S1000XR

VX-3 s Nemo oilerom, trenutno 40.000km, jos nijednom nije dotezan. Zvmx bi trebao dvostruko preci..

Ta kilometraza je stvarno impresivna. Dugo gledam bas Nemo oiler, svidjelo mi se sto je full mehanika, krajnje jednostavan, a nije ni preskup. Ali nikako da prelomim zbog te estetike… ruzna mi ona kapaljka na zadnjoj viljusci i vezice kojima je fiksiras, ne moze se nikako sakriti…
A sa druge strane sa oilerom definitivno dobijes manje gnjavaze sa odrzavanjem lanca, duzi vijek, a i za putovanja je spas.
Moram jos razmisljati :)
 
Ta kilometraza je stvarno impresivna. Dugo gledam bas Nemo oiler, svidjelo mi se sto je full mehanika, krajnje jednostavan, a nije ni preskup. Ali nikako da prelomim zbog te estetike… ruzna mi ona kapaljka na zadnjoj viljusci i vezice kojima je fiksiras, ne moze se nikako sakriti…
A sa druge strane sa oilerom definitivno dobijes manje gnjavaze sa odrzavanjem lanca, duzi vijek, a i za putovanja je spas.
Moram jos razmisljati :)
Glede estetike, nije strasno.
 

Attachments

  • IMG_20230506_115130.jpg
    IMG_20230506_115130.jpg
    2.1 MB · Views: 0
ja sam ga prebacio s prošlog motora, a o km neću ni pisati :mrgreen:
ali mislim kako sam 2 izmjene lanca, do sada uštedio
:D


kako je ovo vaša tema i tek ponekad otvorim forum, a
sasvim sl. pratim i ovu temu, pa vidim nešto zanimljivo,
stavio sam fotke, kako je to kod mene, u drugu temu (y)


EDIT
kod mene je zavšni dio fiksiran za nosač štendera i ne vidi se toliko
(nije bilo potrebe za vezice ;) )

kad se poveća druga fotka bolje se vidi Z 1000
 
Last edited:
Glede estetike, nije strasno.

Fino si ga sakrio (y) vrlo vjerovatno cu ga i ja ugraditi,dok skontam kako ga kompletnog sakriti :)
Glede vibracija zvmx-a, danas provozao i nije nista vibriralo. Ali test je bio kratak, jer je bavarac nakon 30km voznje odlucio da mi iznenadno krepa…
Izgleda da mi je crkla jedna od bobina - “Engine” poruka sa zutom check engine lampicom i zvuk kao MT09 :mrgreen: Dovukao se na 3 klipa nazad i ostavio kod Tomica… Sreca u nesreci je sto je sada krepao, bolje nego sljedeci vikend kada sam planirao mali morski odmor i vozanje po Magistrali. A nesreca u nesreci je sto ga garant nece stici popraviti do sljedeceg vikenda, pa cu morati autom i nista od Magistrale… Jebga…
 
Last edited:
  • Like
Reactions: candromero
Fino si ga sakrio (y) vrlo vjerovatno cu ga i ja ugraditi,dok skontam kako ga kompletnog sakriti :)
Glede vibracija zvmx-a, danas provozao i nije nista vibriralo. Ali test je bio kratak, jer je bavarac nakon 30km voznje odlucio da mi iznenadno krepa…
Izgleda da mi je crkla jedna od bobina - “Engine” poruka sa zutom check engine lampicom i zvuk kao MT09 :mrgreen: Dovukao se na 3 klipa nazad i ostavio kod Tomica… Sreca u nesreci je sto je sada krepao, bolje nego sljedeci vikend kada sam planirao mali morski odmor i vozanje po Magistrali. A nesreca u nesreci je sto ga garant nece stici popraviti do sljedeceg vikenda, pa cu morati autom i nista od Magistrale… Jebga…
Ovaj moj lijevo stalno radi na 3 klipa i nema problema :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20230506_211140.jpg
    IMG_20230506_211140.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: candromero
Fino si ga sakrio (y) vrlo vjerovatno cu ga i ja ugraditi,dok skontam kako ga kompletnog sakriti :)
Glede vibracija zvmx-a, danas provozao i nije nista vibriralo. Ali test je bio kratak, jer je bavarac nakon 30km voznje odlucio da mi iznenadno krepa…
Izgleda da mi je crkla jedna od bobina - “Engine” poruka sa zutom check engine lampicom i zvuk kao MT09 :mrgreen: Dovukao se na 3 klipa nazad i ostavio kod Tomica… Sreca u nesreci je sto je sada krepao, bolje nego sljedeci vikend kada sam planirao mali morski odmor i vozanje po Magistrali. A nesreca u nesreci je sto ga garant nece stici popraviti do sljedeceg vikenda, pa cu morati autom i nista od Magistrale… Jebga…
Baš me zanima ishod.
Jesi ga ostavio u zg ili u ri?
 
IMG-20230506-WA0019.jpg

Oprala ga kiša pošteno danas..... bobine nisu ni osjetile🤣
 
  • Like
Reactions: s2r
Baš me zanima ishod.
Jesi ga ostavio u zg ili u ri?

Ja sam iz Sarajeva, tu sam ga i ostavio kod Tomica.
Javim svakako ishod, a u medjuvremenu sam malo guglao i izgleda da je bilo dosta problema sa bobinama, primarno na RR seriji, ali ima i XR-ova. Svi 2020+ godista.
Meni je ovo danas izgledalo bas kao bobina. Jednostavno rad na 3 cilindra, nema smrada benzina, jer novije generacije i elektronike gase dizne na cilindrima gdje detektuju problem (da benzin ne ispere ulje)
Mozda ne i nesto mehanicki, ali tu bi vec bilo sumnjivih “zvukova”
Sta god, pod garancijom je pa nek popravljaju
 
jebeš motor koji se pokvari u garanciji....

A svi danasnji proizvodi su takvi, posebno vozila. Vozi dok je pod garancijom i prodaj dalje. Zato sam doplatio jos 2 god garancije, siguran sam do 2025 :). A kada istekne onda prodaja i kupiti M1000XR, sa produzenom garancijom naravno :)
Motori ili auta proizvedena u novije vrijeme tesko da ce trajati 15+ godina, a da rade ko singerice kao sto je to bio slucaj npr sa vozilima iz devedesetih. Nema vise “mecke” 123 :)
 
Last edited:
a w123 je imao kao motore?
imao je respekt od vlasnika, a motori su mu losi.
to tvoj bmw nema
Frend ima w124 auto je od prvog dana u obitelji,km sat ne broji vec 10 god sigurno a stao na 410 tisuca,sad ga je kompletno restaurirao izvana i iznutra do zadnjeg sarafa i auto izgleda kao iz tvornice..motor jos uvijek netaknut i vozi ga svaki dan 2.5D,je da nije bas najbrzi ali ide i ide..sad ako to nije kvaliteta onda neznam sta je...i samo da se zna nisam nikako fan Mecke ali imam respect (y)
 
I ovo prvi put cujem da su W123 motori losi. Sta je onda po tebi dobar motor? I nemoj mi sada o tome kako su slabi za taj auto. Pricamo o kvaliteti izrade i izdrzljivosti.
 
  • Like
Reactions: diesel power
I ovo prvi put cujem da su W123 motori losi. Sta je onda po tebi dobar motor? I nemoj mi sada o tome kako su slabi za taj auto. Pricamo o kvaliteti izrade i izdrzljivosti.

U to vrijeme je rijetkost bio dizel motor, a dizel atmosferac vozi dugo,jedna stavka.
Druga je, kvalitet samog auta je bio dobar, struja, unutrašnjost, karoserija je bila prosjek.
Robusnost nekog motora se gleda koliki tjuning možeš na njega stavit, w123 i w124 dizel motori ne podnose ništa, nula zarez nula,bez promjene unutrašnjosti.
Najbolji tjuning koji možeš na njega stavit je električni ventilator.

 
ja se sjecam, koliko je ovdje netko kenjao protiv triumfa, a sad ga vozi.
misljenje nije grijeh promjenit, jer se covjek uci dok je ziv.
 
Mene više brine što su uz ovu inflaciju navalili šverceri na trgovinu autima ko muve na govno.