Novi GS/GSA

Kako ti to slozis, rekao bi netko da ne trebaju postojati drugi motori osim famoznog GS-a. Ali ipak postoje i ljudi ih voze. Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o GS-u niti im je privlacan.
Nije valjda da su svi u krivu? Ili svi samo zele proci jeftinije ili u stvari nemaju novca za GS?

I malo mog razmisljanja na glas, jer i meni redovno dodje ideja da mozda ipak kupim GS-a. Ne treba nitko komentirati, cisto moj osvrt na moja razmisljanja dok mi je dosadno :)
I tako i jucer mi bilo dosadno pa sam do podne, sa jednom pauzom od doslovno 3 minute napravio preko 300km na Versysu 1000 po krivudavim Schwarzwaldskim cestama bez ikakvog umora. Naredni vikend to isto planiram i na Intruderu. To je dosta blizu nekog mog osobnog maksimuma koliko sam spreman u tjednu provesti na motoru. Kada bih kupio GS-a koji mi je estetski iznimno neprivlacan za tih 300tinjak km tjedno, izgubio bih na toj estetici, a ne bih nista dobio na uporabljivosti.
Za sada ostajem na đapanezerima. Ova dva su mi ok. Eventualno kupim jos neki veci skuter jer su mi potkoljenice vec depilirane od onih par puta sto sam vozio u sorcu :)
 
  • Like
Reactions: vespinjo
rekao bi netko da ne trebaju postojati drugi motori osim famoznog GS-a. Ali ipak postoje i ljudi ih voze. Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o GS-u niti im je privlacan.
Nije valjda da su svi u krivu? Ili svi samo zele proci jeftinije ili u stvari nemaju novca za GS?

Postoje i dacie i ljudi koji ih voze iako po onom sto ti tvrdis nebi trebale postojati (i vjerujem da je puno vise dacia sandera prodano od bmw-a serije 5 zadnjih godina sto versy sigurno nemoze reci naspram bmwa). Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o BMWu serije 5 niti im je privlacan.
Nije valjda da su svi u krivu ili svi samo zele proci jeftinije ili ustvari nemaju novaca za seriju 5..
I napravio sam 900 km s daciom u manje od 24 sata bez ikakvog umora. Znaci dacia je apex?
Svi argumenti koje navodis su glupost pocevsi od tog da nebi osjetio razliku u uporabljivosti izmedju GSa i versya... Doslovno kao da ja kazem da nema razlike u uporabljivosti, upravljivosti i komforu izmedju serije 5 i sandera jer i s jednim i s drugim se mogu vozit po krivudavoj cesti savrsenog asfalta
 
Last edited:
Vecina je generalno zadovoljna sa onim sto ima. Kako auto, tako i motor. Pravdaju da je super za potrebe, odradjuje posao, ne treba nista bolje i skuplje itd. Sve dok ne provozas to nesto bolje i skuplje… Onda se s*ebes i skontas kako si zapravo zivio u zabludi i cijelo vrijeme se samozavaravao :mrgreen: Al’ ima i skupljih koji zapravo nisu nista bolji. Npr Harley :mrgreen:
Npr ja sam se navozao japanaca. I danas jako volim Hondu, ali kada sam dosao u situaciju da mogu priustiti kupovinu BMW-a, to sam i napravio, cisto da i to probam. I ostao. Jednostavno, meni je to na prvu bilo - to. Nacin kako se vozi, kvalitet izrade i ugradjenih dijelova, tehnologija, servisna mreza, podrska i odnos u garanciji… Mene je to sve u paketu kupilo i tesko da cu u dogledno vrijeme kupiti ista drugo a da nije BMW (isto je i sa autima :mrgreen:). Mozda jedan Tuono 1100 Factory da pravi drustvo bavarcu:love:
Ali ima i ljudi koji ne osjete te razlike i njima je fakat svejedno jel voze Ladu Nivu ili BMW X5, Suzuki Stroma (izvini Paf :mrgreen:) ili GS-a… Postujem i to. Volio bi i ja da sam takav, ustedio bi para… al nisam…:mrgreen:
 
Last edited:
Suzuki strom je rijedak motocikl koji još uvijek vozi s V2 90 stupnjeva, momentalno jedini japanac.
Od V2 90 je još jedino bolje V4 90 izbeđu cilindara i onda još 90 između koljena na radilici.
Jedino iznad je možda, goldwing sa V6 180 stupnjeva.
Ovo ostalo su drnde.
 
Suzuki strom je rijedak motocikl koji još uvijek vozi s V2 90 stupnjeva, momentalno jedini japanac.
Od V2 90 je još jedino bolje V4 90 izbeđu cilindara i onda još 90 između koljena na radilici.
Jedino iznad je možda, goldwing sa V6 180 stupnjeva.
Ovo ostalo su drnde.

Ma lupio sam primjer, uz duzno postovanje prema Stromu, ali mislim da je jasna poenta. (y)
 
Postoje i dacie i ljudi koji ih voze iako po onom sto ti tvrdis nebi trebale postojati (i vjerujem da je puno vise dacia sandera prodano od bmw-a serije 5 zadnjih godina sto versy sigurno nemoze reci naspram bmwa). Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o BMWu serije 5 niti im je privlacan.
Nije valjda da su svi u krivu ili svi samo zele proci jeftinije ili ustvari nemaju novaca za seriju 5..
I napravio sam 900 km s daciom u manje od 24 sata bez ikakvog umora. Znaci dacia je apex?
Svi argumenti koje navodis su glupost pocevsi od tog da nebi osjetio razliku u uporabljivosti izmedju GSa i versya... Doslovno kao da ja kazem da nema razlike u uporabljivosti, upravljivosti i komforu izmedju serije 5 i sandera jer i s jednim i s drugim se mogu vozit po krivudavoj cesti savrsenog asfalta
Tako je, u pravu si opet :)
 
Još jedna suluda stvar koja je krenula sa gs je, optrijebljavanje motora kao nosivog elementa u smislu skidanja mase.
U usporedbi s crosstourer i donedavno japanskog načina u kojem čitavu osnovu čvrstoće čini rama. Malo je teži, ali je kao tenk.
 
Već duže vremena pratim ovog, radi konverziju GS-a sa prednjim krajem od Africe (navodno je već takvo nešto napravljeno nekoliko puta), i kad ga je u ovom videu krenuo rastavljat iznenadilo me koliko je GS "čudan" :mrgreen:

hq720.jpg

 
Kako ti to slozis, rekao bi netko da ne trebaju postojati drugi motori osim famoznog GS-a. Ali ipak postoje i ljudi ih voze.

Jasno, nitko se ne referira na to da vrijede drugi motori, nego na to da vozači drugih motora iz jala ili čega pljuju po GS-u. I ova tema ih je prepuna, a dali bi guzice da mogu to imati i voziti.

Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o GS-u niti im je privlacan.

Jasno, tu je ključ prodaje i drugih motora.

Nije valjda da su svi u krivu? Ili svi samo zele proci jeftinije ili u stvari nemaju novca za GS?

Riječ je o odabiru. Ima ljudi kao ja koji bi radije 8 godina stari GS nego novi Versys. NO ja ne pljujem po njihovom odabiru kao što takovi pljuju po odabiru onih koji žele baš GS:

Kada bih kupio GS-a koji mi je estetski iznimno neprivlacan za tih 300tinjak km tjedno, izgubio bih na toj estetici, a ne bih nista dobio na uporabljivosti.

Moguće točno, jer i motor se uglavnom kupuje u skladu ili sa osobnim potrebama ili zbog "vidjeti i biti viđen".

Za sada ostajem na đapanezerima. Ova dva su mi ok. Eventualno kupim jos neki veci skuter jer su mi potkoljenice vec depilirane od onih par puta sto sam vozio u sorcu :)

I opet tvoj izbor kojega osobno poštujem.
 
Postoje i dacie i ljudi koji ih voze iako po onom sto ti tvrdis nebi trebale postojati (i vjerujem da je puno vise dacia sandera prodano od bmw-a serije 5 zadnjih godina sto versy sigurno nemoze reci naspram bmwa). Velika vecina tih ljudi ni ne razmislja o BMWu serije 5 niti im je privlacan.

Dodao bih i da im i ne smije biti privlačan jer nemaju novaca za njega.

Nije valjda da su svi u krivu ili svi samo zele proci jeftinije ili ustvari nemaju novaca za seriju 5..

Pa nije to daleko od istine. Dapače, za mnoge je cijena nepremostiva prepreka.

I napravio sam 900 km s daciom u manje od 24 sata bez ikakvog umora. Znaci dacia je apex?
Svi argumenti koje navodis su glupost pocevsi od tog da nebi osjetio razliku u uporabljivosti izmedju GSa i versya... Doslovno kao da ja kazem da nema razlike u uporabljivosti, upravljivosti i komforu izmedju serije 5 i sandera jer i s jednim i s drugim se mogu vozit po krivudavoj cesti savrsenog asfalta

Logika je stvar kojoj vjerujemo, a tako nas često vara.
 
Znači, GS kupuju ljudi koji imaju love, sirotinjo pati, normalno da van se neće javljat na cesti.🤔😩
 
Važno je voziti
Nemam ništa ni protiv ktm, uzo bi 890 adv, motor im je, ma vuče svuda, iz podruma pa do kraja.
Baš su pogodili
 
  • Like
Reactions: DacMan
Znači, GS kupuju ljudi koji imaju love, sirotinjo pati, normalno da van se neće javljat na cesti.🤔😩

Ja se uzdrzavam recikliranjem ulja iz gs kardana i lastenjem turatech kofera na benzinskim, a Ponekad popravim i naljepnicu alpskog prijevoja ukoliko im se odljepila.
 
  • Like
Reactions: Zog