Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Po mom skromnom mišljenju ne kupuj ispod 500cc.
Tako da je moj izbor CB500F
Ako idem izvan tvojih granica Yamaha Tracer 7, Honda NC 700,
 
  • Like
Reactions: thommy
Vidim da je dosta vas za CB, ne znam jel u skladu s pravilima foruma (čitao, ali nisam našao), ali imam još jedno pitanje. Je li itko od vas ili netko vaš gledao ovaj motor - https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-cb-500-f-471-cm3-oglas-41101361 , kužim da je ogreban, ali to mi ne predstavlja neki problem, a i ako mi padne s mjesta barem mi neće biti toliko žao. Dosta dugo stoji na oglasniku, a to mi automatski smrdi na nešto loše.
Ma odi probaj pogledaj, pa ne kupuješ vilu s bazenom, u svojih 31 godinu na dva kotača sam kupio svega i svačega vozio i prodao, sad posljednjih 8 godina vozim cbf600 i to je jedini motor koji mi se ne prodaje, a napravio sam sa njom preko 90000 km i nikad ništa.
Odi vidi probaj kupi i vozi, ak ti vrijeme pokaže da ti ne valja staviš u oglas i prodaš, pa kupiš nešto drugo, tako skupljaš iskustvo i za 30 godina ovdje možeš pisati nekom mlađem.
Japanci su doista best, sve ostalo uključujući i famozni preskupi bmw mi se pokazalo nepovjerljivim i dosta se to sve kvarilo, no isto tako popravio sam i prodao dalje, sa Japancima nisam nikad imao problema, uz redovno održavanje, pali i vozi,
 
@ Medec:
Uzmeš taj CB:
1000€ pošteni servis i srediti ogrebotine
200€ nove gume i vulkanizer
200€ rega, osiguranje i prijepis
Miran ovu i iduću godinu.
 
@ Medec:
Uzmeš taj CB:
1000€ pošteni servis i srediti ogrebotine
200€ nove gume i vulkanizer
200€ rega, osiguranje i prijepis
Miran ovu i iduću godinu.
Na tim kilometrima nema šanse da je servis toliko skup, nema tu kaj mijenjati osim ulja i filtera, eventualno pakne, lanac mora bit još kao nov, svijećice isto tako je miran do 24 kkm znači 250 € kod Cohe u vr glave.
Za gume bih ja izdvojio i 300 € tu ne treba šparati nikad.
rega je za ovaj motor mala jer je do 500 ccm, prepis isto nema kaj plaćati osim ugovora tako da 150 €
Oprema je isto nešto na čemu se ne para, znači moto cipele, bubrežnjak dobar, jakna što bolja, i odlične rukavice, i kaciga što bolja. e za opremu bih ja izdvojio 1000 € min.
 
Pozdrav svima,
Pošto se žena i ja volimo voziti i vozikamo se sa autom kada god imamo slobodnog vremena, logično počeli smo razmišljati o motoru.
Ja sam 195 cm visok i 115 kg, a žena 175 cm i recimo malo punija.
Sviđa nam se vulcan s, dragstar i shadow.
Molio bi savjet koji da odaberemo.
Valja uzeti u obzir da tek moram ići polagati vozački za A kategoriju, da bi nam to bio prvi motor i da smo zakoračili u 40-te.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Vulcan S ce vam definitivno biti premali.
Koji Shadow i koji Dragstar?
Baci oko na nesto vece. Mozda VN1700 ili VN2000? Ja vozim VZR1800 i moja preporuka ide za njega ili eventualno VLR1800 ako volis takav stil.
Jesi probao vec voziti takav veliki V2?
Za orijentir, ja sam tvojih gabarita, a zena je metar i andol i 60 kila.
 
Kolega mi je preporučio Dragstar 1100 ili Shadow 750.
Sviđa mi se ovaj VLR1800.
Nisam vozio do sada niti jedan motor (osim tomosa i inih apn-ca kao klinac).
 
Kreni onda ipak sa necim laksim i sa vise elektronike. Mozda onda ipak taj Vulcan S. Kasnije ga lako prodas i kupis nesto vece i jace.
 
nije li skoro dva metra malo visoko za shadowa? nekak mi djeluje malo za nize ljude...al mozda grijesim
 
Pozdrav forumaši, kaj bi preporučili od navedenih uzimajući da bi to bio prvi 'ozbiljniji' motor..
ER6n, z750, CBF600N, XJ6(N)
 
Nemam nikakvih problema po gradu s njim, nije širok, relativno je lagan (cca 200 kg pun), a težište mu je dosta nisko zbog tanka ispod sica pa se lako hendla...
 
  • Like
Reactions: small rider
Nešto sam niži i taman mi je, svakako ti ne bi bilo loše probat sjest na njega, da vidiš da li ti koljena lupaju u ova izbočenja...

20231208_120537.jpg


Ali nešto malo lufta s nogama još imam, a nije neka velika razlika u visini pa bi ti možda i bio OK.