ako bude opcije udijeliti koju impresiju unaprijed zahvalan
Živija kolega,pitaj šta te zanima slobodno 😃
Kupija san ga lani i napravija cca 12 000 km tako da ga mogu recenzirati u svakom pogledu 😃
Z900rs mi je peti naked i ukupno sedmi motor u mom vlasništvu.Čisto za usporedbu nekih motora koje san ima krenimo od Kawe ZR-7 (2003 g.) i Z750 (2008 g.) i od nakeda još Horneta 600 (2006 g.) i Horneta 900 (2007 g.) uz jedan izlet na Choppere ima san i CBF 1000 (2011 g.)...
Od ovih navedenih najbolji su mi bili Hornet 600 i Hornet 900 s tim da je 900 ipak svjetlosnu godinu ispred 600 jer je ta 2007 g. imala i potpuno podesiv ovjes 😃
Kad usporedim Horneta 900 i Z900RS on je još 3 puta bolji i vozniji od Horneta te je definitivno najbolji motor koji san ima do sad a i usporedno sa puno motora koje san proba od prijatelja jedan od najboljih za voziti 😃
Motor se vozi perolako,ima brutalne kočnice (prednja pumpa je radijalna) i ima jako dobar položaj tijela,nimalo naporan a opet aktivan položaj,šta se tiče agregata snage ima napretek s tim da su prvih 5 brzina kratko proračunate a 6. je duga pa možeš krstariti s njom već na cca 60-70 km/h a ako se oćeš sportski voziti motor ide u crveno područje brzinom munje i igraš se s njim po zavojima,tu svakako pomaže potpuno podesiv ovjes,kontrola protuproklizavanja i antihopping spojka premda su intervencije neprimjetne 😃
Šta se tiče potrošnje ona je individulana ali evo da ti dočaran malo,lokalno se dosta agresivno vozim i u tom nekom mješovitom modu agresive po određenim dionicama i normalnih vožnji kroz mista motor troši 5.8 L a na putnom modu kad doslovno krstariš 6. brzinom i poštuješ propise padne na 4.5 L 😃
Da ne bude sve savršeno ima klasičan kosčat Kawa mjenjač i malo je nervozan na pri dodavanju gasa iz skroz zatvorenog položaja pri većim okretajima ali se brzo navikneš i prilagodiš....
Moj nema zaštite od vitra a u tom slučaju imaš dvije opcije;
1. Z900 rs bez zaštite od vitra (opcionalno možeš kupiti na WeBike što god želiš za njega) i odličan položaj tijela (visok i širok volan)
2.Z900rs caffe ima tvornički prednju masku ali ima jako nizak volan pa dosta više umara na dužoj vožnji (ima mi ga frend) a i sic mu je neudobniji za suvozača (drugačiji dizajn).
Gume biraš sam za sebe ali meni je za moj tip vožnje nakon originalnog seta Dunlopa GPR300 i jednog seta Pilot Powera preporod doša sa M7rr.Motor je ponaša savršeno 😃