Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

XJ6 je super motor, ali sa Hornetom ne stane u recenicu. Taj Hondin agregat je nepoderiv pa nema straha ukoliko je dobro očuvan i nema prevelikih ulaganja. Sto se tice Fazera 8 i FZ8, to je vec bolji izbor. Motor trazi malo vise okretaje od Hondinog i samim tim mi je zabavniji. Do 8-9tkm pitom i predvidljiv, nakon toga naglo mjenja ćud.. Malo meksi ovjes od Honde kao sto je kolega vec napisao iako nije to neka drasticna razlika..
Nebitno što je xj6 6-7 godina noviji i vjerojatno manje km?
 
Pozz,
Gledam nekakvu hondu cb650f, 2015., 8000 km pa me zanima jel se moze sta provjerit preko neta s brojem šasije? Nije registrirana (istekla prosli mj) pa me strah da nije nesto u redu. Uz to je malo dalje od mene pa bi trebao na prikolicu natovarit i dovest doma. Inace izgleda ok motor, ali mi je prvi motor pa ne vjerujem u to koliko kvalitetno mogu provjeriti ispravnost motora.
 
Pozz,
Gledam nekakvu hondu cb650f, 2015., 8000 km pa me zanima jel se moze sta provjerit preko neta s brojem šasije? Nije registrirana (istekla prosli mj) pa me strah da nije nesto u redu. Uz to je malo dalje od mene pa bi trebao na prikolicu natovarit i dovest doma. Inace izgleda ok motor, ali mi je prvi motor pa ne vjerujem u to koliko kvalitetno mogu provjeriti ispravnost motora.
S obzirom na kilometrazu i godiste vjerujem da je od prvog vlasnika, a samim tim i registrirana u istoj stanici za tehnicki pregled. U tom slucaju mozes dobit ispis kilmetara sa svakog tehnickog za svaku godinu.
Ukoliko je kilometraza manje-vise konstantna svake godine i tocna navedenom u oglasu, onda je to bar jedna briga manje. Vece oscilacije znaci da se motor nije vozio pa mogu ukazivat da je bilo ostecenja i popravaka u tom periodu ili da je spustana kilometraza.. A opet ne mora znacit nista. Mozda vlasnik nije jednostavno imao vremena.
Ispis kilometara ti moze izvaditi vlasnik i ako se na tvoj zahtjev za time pocne izmotavat i izmišljati razloge da ti to ne treba.. Produzi dalje..
Ugl ako ti je ovo prva kupovina najbolje bi bilo povesti nekoga tko se vise razumije.
Motor tog godista i sa tim kilometrima bi u pravilu trebao bit u odlicnom stanju.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Capella
S obzirom na kilometrazu i godiste vjerujem da je od prvog vlasnika, a samim tim i registrirana u istoj stanici za tehnicki pregled. U tom slucaju mozes dobit ispis kilmetara sa svakog tehnickog za svaku godinu.
Ukoliko je kilometraza manje-vise konstantna svake godine i tocna navedenom u oglasu, onda je to bar jedna briga manje. Vece oscilacije znaci da se motor nije vozio pa mogu ukazivat da je bilo ostecenja i popravaka u tom periodu ili da je spustana kilometraza.. A opet ne mora znacit nista. Mozda vlasnik nije jednostavno imao vremena.
Ispis kilometara ti moze izvaditi vlasnik i ako se na tvoj zahtjev za time pocne izmotavat i izmišljati razloge da ti to ne treba.. Produzi dalje..
Ugl ako ti je ovo prva kupovina najbolje bi bilo povesti nekoga tko se vise razumije.
Motor tog godista i sa tim kilometrima bi u pravilu trebao bit u odlicnom stanju.
Drugi je vlasnik.
Problem mi je pronaci nekog tko se razumije jer svi koje ja znam se ne razumiju dovoljno da bi bili sigurni u svoju procjenu… Ne znam koliko je pametno pitati ovdje da netko provjeri umjesto mene, pa da ja jos jednom provjerim prije kupnje ukoliko sve bude ok? :D
 
vozim skuter 150 vec 5 god a prije toga 50 jedno 10 god. i sad bi volio preci na motor, a sta uzeti da je za "pocetnika" visok 190 i jedno 105kg.
u ljetne dane bi bilo do posla, mora, i vikend djir sa zenom koja je isto visoka. gledam uzeti na duze vrijeme pa da ne uzmem nesto sto cu morati mjenjati u skorije vrijeme ako mi bude "slab"
 
za početak nešto minimalno 650-750 kubika, ako ste oboje visoki uzmi nešto komodnije tipa iz familije strom, versys, NC750... motori ok, nisu agresivni 60-70 KS...
sjedni probaj, nemoj napamet uzet.
ja ne znam što je to "slab" motor, pošto imam 180cm/95kg (težina mjerena rano ujutro i posli WCa:), žena je malo manja al dobro stavljena, 700 kubika/60 ks i putujemo natovareni i nakrcani kuferima...
sve je to relativno...
 
  • Like
Reactions: thommy
u smislu slab, da mi ne bi dosadio nakon 2 mj. i medju ubrazanja da se kilavi ako treba obici.
prijatelj je uzeo tiger 800 i on mi velicinom pase.
 
to je već ozbiljniji motor.
za triumpha samo znam da mi prijatelj svoga 1200 vodi na servis u sloveniju, jer su ovi neki naši izgubili licencu za servis.
 
Nece ti Versys 650 biti slab ako ne sanjas o nekim bjesnim masinama, ali ti ga svejedno ne bih preporucio radi ovjesa. Kad si sam na motoru stvarno je super i vozi se jako lijepo ali kad zena jos sjedne, jednostavno se cijeli uvija i zna zaplesati radi toga svega. Ne mislim da ce guma zaplesati nego jednostavno ovjes ne podnosi toliko kila.
 
To sto kazes je i kolega rekao za stroma 650 da je isto mekan da nije za preporuku kao.

za oko mi zapeo multistrada 1200, al mislim da nije bas pametno to za prvi motor
 
nije neka razlika 800 i 1200 kubikov...ako već gledaš te motore, jer 650 vjerovatno nećeš uzet.
ako misliš da možeš i imaš glavu za jaki motor, polako i nema šta...
težina motora u sporim manevrima će ti možda biti na početku problem, očekuj 2-3 puta izvrtanje na mjestu, ništa strašno... a u vožnji težina je prednost, udobnije, stabilnije...
 
Kao vlasnik Triumph Tigera 900 GT samo da se javim da je ovlašteni servis za Triumph Novema Nova iz Karlovca (Draganić). Prodavaonica i servis su za samo pohvalu. Ne smatram se previše iskusnim vozačem, premda sam promijenio dosta skutera i kasnije motora, ali bez obzira na 95 KS i 888 cc-a, ako si normalan u glavi, može biti odličan motor - ne baš za početnika koji nije ništa vozio, ali nakon skutera, mislim da nema problema. Doslovno se vozi kao bicikla. Ima Brembo kočnice, abs i traction control osjetljivi na nagib motora, modove vožnje, tako da je siguran koliko može biti. Imam oko 105 kg i žena oko 58 kg i nema problema ni sa svim koferima. Ne želim da ispadne kao uvaljivanje, ali prodajem svoga, imaš na njuškalu, stavi triumph i primorsko goransku županiju, pa će izaći. Čisto ako ti bude interesantna opcija. Strom 650 je isto odličan motor, ali uvijek postoji mogućnost da ga "prerasteš" za par sezona...
 
Kao sto @bulin kaze, ako si zreo u glavi, nema ti neke velike razlike izmedju 600, 800 i 1200. Ne odvrci gas i dobro je.
Ja jbg imam problem sa tim. Uhvatim sam sebe nesvjesno da ga zavrcem, a na litri to i nije bas bezazleno. Na Versysu 650 nije bio toliko ni problem, ali na ovom 1000 si za nekoliko sekundi gasa vec na jako pogibeljnoj brzini.
 
ma ne mislim nikakve jurnjave dvoje male djece je kuci. valja se vratiti citav, a pogotovo ziv. za gust lagane voznje a i zelja od malih nogu. probao sam vise toga i da uzmem 600 pa da prodajem ubrzo mi se ne da, mozda bolje jace pa laganije...vidit cemo valjda ce nesto biti od toga
 
ako si probao i vozio jače i naginješ tome, uzmi jače.
kad si napisao početnika, ta klasa 650 je ok za početak. a nekome i za malo više od "početka"...sve ovisi...
ja o svome razmišljam mijenjat ga samo kad ga ne vozim i kad imam vrimena za pizdarije... a kad sam na putovanju i vratimo se doma živi i zdravi, ne bih ga prodao nikad u životu.
 
  • Like
Reactions: WraGG
ma ne mislim nikakve jurnjave dvoje male djece je kuci. valja se vratiti citav, a pogotovo ziv. za gust lagane voznje a i zelja od malih nogu. probao sam vise toga i da uzmem 600 pa da prodajem ubrzo mi se ne da, mozda bolje jace pa laganije...vidit cemo valjda ce nesto biti od toga
Ovo šta ti Wragg govori ti je, otprilike to da na motoru od 600, 650 pa i 750 imaš drukčiji doživljaj ubrzanja, motor grmi, triba niža i tako dalje. A na litri malo zavrneš i eto te na 200+ a da i ne skužiš uopće. Mislim da ti je tija kazat da triba ili prakse ili bit jako oprezan i gledat u brzinomjer kod takvih motora.
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ma da, i treba prakse a i treba biti hladne glave kad se sjeda na motor. Povuce te lako adrenalin kad otvoris gas. Barem mene jeste.
 
Ma da, i treba prakse a i treba biti hladne glave kad se sjeda na motor. Povuce te lako adrenalin kad otvoris gas. Barem mene jeste.
Hahaha, ja još uvik volin onaj momenat kad V-tec proradi. Valjda mi to neće nikad dosadit. Ako i oće, nema naznaka za sada:mrgreen:
 
treba biti svjestan da 600 i 650 nije isto. 650 je uglavnom redni dvocilindas (eventualno V) relativno male snage, a 600 je najcesce RR zujalica bitno vece snage koja trazi okretaje da bi isla i tada je jaaaako brza.

Po meni je 650 klasa pocetnickog motora ako imas i malo mozga i vozio si nesto prije toga pa makar skuter ili tomosa. Zapravo, radi se o motorima od cca 75 konja koje ne treba frljit u okretaje da bi isli. S druge strane, nisam nikad shvacao da treba napredovat od 200-250ccm na vise da bi dosao do ozbiljnijih kubikaza. Barem ne ako imas nesto u glavi. Desna ruka to dozira, ali da, dovoljno je jednom malo pretjerat gdje ce se jako ocitovat razlika od takvog 650ccm u odnosu na 600,750 ili 1000, 1000+ i sranje (sad sam sebi pljujem u usta, al i dalje tako mislim). Na kraju se svodi na ono kaj je u glavi, al 650 bi bi bez griznje savjesti preporucio i kao prvi motor i mojoj familiji (nije da ih mrzim :D ) Lako se sjebat i sa 125ccm, to hocu rec, al to ne znaci da prvi motor treba imat 200 konja iako ni to nije neizvedivo, ali tada je puno veca sansa uc u losu statistiku. Sve to shvacajuci da to sve treba i platit, ako novac niej problem ,nemam bas nista protiv da se pocne od 125ccm i vremenom dodje do ozbiljnijih kubikaza i snage.
 
Last edited: