S1000XR

Postavio sam oiler. Uspio sam sve sakriti u mjeri da ispunjava moje “norme”:mrgreen:. Kapaljku sam sakrio iza poklopca prednjeg lancanika i namjestio da kapa po lancu sa unutrasnje strane, direkt po ringovima i odmah iza lancanika. Vidi se kroz otvor, pa mogu lako vidjeti ako se pomjeri.
Bocicu sa uljem sam montirao na lijevi crash slider; na tom mjestu mi je dostupna i u voznji; samo moram vidjeti hoce li smetati sto je izlozena vrucem zraku sa hladnjaka i masine.
Ono najbitnije - nisam nista busio i prepravljao na motoru; samo jedna rupica sa unutrasnje strane slidera kako bi mogao zasarafiti bocicu.
Napunio sam je sa uljem za motorne pile (Testerol- Modrica) pa cemo vidjeti kako ce podmazivati.
Ima naravno i opcija ulja za mjenjace, ali to bi volio izbjeci (smrdi :mrgreen:)
Nisam jos vozio pa da vidim koliko baca ulje, a sigurno ce trebati i neko vrijeme da nadjem idealnu mjeru.
Evo i par slicica instalacije
 

Attachments

  • IMG_7199.jpeg
    IMG_7199.jpeg
    2.5 MB · Views: 0
  • IMG_7198.jpeg
    IMG_7198.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
  • IMG_7193.jpeg
    IMG_7193.jpeg
    2 MB · Views: 0
  • IMG_7197.jpeg
    IMG_7197.jpeg
    2.1 MB · Views: 0
Last edited:
Postavio sam oiler. Uspio sam sve sakriti u mjeri da ispunjava moje “norme”:mrgreen:. Kapaljku sam sakrio iza poklopca prednjeg lancanika i namjestio da kapa po lancu sa unutrasnje strane, direkt po ringovima i odmah iza lancanika. Vidi se kroz otvor, pa mogu lako vidjeti ako se pomjeri.
Bocicu sa uljem sam montirao na lijevi crash slider; na tom mjestu mi je dostupna i u voznji; samo moram vidjeti hoce li smetati sto je izlozena vrucem zraku sa hladnjaka i masine.
Ono najbitnije - nisam nista busio i prepravljao na motoru; samo jedna rupica sa unutrasnje strane slidera kako bi mogao zasarafiti bocicu.
Napunio sam je sa uljem za motorne pile (Testerol- Modrica) pa cemo vidjeti kako ce podmazivati.
Ima naravno i opcija ulja za mjenjace, ali to bi volio izbjeci (smrdi :mrgreen:)
Nisam jos vozio pa da vidim koliko baca ulje, a sigurno ce trebati i neko vrijeme da nadjem idealnu mjeru.
Evo i par slicica instalacije
Imao sam isti uredaj na prijasnjem motoru i odlicnim se pokazalo hipenol ulje kao sredstvo za podmazivanje.
 
  • Like
Reactions: neven and esso_sa
Postavio sam oiler. Uspio sam sve sakriti u mjeri da ispunjava moje “norme”:mrgreen:. Kapaljku sam sakrio iza poklopca prednjeg lancanika i namjestio da kapa po lancu sa unutrasnje strane, direkt po ringovima i odmah iza lancanika. Vidi se kroz otvor, pa mogu lako vidjeti ako se pomjeri.
Bocicu sa uljem sam montirao na lijevi crash slider; na tom mjestu mi je dostupna i u voznji; samo moram vidjeti hoce li smetati sto je izlozena vrucem zraku sa hladnjaka i masine.
Ono najbitnije - nisam nista busio i prepravljao na motoru; samo jedna rupica sa unutrasnje strane slidera kako bi mogao zasarafiti bocicu.
Napunio sam je sa uljem za motorne pile (Testerol- Modrica) pa cemo vidjeti kako ce podmazivati.
Ima naravno i opcija ulja za mjenjace, ali to bi volio izbjeci (smrdi :mrgreen:)
Nisam jos vozio pa da vidim koliko baca ulje, a sigurno ce trebati i neko vrijeme da nadjem idealnu mjeru.
Evo i par slicica instalacije
Samo pazi da ne izvrnes motor (na neravnu podlogu npr.) da ne bi bocica od ulja napravila stetu na oklopu… i ne pitaj kak znam 😋
 
Samo pazi da ne izvrnes motor (na neravnu podlogu npr.) da ne bi bocica od ulja napravila stetu na oklopu… i ne pitaj kak znam 😋

Uvucenija je vise od slidera pa bi u slucaju izvrtanja fasovao prvo slider. A vjerovatno bi se u slucaju pada i unatoc slideru oklop svakako negdje ogrebao, pa ti to dodje na isto.
 
Uvucenija je vise od slidera pa bi u slucaju izvrtanja fasovao prvo slider. A vjerovatno bi se u slucaju pada i unatoc slideru oklop svakako negdje ogrebao, pa ti to dodje na isto.
Ima smisla… imalo je i meni… da pada 1000 puta, nemozes pogodit tako da se sje… e ali Murphy…
 
Ovako na prvu neznan šta bi reka
 
Ja sam to dobio na nekom motoru i ekspresno skinuo kad sam vidio tragove curenja po boku gume. I to je onaj neki fensi scottoiler na kontakt ili nešto tako bio.
 
Taj Nemo bio na jednom XR-u, motor radi na dvorištu a ulje kapalo samo od sebe pa me i nije baš nešto oduševio. Nije dugo bio kod mene pa nisam obraćao pozornost dali je trebalo nešto podesiti??
 
Prvi test oilera nakon nekih 300km - podmazao sam sve osim lanca - cestu, rep, ramu, felgu… :ROFLMAO:
Frca na sve strane. Malo sam modifikovao pa cemo da vidimo, ali ako ne uspije onda nesto imam osjecaj da cu se vratiti na sprej :mrgreen:
A da nije problem baš u tome što "kapaljku" nisi postavio na predviđeno mjesto, ispred zadnjeg zupčanika?
Iamo sam Scot oiller na prošlom motoru i funkcionirao je savršeno. Višak ulja se pojavljivao isključivo ako sam pretjerao sa otvaranjem ventila odnosno sa količinom ulja koju sam ja puštao na lanac. Dakle moja greška, nikako podmazivača.
Prva izmjena tvorničkog lanca, na dvocilindrašu od 1000 ccm, je bila na 45 000 km i to uz komentar servisera da sam mogao pričekati još jedan servis. Užitak putovanja bez nošenja spreja i sprejanja po dvorištima hotela je meni neopisiva. Taman se uštedi vremena da se trgne jedna mrzla dok ostali onako prašnjavi dižu kotače u zrak i prljaju ruke vrteći zadnje gume.
Osobno jedva čekam montažu Cobre. Taman stigla prije par dana.
 
  • Like
Reactions: jessy
Taj Nemo bio na jednom XR-u, motor radi na dvorištu a ulje kapalo samo od sebe pa me i nije baš nešto oduševio. Nije dugo bio kod mene pa nisam obraćao pozornost dali je trebalo nešto podesiti??
Razlika Scottoilera i Cobre je taj šta prvi radi na vakum (taj je 2,5 puta skuplji od Cobre) ili se spaja strujno pa preko elektronike kontrolira količinu ulja koja ide na lanac (taj je 3,5 puta skuplji od Cobre). Na XR- a, starije generacije ide isključivo ovaj skuplji, mislim da je prije 3 g koštao preko 350 €+ ugradnja pa sam se odlučio za primitivnu tlačnu Cobra varijantu. Scottovi mažu isključivo kada je motor upaljen, a Cobru treba pred kraj vožnje vratiti u položaj u kojem izjednači tlakove i tada ulje ne curi u prazno. Barem sam tako ja skužio jer je Cobra još uvijek u kutiji, a ne na motoru.
 
  • Like
Reactions: bojan
A da nije problem baš u tome što "kapaljku" nisi postavio na predviđeno mjesto, ispred zadnjeg zupčanika?
Iamo sam Scot oiller na prošlom motoru i funkcionirao je savršeno. Višak ulja se pojavljivao isključivo ako sam pretjerao sa otvaranjem ventila odnosno sa količinom ulja koju sam ja puštao na lanac. Dakle moja greška, nikako podmazivača.
Prva izmjena tvorničkog lanca, na dvocilindrašu od 1000 ccm, je bila na 45 000 km i to uz komentar servisera da sam mogao pričekati još jedan servis. Užitak putovanja bez nošenja spreja i sprejanja po dvorištima hotela je meni neopisiva. Taman se uštedi vremena da se trgne jedna mrzla dok ostali onako prašnjavi dižu kotače u zrak i prljaju ruke vrteći zadnje gume.
Osobno jedva čekam montažu Cobre. Taman stigla prije par dana.

Moze biti do pozicije, ali zadnji lancanik ne dolazi u obzir - ruzno, ne mogu ja to da gledam :)
Problem kod mene je sto je lanac udario u crijevo i pomjerio ga da kapa sa strane… Sada sam ga lagano naslonio na rub prednjeg lancanika, pa cemo da vidimo.
I kod mene iz nekog razloga ne kapa lagano par minuta kada ga okrenes 90 stepeni, nego jace zalije oko 30 sec i prestane. Moguce sto je dosta krace crijevo nego sto je proizvodjac zamislio montazom na zadnji lancanik. Probat cu sada sa okretanjem 45 stepeni.
Treba ocito pogoditi neku mjeru i onda bi to trebalo fino raditi. (y)
 
Last edited:
Moze biti do pozicije, ali zadnji lancanik ne dolazi u obzir - ruzno, ne mogu ja to da gledam :)
Problem kod mene je sto je lanac udario u crijevo i pomjerio ga da kapa sa strane… Sada sam ga lagano naslonio na rub prednjeg lancanika, pa cemo da vidimo.
I kod mene iz nekog razloga ne kapa lagano par minuta kada ga okrenes 90 stepeni, nego jace zalije oko 30 sec i prestane. Moguce sto je dosta krace crijevo nego sto je proizvodjac zamislio montazom na zadnji lancanik. Probat cu sada sa okretanjem 45 stepeni.
Treba ocito pogoditi neku mjeru i onda bi to trebalo fino raditi. (y)
Previše ti to gledaš....Jedino bitno gledanje motor mi je preko volana i vizira...ok, možda nije vizualno najljepše rješenje ta cjevčica koja maže lanac ali sve dobrobiti koje ista donosi su mi puno bitnije od tog "ružnog" detalja