Hayabusa gen3

Početna filozofija bi bila i u usporedbi kawe zx12 ,prve otvorene serije s hayabusom zadnje serije.,gdje je suzuki ostao vjeran početnim korjenima a dvanajstica pala u zaborav.Zato vrijedi samo komparacija između buse i zzra1400.Ostalo sve je bez pravog uporišta.😎
 
Po ovom topicu ispada da samo vlasnici buse imaju problema sa snagom. Nas ostale muce fuzici.😄
Svojevremeno nisam uopce imao problema sa ondasnjih 175ks,kao sto ni nebi sada sa 190,ali fuzici... 😁

Sjecam se jednom,doslovno mi se prikakilo, i sad sta cu, sjednem na motor da odem do doma,kilometar i po cca, odmah sam skuzio da je to losa ideja, nema sanse da bih bio izdrzao i 200 metara a da ne uneredim gace, pa sam brze bolje potrazio wc u nekom lokalu.

Uglavnom, zeznuti polozaj sjedenja na hayabusi. 😄
 
Početna filozofija bi bila i u usporedbi kawe zx12 ,prve otvorene serije s hayabusom zadnje serije.,gdje je suzuki ostao vjeran početnim korjenima a dvanajstica pala u zaborav.Zato vrijedi samo komparacija između buse i zzra1400.Ostalo sve je bez pravog uporišta.😎
Ok, ali u pocetku su isli sa filozofijom najbrzeg sport tourer/hiper sportasa, i opcenito najbrzeg motora na trzistu, a ispada dojam da se kod generacije 3 nisu ni imali volju potruditi po tom pitanju.

Budimo realni, kod prvog modela hayabuse 80% imiđa i fame je bilo oko te snage i krajnje brzine, 20% odpada na nekonvencionalni dizajn i pouzdanost.
Ispada da je kod 3 generacije ostalo samo ime i pouzdanost, dizajn i tehnologija nisu vise nikakva novotarija.
 
I tu leži bit stvari.Nekonvencionalan dizajn i pouzdanost prevagnuli su da je Busa i dalje tu.😎👍
 
  • Like
Reactions: Busaa
Kod prve buse je biti najbrzi znacilo prestiz. Danas ne samo da nije najbrza nego je i politicki nekorektno hvaliti se s time za serijski motor.
I da, ostalo je samo ime i stara provjerena tehnologija. Meni je to ok.
 
  • Like
Reactions: elektricar86
Nekad bi za ovakav video rekao da je uništavanje motora, sad mi djeluje kao dobra zajebancija za male novce. Osim toga, vjerojatno će broj pogleda na jubitou isplatiti ovaj i slijedećih pet izleta.
Lik dobro vozi, probao sam slične terene s endurom pa mogu misliti šta je to s ovim gabaritima.
 
Nekad bi za ovakav video rekao da je uništavanje motora, sad mi djeluje kao dobra zajebancija za male novce. Osim toga, vjerojatno će broj pogleda na jubitou isplatiti ovaj i slijedećih pet izleta.
Lik dobro vozi, probao sam slične terene s endurom pa mogu misliti šta je to s ovim gabaritima.
Vozi on dobro ali mislim da je ovo nista drugo nego unistavanje motora

Jbg. ako je to njemu izvor zarade onda svaka cast ali ipak me srce boli kad ovo vidim
 
Brzina danas nije bitna kao u vrijeme prve buse, da ne napominjem da će uskoro izaći neki e-motor tipa Nevera kod automobila i pomest sve ove koje tankamo na benzama.
 
Za tri glave treba imati malo veća muda.A ispod malog penisčića je to nemoguće.🤣🤣
Jurili bi uglavnom forumski mlatimudani ,a neki koje osobno poznam na busama (zapravo poznam samo jednog koji ju ima),i par njih na zezeerovima se uglavnom kulturno voze.😎👍
 
Za tri glave treba imati malo veća muda.A ispod malog penisčića je to nemoguće.🤣🤣
Jurili bi uglavnom forumski mlatimudani ,a neki koje osobno poznam na busama (zapravo poznam samo jednog koji ju ima),i par njih na zezeerovima se uglavnom kulturno voze.😎👍
Iskreno tko voli neka vozi
Ja sam i kupio nju za neka moja zadovoljstva koja ukljucuju i tu voznju na 3 glave
Sada to sta ako me pande slikaju i potecijalno zavrsim u prdekani to je jbg. rizik koji sam spreman pregrmiti.
Ili ako opizdim u nesto pa se dezintegriram
Uglavnom po magistrali sam skroz kulturan ali auto put jos uvik jebem zid u revijalnom tonu.
 
  • Like
Reactions: singlica and Kawah
Za tri glave treba imati malo veća muda.A ispod malog penisčića je to nemoguće.🤣🤣
Jurili bi uglavnom forumski mlatimudani ,a neki koje osobno poznam na busama (zapravo poznam samo jednog koji ju ima),i par njih na zezeerovima se uglavnom kulturno voze.😎👍
Baš zato je zakon, možeš a ne moraš, a udobna za pakšu da se vozaš kao kralj do mile volje😎