Novi GS/GSA

Neznam, mislim da ste u krivu
2 rupice > 1 rupica
 
Jel ovo ona tipicna hrvatska situacija, di je pojedinac jednostavno pometniji od hrpe tamo nekih inzinjera?

Cudnija situacija od pojedinacnog pametologa je da se ta hrpa tamo nekih inzinjera tek sada sjetila da (na jako improvizovan nacin) rjesava pojavu kondenzata u kucistu kardana. Treba li naglasavati da je dizajn tog istog kucista nepromijenjen vise od decenije… Doduse, prije 6-7 godina su pokusali sa farbanjem kardana… A cijelo to vrijeme vlasnici, cak i starijih modela, samoinicijativno i preventivno ciste i podmazuju kronere kardana kako im ne bi spekli od korozije; problem za koji znaju i ptice na grani…
Jedino pozitivno u svemu ovome je sto BMW priznaje problem i pokusava ga rijesiti. Neki drugi brendovi bi se jednostavno usutili…
I ne, nisam se nikad ni vakcinisao :mrgreen:
 
Last edited:
Vi stvarno mislite da ste neke face na BMW motorima? Ahhh da tehnologija od prije 100 g. uz neka mala unapređenja. Kad ih vidim onolike na cesti u koloni stvarno su faceeeeeeeeeeee...
 
Jedino pozitivno u svemu ovome je sto BMW priznaje problem i pokusava ga rijesiti. Neki drugi brendovi bi se jednostavno usutili…
I ne, nisam se nikad ni vakcinisao :mrgreen:

Honda je obavila opoziv na VFRovima, a za ostale iskreno nisam primjetio da se žale na raspadanje kardana.
Ovo je čisto BMWovski fenomen, koji traje sramotno dugo, tako da je već postao meme.
 
da, to mi je neverovatno

ne pratim bas glasila, al se nesjecam da je neko drugi opozivo kardane 🤷‍♂️
 
Honda je obavila opoziv na VFRovima, a za ostale iskreno nisam primjetio da se žale na raspadanje kardana.
Ovo je čisto BMWovski fenomen, koji traje sramotno dugo, tako da je već postao meme.
Treba uzeti u obzir i broj prodatih motora, posebno u Europi, a GS tu realno prednjaci, pa je automatski i uocljivije ako se nesto krene kvariti… Za VFR ne mozemo bas reci da je prakticno svaki drugi motor koji sretnes na cesti.
Ne branim Benve, da se razumijemo, kardan su davno trebali rijesiti, ali treba imati na umu i ovo sto sam pomenuo.
 
Treba uzeti u obzir i broj prodatih motora, posebno u Europi, a GS tu realno prednjaci, pa je automatski i uocljivije ako se nesto krene kvariti… Za VFR ne mozemo bas reci da je prakticno svaki drugi motor koji sretnes na cesti.
Ne branim Benve, da se razumijemo, kardan su davno trebali rijesiti, ali treba imati na umu i ovo sto sam pomenuo.
Haj da kazemo da se bmw proda ko i svih ostalih motora sa kardanom zajedno..opet ima vise kvarova na debelim kravama..znaci treba imat na umu da neznaju napravit kardan kako treba :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: jessy
To je uvijek bila čisto knjigovostvena odluka, na broj prodanih modela iz game s tim kardanom, netko je cinično procijenio da im je opoziv preskup. Što bi bilo ok da nije riječ o dijelu zbog kojeg se možeš polomit ako zakaže u krivom trenutku.
 
Cudnija situacija od pojedinacnog pametologa je da se ta hrpa tamo nekih inzinjera tek sada sjetila da (na jako improvizovan nacin) rjesava pojavu kondenzata u kucistu kardana. Treba li naglasavati da je dizajn tog istog kucista nepromijenjen vise od decenije… Doduse, prije 6-7 godina su pokusali sa farbanjem kardana…

Odeš tamo u Berlin Spandau i dobiješ dobar posao i debelu plaću, čitajući tebe i tebi slične koji svi redovito "znaju" točno sve što BMW inženjeri misle i znaju, koji su im dometi znanja i pameti, što planiraju i što su sve pokušali a nisu uspjeli - ispada da je cijela priča dječje jednostavna, zašto ne bi to iskoristio i digao veliku lovu sa svojim ingenioznim idejama i nedvojbeno epohalno vrhunskim rješenjima?

Jer ovako, čisto je teško gledati tu skupinu jadnika iz razvojnog odjela kako se muče sa stvarima koje su svakom prosječnom forumašu sa IQ-om i ispod 40 sasvim jasne, a svima sa više od 500 postova posve i nedvojbeno jasne...

Kada se sjetiš da je redovita pojava da prosječan bajker zna neusporedivo bolje od ljudi sa doktoratima strojarstva što je tvornica trebala napraviti i kako poboljšati motocikl (jasno, sebe ne treba, sve su to Rossiji samo još nepoznati) - u čemu je jedino pozitivno što zahvaljujući takvim egotripovima postoje industrije koja vrti milijarde udovoljavajući egu, no ne i zdravom razumu - jasno ti je je dječji vrtić nerijetko vrlo ozbiljna ustanova...
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Boris87 and WraGG
to je zato sto ne stignu ispravit pogreške zbog jelena, nego ih samo štancaju.
pogotovo ADV modele kojima je jedina avantura pišanje na ugibalištu
 
a mozda je to zato jer realno nemaju konkurenciju u tom segmentu
 
Odeš tamo u Berlin Spandau i dobiješ dobar posao i debelu plaću, čitajući tebe i tebi slične koji svi redovito "znaju" točno sve što BMW inženjeri misle i znaju, koji su im dometi znanja i pameti, što planiraju i što su sve pokušali a nisu uspjeli - ispada da je cijela priča dječje jednostavna, zašto ne bi to iskoristio i digao veliku lovu sa svojim ingenioznim idejama i nedvojbeno epohalno vrhunskim rješenjima?
Razmisljao sam o tome, ali se swabama ne bi svidjela moja rjesenja, posto bi to podrazumijevalo ukidanje kardana na GS-u i dodavanje 2 ili vise cilindara :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: WraGG
Odeš tamo u Berlin Spandau i dobiješ dobar posao i debelu plaću, čitajući tebe i tebi slične koji svi redovito "znaju" točno sve što BMW inženjeri misle i znaju, koji su im dometi znanja i pameti, što planiraju i što su sve pokušali a nisu uspjeli - ispada da je cijela priča dječje jednostavna, zašto ne bi to iskoristio i digao veliku lovu sa svojim ingenioznim idejama i nedvojbeno epohalno vrhunskim rješenjima?

Jer ovako, čisto je teško gledati tu skupinu jadnika iz razvojnog odjela kako se muče sa stvarima koje su svakom prosječnom forumašu sa IQ-om i ispod 40 sasvim jasne, a svima sa više od 500 postova posve i nedvojbeno jasne...

Kada se sjetiš da je redovita pojava da prosječan bajker zna neusporedivo bolje od ljudi sa doktoratima strojarstva što je tvornica trebala napraviti i kako poboljšati motocikl (jasno, sebe ne treba, sve su to Rossiji samo još nepoznati) - u čemu je jedino pozitivno što zahvaljujući takvim egotripovima postoje industrije koja vrti milijarde udovoljavajući egu, no ne i zdravom razumu - jasno ti je je dječji vrtić nerijetko vrlo ozbiljna ustanova...
ja da sam nižerangirani skladišni bmw inžEnjer, ti bi mi bez pitanja pofafo

ovak te moram molit


ajd još malo sa “bmw inžEnjer je Bog” spikom, diže nam se🤣



Srki
 
Kad se isti defekt na kritičnoj komponenti provlači kroz 10ak godina i 2-3 generacije različitih modela, onda to već postane dio moto-folklora. :mrgreen: