Hayabusa gen3

Vezano za te nogare, ilitiga fuzice, to je ista prica jos prvog modela, di je i u testu navedeno kao minus.
Znaci previse podignuti, i previse napred, i meni sa visinom od 170cm,je pomalo bio osjecaj kao da sjedim u polozaju "kakanje" šŸ˜, tako da je ocito svima podjednako, i visokim i niskim vozacima.
Ja sam imao onaj prvi model.

I ovo sta Mate spominje polozaj sjedenja, govorili su jos od prvog modela, motor je kao sport touring, a zapravo vise naginje na sport.
Mogli su onda barem na ovoj trecoj generaciji nekako napraviti ugodniji polozaj,tj. da bas bude pravi sport touring.
na gen 3 su podigli i približili ručke volana....imao sam gen2 i razlika je očita....istina...nije udobna kao zzr1400 ali ako ja sa 50 godina,185 visinom i 100kg odradim sva putovanja do mora,u dvoje ili sa frendima.....
 
  • Like
Reactions: elektricar86
Busa trenutno kao novi motocikl nema konkurenciju...honda xx se odavno ne proizvodi,zzr 1400 se može novi kupiti jedino u USA-a tržiÅ”tu i zadnji update je bio daleke 2014 godine...kawasaki H2R je drugačija filozofija...999cm3 plus turbo...u tom cijenovnom rangu nema niÅ”ta za te novce pa se čini jeftina...190 konja,1340cm3 i 150 nm....o kvaliteti hayabuse i izdržljivosti njenoga rednoga četiri cilindraÅ”a nije uopće potrebno govoriti...dovoljno je reći da se može ugraditi za cca 4000 dolara turbo punjač bez prevelik izmjena sa kojim se dobije do 300 konja...kome je to potrebno...nisam siguran jer uz podatke sa testiranja i dobivene brojke govore da je gen3 dovoljna brza...zanimljiva je usporedba sa BMW M 1000R 2023 sa 210 konja ....jedina mana nove buse je...vožnja na 250kmh se osjeća kao na 150kmh...
 

Attachments

  • WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.18_dc6a3ea3.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.18_dc6a3ea3.jpg
    165.3 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_2a98ccc6.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_2a98ccc6.jpg
    162.7 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_31f3a33b.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_31f3a33b.jpg
    109.2 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_b1c5d14c.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-27 u 11.22.43_b1c5d14c.jpg
    154.4 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2023-11-23 u 15.44.42_30911441.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-23 u 15.44.42_30911441.jpg
    218.9 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2023-11-23 u 15.44.41_d6a8258d.jpg
    WhatsApp Slika 2023-11-23 u 15.44.41_d6a8258d.jpg
    237 KB · Views: 0
Svaka cast Hayabusi,meni ce to biti uvjek srcu drag motor, a i objektivno pojam kvalitete itd...
Ima te neke svoje "minuse", koji realno to i jesu i nisu.

Zapravo sam htio reci, braniti performanse hayabuse uspoređujuci je sa bmw nakedom, je neozbiljno i smjesno, oprosti.
Ako te stvarno toliko kopka da ima "samo" 190ks, radije ugradi onaj spominjani turbo kit, pa vise nece biti potrebe za ikakvim usporedbama, barem sto se snage tice.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
na gen 3 su podigli i približili ručke volana....imao sam gen2 i razlika je očita....istina...nije udobna kao zzr1400 ali ako ja sa 50 godina,185 visinom i 100kg odradim sva putovanja do mora,u dvoje ili sa frendima.....
U mom slučaju je stvar samo u tome da sam očekivao neŔto drugo, udobnije i viŔe touring uz drukčije razvijanje snage a zapravo bi dobio jednako neudobnog i zastarjelog R-a. U tom slučaju preferiram dodati joŔ tu razliku pa imati neŔto Ŕto mi je oku ugodno.
 
imati neŔto Ŕto mi je oku ugodno.
Kao npr?
Meni je ova busa prelijepa, iskreno mislim da nema tko se za njom ne bi okrenuo na ulici, sprijeda, straga topovi opet privlači poglede... posebno onih koji uopće ne voze motore je njima je R ... R, nemaju pojma koji je koji, ali busu i oni znaju.
 
Ne bi se Ŕtel meŔati,ali ....
Kao vozač ,s mog aspekta sam poklonik Kawasakijeve Å”kole gradnje i shodno tome vozim bajkove tog proizvođača,iako starije proizvodnje .
Međutim,Hayabusi u tom nema premca i treba skinuti kapu suzukijevom timu koji je proizveo takav stroj. Drugačija u svemu,nije ugodna svakom oku Å”to nije uopće niti bitno.Dovoljno je reći ili ponoviti: Ako je već sam agregat projektiran da iz te kubature daje sasvim zadovoljavajućih 190 konja,bez puno filozofije se nabrunda na 300 konja ,sve je rečeno.A ove nebuloze fuzići gore dole,levo desno,položaji ovakvi onakvih.,ekipa pravac Hamamatsu i tam dečkima objasnite sve kaj ne valja.Vi kaj Buse imate ,vozite sa osmjehom na licu i lagano s gasom.šŸ¤£šŸ‘šŸ˜Ž
 
Svaka cast Hayabusi,meni ce to biti uvjek srcu drag motor, a i objektivno pojam kvalitete itd...
Ima te neke svoje "minuse", koji realno to i jesu i nisu.

Zapravo sam htio reci, braniti performanse hayabuse uspoređujuci je sa bmw nakedom, je neozbiljno i smjesno, oprosti.
Ako te stvarno toliko kopka da ima "samo" 190ks, radije ugradi onaj spominjani turbo kit, pa vise nece biti potrebe za ikakvim usporedbama, barem sto se snage tice.
Zato jer nije dobra zato i nemam jos u garazi prvu generaciju sa 23000 i pari kao iz ducana :mrgreen:

Kopa me tih 190 samo radi nekih mojih musica jer moj motor sa doradom ima toliko pa sam nekako ocekiva 1400 i 200+ samo da zelenima moze natrljat nos


JBG
 
Svaka cast Hayabusi,meni ce to biti uvjek srcu drag motor, a i objektivno pojam kvalitete itd...
Ima te neke svoje "minuse", koji realno to i jesu i nisu.

Zapravo sam htio reci, braniti performanse hayabuse uspoređujuci je sa bmw nakedom, je neozbiljno i smjesno, oprosti.
Ako te stvarno toliko kopka da ima "samo" 190ks, radije ugradi onaj spominjani turbo kit, pa vise nece biti potrebe za ikakvim usporedbama, barem sto se snage tice.
Ma ne....upravo suprotno...zato sam i stavio usporedbu da ljudi shvate koliko je i ta nova busa sa "samo 190 konja" dovoljno brza...a naked od BMW -a mi je idealno poslužio jer ima 20 konja viŔe i 65 kg manje od buse...ma koji turbo...kome ovaj motor ne ide dovoljno...ne znam Ŕto ide...
 
A čemu da te kopa tih 190 konja.Papir trpi sve ,a muÅ”ice pusti nek odlete.Čemu uspoređivati i nepotrebno si otežavati zadovoljstvo.Kawasaki daje pri ukupnim performansama vjerojatno viÅ”e, ali ima i sto I kusur kubika viÅ”e.Osjećaj viÅ”ka kubika ispod mene je nenadoknadiv.Hayabusa je jednostavno hightech odkud da je gledam,dok Kawa mami sasvim drugačijim kvalitetama. šŸ˜ŽšŸ‘
 
  • Like
Reactions: Busaa
A Busi treba izbaciti sve brzine iznad prve i neutrala jer si već u prvom gangu iznad svih dopuÅ”tenih ograničenja.šŸ‘šŸ˜Ž
 
Svaka cast Hayabusi,meni ce to biti uvjek srcu drag motor, a i objektivno pojam kvalitete itd...
Ima te neke svoje "minuse", koji realno to i jesu i nisu.

Zapravo sam htio reci, braniti performanse hayabuse uspoređujuci je sa bmw nakedom, je neozbiljno i smjesno, oprosti.
Ako te stvarno toliko kopka da ima "samo" 190ks, radije ugradi onaj spominjani turbo kit, pa vise nece biti potrebe za ikakvim usporedbama, barem sto se snage tice.
Bas sam si isto pomislil kad sam procital šŸ˜

Ugl., busa ima heritage ko rijetko koji motor, titulu najjačeg nažalost viÅ”e nema kaj je malo i Å”teta, ali R&D je skup u danaÅ”nje vrijeme šŸ¤·šŸ»ā€ā™‚ļø

Budimo realni, za 98% Å”ofera je dovoljno sve do 150ks, vjv sam previse i rekel, samo kaj si većina ne će priznat'.
Ali, ja prvi mogu razumjet da nije isti osjećaj kad voziÅ” horneta ili busu, golfa ili ferraria 50 na sat, nikad ni ne bude (premda neke objektivne razlike nema na toj brzini)ā€¦
kome krivo, kome pravo šŸ˜†
 
Last edited:
Po ovom topicu ispada da samo vlasnici buse imaju problema sa snagom. Nas ostale muce fuzici.šŸ˜„
 
Ma ne....upravo suprotno...zato sam i stavio usporedbu da ljudi shvate koliko je i ta nova busa sa "samo 190 konja" dovoljno brza...a naked od BMW -a mi je idealno poslužio jer ima 20 konja viŔe i 65 kg manje od buse...ma koji turbo...kome ovaj motor ne ide dovoljno...ne znam Ŕto ide...
Ide ona kao da je vile nose i tu nema nikakve rasprave a o stabilnosti na velikim brzinama necemo niti pricati

Samo eto posto svi vise manje ljudi imaju neki poremecaj tako i da je moj opsesija sa brojkama iako mogu obisit macku o rep sta je mogu dovesti do limita
 
  • Like
Reactions: BARKLEY
Zato jer nije dobra zato i nemam jos u garazi prvu generaciju sa 23000 i pari kao iz ducana :mrgreen:

Kopa me tih 190 samo radi nekih mojih musica jer moj motor sa doradom ima toliko pa sam nekako ocekiva 1400 i 200+ samo da zelenima moze natrljat nos


JBG
Ja sam zapravo odgovara kolegi Busaa, ali slazem se, mogli su novu hayabusu dignuti na 1400,i 200+ ks, i napraviti malo vise touring polozaj. šŸ˜
 
Ma ne....upravo suprotno...zato sam i stavio usporedbu da ljudi shvate koliko je i ta nova busa sa "samo 190 konja" dovoljno brza...a naked od BMW -a mi je idealno poslužio jer ima 20 konja viŔe i 65 kg manje od buse...ma koji turbo...kome ovaj motor ne ide dovoljno...ne znam Ŕto ide...
Ok, ali i dalje mi nije jasno kako moze biti "idealna" usporedba hayabuse i jednog nakeda, bez obzira na snagu, to bas nema veze s nicim.
Pa taj bmw uopce nema oklope, to mu je ogroman minus, koci ga strasno taj manjak aerodinamike koja je kod hayabuse odlicna.
Tvoja usporedba je vise pokuda hayabusi, nego pohvala, obzirom da jedan naked, istog godista, ima podjednake performanse.
Opet kazem, svaka cast hayabusi,ali se ovaj put,u suzukiju, nisu bas iskazali po pitanju performansi,tj. nisu nastavili pocetnu filozofiju tog modela.
 
  • Like
Reactions: drifter947