Lanac labav i napet

Izmjeri lanac prema manualu i vidi jel izdužen preko tolerancije. Ako je mjenjaj komplet.
Ako je lanac dobre duljine i nijedna karika nije zapekla, onda odšerafi sve šerafe koji drže zadnji lančanik, zarotiraj ga u odnosu na kotač do sljedeće rupe i zašerafi nazad.

Zaboravija si napisat da zamase carobnim stapicem iznad lanca i lancanika.
 
Ma kakvo mijenjanje lanca 🔧😎,voziš se i čekaš dok lanac ne pukne .Najbolje ak pukne negde prilikom pretjecanja,ili u zavoju dok trebaš pravi potisak.👌Ušparaš 400,500 kuna ali zato napraviš štetu od par tisuća,može i u eurima.🍀
 
Masu sam procitao na fejsbuk grupama da im traju od 12-20 tisuca km. Ja mislim da je to povezano time sto su kupovali najjeftinije lance i obicno žnj kvalitete da bi prosli sto jeftinije i onda se cude kako kratko trajaju...Ja vazda uzmem ZMVX i bez problema odvozim 50tskm uz minimalno ciscenje i podmazivanje...Vjerujem da je tako na 4 cilindra i 2 rednih slicno... Za V2 monstrume mislim da nije isto pravilo i da oni to trose puno brze zbog momenta...

Najviše stradavaju lanci kod velikih enduro 4T singlova, kombinacija relativno velikog hoda zadnjeg amortizera ( pa time i špananje i popuštanje lanca ) i
prljavštine su dobitna kombinacija.
 
Neznam kolko ima, kupio sam motor s tim lancem.
Sad neznam dal to moze bit da je jos originalan straznji lancanik jer je na njemu i na disku kocnice isti logo proizvodaca, a na lancu sve sto vidim je D. I. D 525 VM
Motor ima 48kkm
marka regina je prva ugradnja na hornetu ,lancanici sunstar. to u tebe je vec minjano,ali sad nije ni bitno.
minjaj u paru sve kako je receno i kupi zvmx pojacani lanac.po naljepnici je vec davno za zamjenu,
inace vozin istog horneta i jos sam na originalu 47kkm,ali 95posto je otvorena voznja
 
  • Like
Reactions: Grx and Freesty
Najviše stradavaju lanci kod velikih enduro 4T singlova, kombinacija relativno velikog hoda zadnjeg amortizera ( pa time i špananje i popuštanje lanca ) i
prljavštine su dobitna kombinacija.

Vidis 1 cilindrasi mi nisu ni pali na pamet. Hvala ti jer to nisam znao 🍺
 
Da, lancanik je sunstar i jedino je vidljivo na njemu prljavstina, al stvarno.

Koji od ovih mi preporucujete?

Chain kit EK ‘ORIGINAL EK + JT with SROZ2 chain -most used

Chain kit EK PREMIUM EK + JT with gold MVXZ2 chain -absolute TOP quality

Chain kit EK ADVANCED EK + JT with SRX2 chain -recommended

Chain kit EK PREMIUM EK + SUPERSPROX with gold MVXZ2 chain -absolute TOP quality
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Najviše stradavaju lanci kod velikih enduro 4T singlova, kombinacija relativno velikog hoda zadnjeg amortizera ( pa time i špananje i popuštanje lanca ) i
prljavštine su dobitna kombinacija.
nikad nisam razmišljao o utjecaju amortizacije na to... objašnjava neke slučajeve...
 
Zaboravija si napisat da zamase carobnim stapicem iznad lanca i lancanika.
Dooobra, šalu na stranu... Svaki lančanik je malo ekscentričan ovisno o kvaliteti i ima malo lufta pri montaži. U slučaju da gumeni ublaživači ne centriraju dobro ili su loše tolerancije kotača i baš se poklope smjerovi ekscentra, dolazi do ovakvog odstupanja u napetosti. Rotacija lančanika u odnosu na kotač može malo "poništit" razliku ;)
 
Dooobra, šalu na stranu... Svaki lančanik je malo ekscentričan ovisno o kvaliteti i ima malo lufta pri montaži. U slučaju da gumeni ublaživači ne centriraju dobro ili su loše tolerancije kotača i baš se poklope smjerovi ekscentra, dolazi do ovakvog odstupanja u napetosti. Rotacija lančanika u odnosu na kotač može malo "poništit" razliku ;)

Daj ne pisi gluposti.
 
  • Like
Reactions: Kawah and prpa
Dooobra, šalu na stranu... Svaki lančanik je malo ekscentričan ovisno o kvaliteti i ima malo lufta pri montaži. U slučaju da gumeni ublaživači ne centriraju dobro ili su loše tolerancije kotača i baš se poklope smjerovi ekscentra, dolazi do ovakvog odstupanja u napetosti. Rotacija lančanika u odnosu na kotač može malo "poništit" razliku ;)
Čak i da je to istina, i kad bi pretpostavili da to jače napreže uvijek iste određene djelove lanca, mislim da bi se to moglo dogoditi samo kad bi broj karika lanca bio višekratnik broja zuba stražnjeg lančanika. Dosta nategnuta teorija.
 
Kod mene lanac može 100 god...ništa se ne troši
 
Nisi triba zbog ovog otvarati temu,imaš Hornet temu,temu o lancima i održavanju...
Lanac promini,najbolje u kompletu qli na tebi je da odlučiš šta ćeš dalje 👍
 
Da, lancanik je sunstar i jedino je vidljivo na njemu prljavstina, al stvarno.

Koji od ovih mi preporucujete?

Chain kit EK ‘ORIGINAL EK + JT with SROZ2 chain -most used

Chain kit EK PREMIUM EK + JT with gold MVXZ2 chain -absolute TOP quality

Chain kit EK ADVANCED EK + JT with SRX2 chain -recommended

Chain kit EK PREMIUM EK + SUPERSPROX with gold MVXZ2 chain -absolute TOP quality
Mislim da na Horneta ide 525,uzmi ZVMX od D.I.D-a,EK,Afam-a i JT lančanike...
Već si oisa o ovom i dobija savjet u Hornet grupi 👍
 
Nisi triba zbog ovog otvarati temu,imaš Hornet temu,temu o lancima i održavanju...
Lanac promini,najbolje u kompletu qli na tebi je da odlučiš šta ćeš dalje 👍
Otvorio sam zbog toga jer sam mjenjao gumu i usput malo nategnuo lanac. Nakon toga odradio sam probnu voznju u kojoj mi je motor puno ljepse i udobnije vozio bas zbog toga jer je lanac bio jako labav, ali kad sam ga sparkirao i zavrtio kotac skuzio sam ovo sa lancem da je labav pa napet te mislio da je moja greska u napinjanju.

Ove modele setova sam nasao na jednom web shopu koji mi djeluju pristupacni ali to je toliko skracenica i oznaka a ja neznam ni jednu. Isto sam naisao na oglas gdje pise kao opet neki novi lanci jos kvalitetniji a oznake su tipa XSR... Tako da sva ta silna slova meni nista ne znace jer ih ne razumijem.