjerio da vidim dal pada.
Primjetio sam da se muči ako ne upali odmah pa sam ga stavio na punjač.
Dal multimetrom možeš testirati dal ga motor pravilno puni?)(nisam baš na ti sa elektrikom)
Sad vidim da sam krivo gore napiso.. moje isprike... pretpostavka je majka zajeba...
di je to !Sad vidim da sam krivo gore napiso.. moje isprike... pretpostavka je majka zajeba...
er 5... svjeze je kod mene pa ne znam od kad je baterija i kako je odrzavana (koliko je stajao/ vozio, tolo /hladno...)Oprosti koji je motor u pitanju