I kod mene je prelazak na offroad bio katastrofa, nisam puštao prednju kočnicu, padao ko kruška, bojao se kamenčića većeg od šake... ma užas, maneken s R-a i odličan materijal za kameru.
Sreća jedino što sam krenuo sa hard endurom koji je relativno lagan i napravljen za padanje pa dozvoli da naučiš puno toga. Sa Tenere kreneš kao i sa svakim motorom dok ga ne upoznaš, lagano pa onda postepeno sve jače. Točno kužiš kako ga počneš sasvim pristojno navijati uzbrdo, jer stražnji kraj se da kontrolirati, ali prema dole već puno opreznije jer sad je tu teški prednji kraj, cestovna guma i opet, velika ukupna težina. Šteta što sam bio sam jer možda sam išao sasvim pristojno za takav motor a nemam osjećaja gdje sam.
Za učenje bi savjetovao neki hard enduro ili barem stariji motor jer padanje je neminovno, ali kod ovog je fora što odeš cestom na drugi dio HR i onda tamo blatariš. Čak i ako ne blatariš, sasvim je ugodan za vožnju a na cesti nećeš zaostajati za nikim. Baš sam jučer o tome razmišljao, s kojim god motorom se vozim brzina mi je ista samo se ponekad mijenjaju gasiranja na ravnom, veća ili manja sigurnost na tom motoru i vrijeme do početka umora.
Ako se odlučiš na tu klasu nećeš sigurno pogriješiti sa Tenerkom, ne govorim samo u svoje ime nego slušam i ljude oko sebe koji imaju puno više iskustva.
Načelno bi bilo ok da možeš probati iako je po meni i ta proba na sat vremena za takav motor zakurac kad realno ne vidiš ništa. Vrijedi ono staro pravilo, ako ti ga nema najbolji frend onda odriješiš kesu i riskiraš.