Mjenjaj u kompletuDobro, lanac je koma, al sam malo u dilemi sa lancanicima, obadva su stvarno u super stanju, a ljudi tvrde da najbolje promjenit sve zajedno pa me sad to malo.... 🤔
Rastegnuo se neravnomjerno, čuješ to i u vožnji ako ugasis motor i kotrljas se 5-10km/h...Moze li mi netko ovo objasnit, zasto je lanac malo labav malo napet?
BTW koliko si napravio km sa tim lancem?
Neznam kolko ima, kupio sam motor s tim lancem.BTW koliko si napravio km sa tim lancem?
Ma pusti lanac, pakne za kočnice su hitZar netko kupuje s Aliexpressa lanac ?!
Meni did 520 vx3 na 1 cyl trajao 20k km( ali nije onako u k ko ovaj u videu). Prije toga na motoru bio did vx2 s njim sam napravio 15 000km sad nezz kad ga je ovaj prije ugradio. Sad sam stavio rk 520 xso mislim da neće ni on preko 20k km. I isto tako sjebu se gumeni ublazivaci u zadnjem kolu, nov lanac moram I njih promjenit po drugi put...Masu sam procitao na fejsbuk grupama da im traju od 12-20 tisuca km. Ja mislim da je to povezano time sto su kupovali najjeftinije lance i obicno žnj kvalitete da bi prosli sto jeftinije i onda se cude kako kratko trajaju...Ja vazda uzmem ZMVX i bez problema odvozim 50tskm uz minimalno ciscenje i podmazivanje...Vjerujem da je tako na 4 cilindra i 2 rednih slicno... Za V2 monstrume mislim da nije isto pravilo i da oni to trose puno brze zbog momenta...
Po naljepnici na zatezacu je lanac za zamjenuIzmjeri lanac prema manualu i vidi jel izdužen preko tolerancije. Ako je mjenjaj komplet.
Ako je lanac dobre duljine i nijedna karika nije zapekla, onda odšerafi sve šerafe koji drže zadnji lančanik, zarotiraj ga u odnosu na kotač do sljedeće rupe i zašerafi nazad.