WraGG
Well-known member
i za auto i za motor
Hm, vidis to mi nije palo na pamet. Posto vozim BMW na 4 kotaca, da li je to jedan od razloga da kupim i dvotockasa iste marke?
Inace, sa 4-tockasem sam prezadovoljan.
i za auto i za motor
Po ovome što pišeš tebi bi baš trebao GS. Ne bi više lutao...Pa da, probao sam svasta nesto ali samo mi od 4 redna srce jace udara 😀
Za zujalice sam prevelik. Nije to za mene. Eventualno onda GS i neki veliki retro naked tipa XJR1300.
Za sada sam zadovoljan Versysom. Veliki i udoban tourer sa krizom identiteta koja meni osobno odgovara
A u zadnje vrijeme sam postao i pozer čoperaš ali vec vidim da to nije za mene. Neka ga ovu sezonu pa cemo vidjeti sta i kako dalje.
Po cemu konkretno iz mog posta se to dalo zakljuciti? Nisam fan dvocilindrasa opcenito, a i cuo sam da mjenjac kod GS-ova nije bas najuglađeniji. Ja osobno nisam nikada vozio GS-a.Po ovome što pišeš tebi bi baš trebao GS. Ne bi više lutao...
Po tome što kažeš da ti paše veliki udobni tourer i da si fizički velik. Spominješ choppere, skutere, nakede. Probaj vozit par dana GS-a i siguran sam da ćeš promjenit mišljenje. Ne mislim da je GS sveta krava, dapače. Ali je dobar allrounder.Po cemu konkretno iz mog posta se to dalo zakljuciti? Nisam fan dvocilindrasa opcenito, a i cuo sam da mjenjac kod GS-ova nije bas najuglađeniji. Ja osobno nisam nikada vozio GS-a.
Jednom vozio GS-a iz 2009. i nisam mogao vjerovati koliko je mjenjač dobar! Šaltanje gore-dole, uopće nikakav klik. Ništa, k'o u putar...Po cemu konkretno iz mog posta se to dalo zakljuciti? Nisam fan dvocilindrasa opcenito, a i cuo sam da mjenjac kod GS-ova nije bas najuglađeniji. Ja osobno nisam nikada vozio GS-a.
Jednom vozio GS-a iz 2009. i nisam mogao vjerovati koliko je mjenjač dobar! Šaltanje gore-dole, uopće nikakav klik. Ništa, k'o u putar...
I na kraju se opet vratimo na financije i osobne preference.Upravo radi toga mi je veliki Versys super. A i ima 4 redna 😀
Osim toga, za novce za koje sam mogao uzeti prvu generaciju R1200GS iz mozda 2009te sa 50-60000km i bez ikakve opreme sam dobio motor iz 2019te sa mizernih 7000km i setom kofera. Sve sto se tice odrzavanja mogu raditi sam i ne moram ici u ovlasteni servis.
Iskreno, mislim da nisam pogrijesio. GS mozda jeste kategorija vise u nekim stvarima, ali meni za sada te stvari ne trebaju. Drazi mi je vrisak 4 cilindra nego recimo offroad sposobnosti GS-a koje sigurno nikada necu koristiti jer vozim iskljucivo po cesti.
Ja vozio 1150 i kao kamion da saltas imas osjecaj...Vozio GS1200 adventure prije 2 godine, ne kuzim se puno u BMW motore, al radi se o godistu cca 2015-2016 (frend posudio da probam na sat-dva). Odlican motor, zacudilo me kako se da lijepo vozit po zavojima, valjda zbog tezista koje je nisko (boxer). Nista negativno nisam osjetio u tom kratkom djiru, mjenjac, motor, ovjes, sve je bilo na svom mjestu, zapravo su me ti zavoji odusevili jer sam ocekivao kravu, a dobio tele na probu
Vozio GS1200 adventure prije 2 godine, ne kuzim se puno u BMW motore, al radi se o godistu cca 2015-2016 (frend posudio da probam na sat-dva). Odlican motor, zacudilo me kako se da lijepo vozit po zavojima, valjda zbog tezista koje je nisko (boxer). Nista negativno nisam osjetio u tom kratkom djiru, mjenjac, motor, ovjes, sve je bilo na svom mjestu, zapravo su me ti zavoji odusevili jer sam ocekivao kravu, a dobio tele na probu
Gledao neki dan review lika kaj je sa Triumpha 1200 Tiger presao na 2023. GS1250. Pozalio se JAAAAAKO na quickshifter kojeg je odlucio ignorirat i koristit kuplung kojeg je nahvalio kako je mekan, a jos jace na el. ovjes koji je ili preslabo, ili prejako dampiran, ovisno jel u pitanju dinamic ili road mode ovjesa. Te dvije stvari mu jako smetaju, ostalo su hvalospjevi (e da, i serijski vizir mu se ne svidja).
Ko dolazi sa motora sa konvencionalnim ovjesom, na GS ovjes se treba navici. Telelever, ali i sam osjecaj peglanja ceste… Mene je podsjetilo na terenske automobile kojima je sasija odvojena od kabine, pa onaj osjecaj kada po grbavom terenu sasija ode na jednu stranu, a kabina na drugu Cijelo vrijeme je to izuzetno stabilno, vozac je u udobnom “balonu”, ali je malo neobicno i treba vremena za navici se i razviti povjerenje u motor
Zato kazem da je individualno. Meni npr je 1250 u dynamic postavci i dalje premekan, iako drzi putanju i cestu “k’o strijela”.Lik objasnio da je u Dynamic modu pregrubo na losoj cesti ("presportski"), a u ostalim modovima fali damping i motor se ljulja na federima kao da nema dampinga. Englez, njihove lokalne ceste znaju bit u dosta losem stanju i pune rupa.