Lanac labav i napet

Dobro, lanac je koma, al sam malo u dilemi sa lancanicima, obadva su stvarno u super stanju, a ljudi tvrde da najbolje promjenit sve zajedno pa me sad to malo.... 🤔
 
Dobro, lanac je koma, al sam malo u dilemi sa lancanicima, obadva su stvarno u super stanju, a ljudi tvrde da najbolje promjenit sve zajedno pa me sad to malo.... 🤔
Mjenjaj u kompletu
 
Lancanici su do 300 kuna i stvarno nema potrebe stediti na njima. Lanac je istegnut i zato je negdje labav a negdje nije. Promijeni u kompletu i prst u uho
 
  • Like
Reactions: Luke
BTW koliko si napravio km sa tim lancem?

Masu sam procitao na fejsbuk grupama da im traju od 12-20 tisuca km. Ja mislim da je to povezano time sto su kupovali najjeftinije lance i obicno žnj kvalitete da bi prosli sto jeftinije i onda se cude kako kratko trajaju...Ja vazda uzmem ZMVX i bez problema odvozim 50tskm uz minimalno ciscenje i podmazivanje...Vjerujem da je tako na 4 cilindra i 2 rednih slicno... Za V2 monstrume mislim da nije isto pravilo i da oni to trose puno brze zbog momenta...
 
Lanac trebaš promijeniti a lančanike ne. Lančanici uobičajeno izdrže po dva lanca a i puno je jednostavnije zamijeniti samo lanac. Ako su zupci lančanika još zdravi ostavi lančanike i uštedit ćeš novce i vrijeme.
 
BTW koliko si napravio km sa tim lancem?
Neznam kolko ima, kupio sam motor s tim lancem.
Sad neznam dal to moze bit da je jos originalan straznji lancanik jer je na njemu i na disku kocnice isti logo proizvodaca, a na lancu sve sto vidim je D. I. D 525 VM
Motor ima 48kkm
 
Ako je motor na prodaju, mijenja se lanac, ako je za vožnju mijenja se komplet 😁 i to ne najjeftiniji s Allija nego nešto normalno tipa DID, AFAM, RK, JT..
 
Kupuju pojedinci svašta, pa i rabljene samo da izgledaju koliko-toliko ok, začudili bi se na što se sve naleti i što su ljudi u stanju napraviti i uvaliti. Ali lako za lanac, kad sam vidio na što pojedincima liče kočnice i diskovi shvatio sam da ima na cestama i izvjesna količina kamikaza. A onda se debatira o tome s čime podmazati lanac 😁
 
Izmjeri lanac prema manualu i vidi jel izdužen preko tolerancije. Ako je mjenjaj komplet.
Ako je lanac dobre duljine i nijedna karika nije zapekla, onda odšerafi sve šerafe koji drže zadnji lančanik, zarotiraj ga u odnosu na kotač do sljedeće rupe i zašerafi nazad.
 
  • Like
Reactions: Freesty
Masu sam procitao na fejsbuk grupama da im traju od 12-20 tisuca km. Ja mislim da je to povezano time sto su kupovali najjeftinije lance i obicno žnj kvalitete da bi prosli sto jeftinije i onda se cude kako kratko trajaju...Ja vazda uzmem ZMVX i bez problema odvozim 50tskm uz minimalno ciscenje i podmazivanje...Vjerujem da je tako na 4 cilindra i 2 rednih slicno... Za V2 monstrume mislim da nije isto pravilo i da oni to trose puno brze zbog momenta...
Meni did 520 vx3 na 1 cyl trajao 20k km( ali nije onako u k ko ovaj u videu). Prije toga na motoru bio did vx2 s njim sam napravio 15 000km sad nezz kad ga je ovaj prije ugradio. Sad sam stavio rk 520 xso mislim da neće ni on preko 20k km. I isto tako sjebu se gumeni ublazivaci u zadnjem kolu, nov lanac moram I njih promjenit po drugi put...
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Izmjeri lanac prema manualu i vidi jel izdužen preko tolerancije. Ako je mjenjaj komplet.
Ako je lanac dobre duljine i nijedna karika nije zapekla, onda odšerafi sve šerafe koji drže zadnji lančanik, zarotiraj ga u odnosu na kotač do sljedeće rupe i zašerafi nazad.
Po naljepnici na zatezacu je lanac za zamjenu
IMG_20221103_093716.jpg
 
  • Like
Reactions: diesel power