Dobre prilike u oglasima

Održavanje motora nije jeftino , pošteno održavanje , većina kupi motor , mijenja ulje, filtere, lanac i smatra da je time motor servisiran. Štelanje ventila , mijenjanje faznog i španera , mijenjanje lamela i druk lagera , servis vilica (mislim na pošteni, ne onaj istoči utoči) sajli , za većinu je to naučna fantastika.
Kad sam tražila sebi šesticu bože me sačuvaj šta sam sve čula.
 
Održavanje motora nije jeftino , pošteno održavanje , većina kupi motor , mijenja ulje, filtere, lanac i smatra da je time motor servisiran. Štelanje ventila , mijenjanje faznog i španera , mijenjanje lamela i druk lagera , servis vilica (mislim na pošteni, ne onaj istoči utoči) sajli , za većinu je to naučna fantastika.
Kad sam tražila sebi šesticu bože me sačuvaj šta sam sve čula.
Znaci triba ici na servise, koji ti u vecini slucajeva izbiju paru iz đepa, a ne napravi nista.
I koji je to full servis vilice, za vilice koje nemaju stelanje, evo ja bi tija napravit to???

Da se vratim na prvo, evo nek se javi ekipa koja je do 60 000km radila provjeru ventila i minjala fazni lanac i natezace u kojem su stanju bili i kolika su im bila ostupanja.

A s druge strane vecina motora u oglasnicima ima cca 35-45 tis, pa nema straha 😂😂😂
 
I koji je to full servis vilice, za vilice koje nemaju stelanje
otprilike isti kao i full servis vilica koje imaju sva štelanja, otvoriš, rastaviš, počistiš, promijeniš što misliš promijeniti i gas dalje, poprilično besmisleno ako vilice ne cure i rade ispravno...i ti dijelovi definitivno nisu napravljeni da se svako malo nešto rastavlja i drka po njima, pogotovo socijalne showe i kayabe s japanaca

ili kak bi rekao jedan forumski kolega; 3 dana posla i minimalno 2 kutije brake cleanera, treba opravdati 2000 kuna za taj teški i zahtjevan posao :mrgreen:
 
Održavanje motora nije jeftino , pošteno održavanje , većina kupi motor , mijenja ulje, filtere, lanac i smatra da je time motor servisiran. Štelanje ventila , mijenjanje faznog i španera , mijenjanje lamela i druk lagera , servis vilica (mislim na pošteni, ne onaj istoči utoči) sajli , za većinu je to naučna fantastika.
Kad sam tražila sebi šesticu bože me sačuvaj šta sam sve čula.
Sve nabrojano i ima jos toga,al zasto placati mijenjanje ulja,filtera,sijalica i takve stvari servisima...dok ove stvari kao stelanje ventila,mijenjanje lanca...i nekakava kontrola sklopova,iako i to mnogi rade,takve stvari jesu za servis,to nije svaka dva-tri mjeseca,vec svakih 40.000-50.000 KM,i to dodje 3-4.000 kuna.,i uvjek imas zdrav motor...
 
otprilike isti kao i full servis vilica koje imaju sva štelanja, otvoriš, rastaviš, počistiš, promijeniš što misliš promijeniti i gas dalje, poprilično besmisleno ako vilice ne cure i rade ispravno...i ti dijelovi definitivno nisu napravljeni da se svako malo nešto rastavlja i drka po njima, pogotovo socijalne showe i kayabe s japanaca

ili kak bi rekao jedan forumski kolega; 3 dana posla i minimalno 2 kutije brake cleanera, treba opravdati 2000 kuna za taj teški i zahtjevan posao :mrgreen:
Pa to i govorim.
Svjeze ulje, semerinzi i prasinari kad propisaju.
 
kod nas je većina na žalost u onoj drugoj krajnosti, sada vidim da si iz vodica, baš od tamo sam kupio vjerojatno najgori motor po pitanju održavanja ikad, problem je bio što sam motor uzeo na neviđeno, a kolega koji mi ga dovezao doma se očito ne kuži koliko sam mislio da se kuži, a prodavatelju sam vjerovao jer mi se učinio ok i nekako naivno sam mislio da kao ponosni branitelj barem donekle stoji iza svoje riječi, kasnije sam skužio i da je član hrvatske demokratske partije pa sam odustao od tužbe jer sam shvatio da s debilom nema pomoći

na žalost, to smeće od čovjeka, ponosni hrvatski branitelj, em me izvaralo s kilometrima, 4-5 godina nije promijenio ulje u motoru (on je mislio da to treba dolijevati pa je u mašini bilo oko litra više nego bi trebalo biti), vozio je 4-5 godina s propišanima vilicama (vilice su komplet oksidirale/semerinzi zahrđali) i klepetavom mašinom, na gumama za koje ti ne treba ni centralna nogara jer motor stoji ravno kako ga ostaviš, lanac je visio do poda...i to je u biti prava slika i prilika i realnost hrvatskih motora i motorista
 
kod nas je većina na žalost u onoj drugoj krajnosti, sada vidim da si iz vodica, baš od tamo sam kupio vjerojatno najgori motor po pitanju održavanja ikad, problem je bio što sam motor uzeo na neviđeno, a kolega koji mi ga dovezao doma se očito ne kuži koliko sam mislio da se kuži, a prodavatelju sam vjerovao jer mi se učinio ok i nekako naivno sam mislio da kao ponosni branitelj barem donekle stoji iza svoje riječi, kasnije sam skužio i da je član hrvatske demokratske partije pa sam odustao od tužbe jer sam shvatio da s debilom nema pomoći

na žalost, to smeće od čovjeka, ponosni hrvatski branitelj, em me izvaralo s kilometrima, 4-5 godina nije promijenio ulje u motoru (on je mislio da to treba dolijevati pa je u mašini bilo oko litra više nego bi trebalo biti), vozio je 4-5 godina s propišanima vilicama (vilice su komplet oksidirale/semerinzi zahrđali) i klepetavom mašinom, na gumama za koje ti ne treba ni centralna nogara jer motor stoji ravno kako ga ostaviš, lanac je visio do poda...i to je u biti prava slika i prilika i realnost hrvatskih motora i motorista
Na žalost većini, imam kolegu koji me jednom pitao kako se meni ne kvari moj auto a ima već 10 godina.....
Dakle lik ne vozi auto na servis, vozi se dok nekaj ne rikne i onda samo ono što se mora mijenja, ono užas živi, kad sam mu rekao da sam ove jeseni dao 7500 kn za veliki servis smijao mi se, a pred mjesec dana me zvao da ga šlepam do servisa, pukao mu zupčasti remen..... dakle većina se tako odnosi prema svojim vozilima i onda kude i model i marku jer stalno nekaj rikava. Ono što je još najgore, nikad nije mijenjao ulje niti filtere, samo dolijeva ulje kad mu se upali kontrolka, jednog je pasata zaribao na autoputu, kao samo do benzinske će izdržat da kupi ulja.
No nije to samo po pitanju vozila, takav je mentalitet naroda, tako se odnose prema svemu u svakodnevnom životu, pa ima onda krivi svi živi jer imaju kratak rok, pa nisu stigli ovo ili ono isl izgovori....
 
kod nas je većina na žalost u onoj drugoj krajnosti, sada vidim da si iz vodica, baš od tamo sam kupio vjerojatno najgori motor po pitanju održavanja ikad, problem je bio što sam motor uzeo na neviđeno, a kolega koji mi ga dovezao doma se očito ne kuži koliko sam mislio da se kuži, a prodavatelju sam vjerovao jer mi se učinio ok i nekako naivno sam mislio da kao ponosni branitelj barem donekle stoji iza svoje riječi, kasnije sam skužio i da je član hrvatske demokratske partije pa sam odustao od tužbe jer sam shvatio da s debilom nema pomoći

na žalost, to smeće od čovjeka, ponosni hrvatski branitelj, em me izvaralo s kilometrima, 4-5 godina nije promijenio ulje u motoru (on je mislio da to treba dolijevati pa je u mašini bilo oko litra više nego bi trebalo biti), vozio je 4-5 godina s propišanima vilicama (vilice su komplet oksidirale/semerinzi zahrđali) i klepetavom mašinom, na gumama za koje ti ne treba ni centralna nogara jer motor stoji ravno kako ga ostaviš, lanac je visio do poda...i to je u biti prava slika i prilika i realnost hrvatskih motora i motorista
Jbg sta rec.
Do sad sa kupnjom motora, sam ima srice, al bi se dobro raspita prije nego sta bi isa po njega, al sta se tice auta, ajme, valjda je nepisano pravilo ici zajebat covika ako radi 300+km da cidi auto.
Inace sam iz Šib, ali radim i dosta me toga veze za Vd.
Jel se moze znati o kojem je motoru rijec i kad si ga kupija??
 
Konačno je i tebe neko zajeba Moon, karma is a bitch... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
dok podvučem crtu, zajebo je samo sam sebe mada takvi nemaju obraza, dotjerao sam ja to u red, potrošio malo više novaca od planiranog i jaaaaako puno vremena

Jel se moze znati o kojem je motoru rijec i kad si ga kupija??
honda x11, pred 2 godine, koliko vidim na fejsu, ponosni gazda sada vozi bavarskog kljunaša
 
na kraju i nije loše ispalo

1641214379935.png
 
Vec par miseci trazim apriliu caponord 1200...i nikako se namirit na pravu.
ili puno km ili je u kurcu,bez ikakvog papira,racuna o servisu...
ista stvar sa crosstourerom 1200
supertenere...

aprilia
Prvi me vlasnik uvjerio na telefon da ima racun od kupovine,sve servise,itd...eto njega,doletia je na motoru,koji nije vec dugo opran...na zadnoj felgi prst blata...isto kao na slici sa njuskala od prije 6 miseci,kad je stavljen oglas...i kaze eto pogledaj ga sad uzivo.
Naravno bez racuna od kupovine i icega vezanog uz nas dogovor na telefon od dan ranije...


Drugi jebivjetar sa oglasa(ST1200)...prvi vlasnik,nema racun od kupovine motora koji je 2016g,za koji je on tvrdio ga ima,da je prvi vlasnik i da ima servisnu knjigu...na kraju se ispostavilo,da je on stvarno prvi vlasnik u HR...ali bia je i jedan prije njega...iz Njemacke.

Sta je najgore,vozia sam autom,400km u jednom pravcu i frend sa mnom u autu...jer kao,kad ja kupim motor,on ce vozit autom iza mene.


Treci iz oglasa(crosstourer),kojeg sam nazvao,vise se nije ni javia...nakon mog upita da mi slika racun od kupovine i zadnjeg servisa...prije nego dodem viditi motor...
mozda puno trazim...ali sad sam naucia lekciju :ROFLMAO:
 
a vidi ovaj grob ispebijani i pozadini koji jedva 250 navuče.... ježi ga ni to r spešl edišn forca italiJana
 
Da se vratim na prvo, evo nek se javi ekipa koja je do 60 000km radila provjeru ventila i minjala fazni lanac i natezace u kojem su stanju bili i kolika su im bila ostupanja.
jesam ja , na 50000 provjera , prošle sezone štelanje, fazni i španer, sad ima 80 000 , i ne, nisam ih mijenjala zato što su otišli , bilo je lufta , no ja taj motor mislim još prilično dugo vozit ;)
 
  • Like
Reactions: cadjo