S1000XR

radi bobine sve vanka ili jos nesto radis

Sve ovo radi jedne bobine, ona je definitivno krivac za transformaciju u MT09 :ROFLMAO:
Isto ovako rastavljanje, cak i gore jer se skida i airbox sa usisnim tijelima, ide ponovo za 9000 km radi provjere ventila/zamjene svjecica.
A ko zna, mozda u medjuvremenu crkne opet neka od preostale 3 bobine pa da sve odrade usput :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: smile 77
Sad se tu postavlja pitanje koliko će bit šarafa viška kad se sve posloži nazad🤣
 
  • Haha
Reactions: esso_sa
Sad se tu postavlja pitanje koliko će bit šarafa viška kad se sve posloži nazad🤣

Sklopljena masina, radi sve ko singerica. Bobina na 4. cilindru crkla i zamijenjena; nije bilo viska dijelova :)
Ekipa iz Tomica Sarajevo se bas potrudila. Nisu imali zamjensku bobinu na lageru, ali su je uspjeli dobaviti iz Njemacke za samo 3 dana i vec jucer je motor bio zavrsen i spreman za voznju (y)
Idemo dalje i gas :cool:
 
Last edited:
@candromero narucio sam na kraju Nemo oiler pa cemo vidjeti. Valjda nece previse razbacivati ulje po motoru.
Moram prvo naci mjesto gdje ga postaviti a da se ne vidi previse, razmisljam da ga probam postaviti da kapa po lancu odmah poslije prednjeg lancanika
 
  • Like
Reactions: candromero
@candromero narucio sam na kraju Nemo oiler pa cemo vidjeti. Valjda nece previse razbacivati ulje po motoru.
Moram prvo naci mjesto gdje ga postaviti a da se ne vidi previse, razmisljam da ga probam postaviti da kapa po lancu odmah poslije prednjeg lancanika
Ja sam ga na Xr u postavio ispred zadnjeg lančanika na vilicu, a spremnik na lijevu stranu governala. Radio je savršeno kad se malo podesi. Ako ikad kupim motor sa lancem, nemo obavezno!!
 
  • Like
Reactions: gastajbarter
Moram i ja taj oliver stavit na svoj spisak nepotrebnih stvari koje mi nit trebaju nit me boli kurac za njima..navigacija, ono u kacigi da moras sa zenom pricat a ne prica ti se, maglenke,16 kofera i rolbarova i torbice zakacene za njih, vizir od m2 naprijed i deflektor..ima toga jos da ne smaram :mrgreen:
 
@candromero narucio sam na kraju Nemo oiler pa cemo vidjeti. Valjda nece previse razbacivati ulje po motoru.
Moram prvo naci mjesto gdje ga postaviti a da se ne vidi previse, razmisljam da ga probam postaviti da kapa po lancu odmah poslije prednjeg lancanika
I ja ga naručio i čekam dostavu. Užitak ne mazanja lanca i ne nošnje spreja za lanac na dužim putovanjima je neprocijenjiv...kao kad plaćaš Master cardom...
Ne jebe me previše detalj vezica na zadnjoj vilici, a kantica na volanu izgleda skroz ok, barem meni...
 
I ja koristim tu kopiju. Zapravo je i to oroginal (kuciste je identicno, s oznakom Nemo 2), samo na poklopcu umjesto Cobrra, pise Gidial
Brat na XR-u ima original i isto rade..
 
I ja ga naručio i čekam dostavu. Užitak ne mazanja lanca i ne nošnje spreja za lanac na dužim putovanjima je neprocijenjiv...kao kad plaćaš Master cardom...
Ne jebe me previše detalj vezica na zadnjoj vilici, a kantica na volanu izgleda skroz ok, barem meni...

Pa slicni su nam razlozi. Doduse imaju oni mali putni sprejevi, ali oni se brzo potrose ako vozis malo dalje i jos te par puta opere kisa.
A racunam da je i uljem podmazivan lanac lakse cistiti.

Pitanje za ekipu koji imate ove sisteme po principu Neme, imate li neku preporuku za pocetni set-up za optimum podmazivanje bez prskanja ? Je li ok preporuka proizvodjaca 1/4 kruga svakih 250-300km ili ?
I desava li vam se da ulje kapa dok je motor parkiran ? Citam malo iskustva po forumima pa vidim da neki pisu da vrate tockic malo unazad kada parkiraju, jer im kapa po garazi.
I pretpostavljam da koristite obicno ulje za mjenjace ?
 
Last edited:
ovo sam napisao na PP, pa eto nek' je i tu:

kako radi?

čista mehanika i pritisak,
svakih 400km (bar ja tako) okreneš gornju pločicu
za pola kruga i ulje kapa dok se pritisak u
posudici ne izjednači i onda stane



npr. znaš da ćeš tankati-ručati ili ostaviti motor preko
noći ili si stigao negdje za noćenje i onda
zadnjih 10tak km voziš laganini dok ga podmazuje
ako ti još kapa, a stao si negdje ( npr. previše si odvrnio), - "potpisaće se" :mrgreen:
i to je to (y)

ne treba „odvrnuti“ puni krug, previše je
i ako voziš brzo, dok si pustio da kapa,
može baciti na rep, felgu, pa i gumu malo,
što nije preporučljivo

jedno punjenje posudice ti je dovoljno za više tis. km ;)

ja ga imam sad već dosta dugo: https://forum.motori.hr/threads/cobrra-nemo-2.250223/

a na trenutnom motoru: od prvog dana:
https://forum.motori.hr/threads/predator.261359/page-2#post-4899540

- koristim ovo ulje:

1684434343786.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: esso_sa
i da - ovo što si napisao 1/4 kruga je isto sasvim dosta, ali mene ne smeta ako se potpiše negdje
dalje, a kad dođem u dvorište rijetko je već sad da pogriješim u ocijeni, no ako se potpiše
na šljunak nije me briga (y)
 
bitno je ne pretjerivati, jer ti onda samo bez veze baca, a ne treba se lanac "kupati u ulju"


1/4

 
ovo je npr. fotka kad sam pretjerivao sa podmazivanjm, dok nisam našao neku mjeru

(taj lanac ima sad kod drugog vlasnika motora ukupno cca 50000km i još nije loš)

B7cTuYE.jpg
 
Last edited:
ako vas brine kako će baciti na gumu, jaknu, torbu, ruksak...
ima i ovakvih stvari za naručiti
( i ja to imam, ali mi je bike ružan s tim, pa baš ako zujim samo po
Slavoniji i znam kako ću podmazivati taj dan lanac - stavim, ali drugi dan: skinem)

ne znam jel' ima to za BMW, a vi ako trebate tražite (y)

 
Ja sam koristio ulje za motorne pile👍
 
  • Like
Reactions: Shepa
👍 kažu ljudi, bilo koji lancol je ok, a ja sam uzeo 3 ona, jer sam
tada išao u Yamaha servis, pa to za kardan bilo pri ruci, a nikako potrošiti 😁
 
Last edited: