GSX-S1000GT

Kad se tako primijeti štednja, tko zna da li se štedilo i na komponentama koje nisu na prvu vidljive, tipa elektronika, senzori?
 
Kad se tako primijeti štednja, tko zna da li se štedilo i na komponentama koje nisu na prvu vidljive, tipa elektronika, senzori?
Ne treba po pitanju te stednje gledati ili prozivati samo Suzuki. Stede svi, ukljucujuci i puno skuplje brendove i modele. Eno ti novi 1300GS koji su opozvali zbog jeftinog solenoida anlasera koji se voli zapaliti…
Danas je trik da se kupi proizvod koji ima koliko toliko dobar omjer ulozeno - dobiveno, a Suza sa ovim novim modelima mislim da nudi upravo to.
I naravno, sta god da kupis odmah doplatiti za produzenu garanciju i rjesavati se kada ista istekne… Jer vise niko nista ne pravi da traje, od express lonca do automobila
 
Last edited:
Nije samo do suzukija.
Najviše od sviju nas je razočarala Aprilia.
Došli smo do nekog zaključka da kinezi jebu m....svima..i ostali moraju negdje ušparat.
Zanimljivo je da recimo Keway ili koji je k... ima na prvo..recimo prekidače..ručice kvačila kočnice..plastiku oko displeja..i tak neke sitnice finije izrade nek poneki japanac ili evropejac.
Sad kakva je mehanika,ergonomija itd,nebih znao..al tak te neke stvari su nam baš zapele za oko,,
Busa mi se čini onak solidno napravljen motor ..kao nekad motori stare škole,jedino ima jedna glupa fuga onak za čitav prst,tu gdje se bočni oklopi spajaju sa rezervarom al sve u svemu može proč.
 
Gledao taj isti u Veroni..
Jesi primjetio kako su felge slabo ofarbane,?
Na mjestima gdje se spajaju krakovi na obruč felge skoro pa i nema farbe.
Isto tako plastika oko displeja,jeftino izgleda, mostiči koji drže ručke na volanu,kao igračka iz kinder jajeta,zadnja vilica povarena ko da je neko Jadran elektrodom švasal..
Al očito je to to za te pare,primjetio sam to kod više novih motora,štedi se na sve strane.
Izgleda da mora čovjek u današnje vrijeme dat 25000eur+ da bi bilo sve pic pic
Ne zbnam koji si ti motor gledao u Veroni, ja na GSX-S1000GT ne vidim ništa od navedenog da je loše izvedeno ?? Sve je precizno i čvrsto izvedeno.
 

Attachments

  • 20240124_141907.jpg
    20240124_141907.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • 20240124_141948.jpg
    20240124_141948.jpg
    3.5 MB · Views: 0
  • 20240124_141955.jpg
    20240124_141955.jpg
    3.2 MB · Views: 0
  • 20240124_142002.jpg
    20240124_142002.jpg
    3.9 MB · Views: 0
  • 20240124_142017.jpg
    20240124_142017.jpg
    3.9 MB · Views: 0
  • 20240124_142037.jpg
    20240124_142037.jpg
    3.9 MB · Views: 0
  • 20240124_142228.jpg
    20240124_142228.jpg
    4.1 MB · Views: 0
  • 20240124_142254.jpg
    20240124_142254.jpg
    3.8 MB · Views: 0
Mene generalno nije briga kakva je završna obrada na motoru, guli li se lak, hrđa li neki šaraf, jesu li naljepnice jeftine. Ono što želim i očekujem je pouzdanost i bezbrižno vlasništvo, sve drugo mi je sekundarno.
 
Ne zbnam koji si ti motor gledao u Veroni, ja na GSX-S1000GT ne vidim ništa od navedenog da je loše izvedeno ?? Sve je precizno i čvrsto izvedeno.
grozno, zapravo zastrasujuce grozno

pogledaj bilo kakav motor do 2009, fantazija prema ovim slikama. danas se motori rade ko pereci, ovaj je pravi primjer toga


al od low budget vozila se niti ne smije ocekivat vise, tako da je vrlo jasno zasto je cijena takva

bolje kupit stari ocuvani motor nego ovo




Srki
 
  • Like
Reactions: e39
grozno, zapravo zastrasujuce grozno

pogledaj bilo kakav motor do 2009, fantazija prema ovim slikama. danas se motori rade ko pereci, ovaj je pravi primjer toga


al od low budget vozila se niti ne smije ocekivat vise, tako da je vrlo jasno zasto je cijena takva

bolje kupit stari ocuvani motor nego ovo




Srki
A zbog cega grozno?
Ajde daj mi molim te reci, posto seres po svemu zivome na forumu, koji je po tebi najbolji motor?
Govorimo o novim 2023 modelima, ajde bas me ovak cist informativno zanima koji motor po tebi nije zastrasujuce grozan i nije smece...
 
Meni je najgroznije vidjeti ove prekidace i tamne "neobrađene" jeftilen plastike na kakti "jeftinom" motoru od 16t eura. (n)
Npr ovak izgledaju prekidaci na mojem krampu starom 18 godina.
1000061121.jpg

Na ovom Suzuki se budu valjda raspali za 18 godina, u najboljem slucaju budu izblijedili za jedno 10 nijansi.
 
Ima pravo Srki. Ovo sve novo sto se proizvodi je em dosadno za voziti jer je ustrojeno euro normama, em je zavrsna obrada nikakva. Od kad sam prodao Versysa (jer sam vjerovao da je Versys jeftino dosadno smece), trazim nesto novije da kupim i jednostavno ne nalazim nista sto je priblizno kvalitetno napravljeno ovim dvijema "starim kantama" koje imam u garazi. Na svakom motoru na kojeg sam sjeo, a mladji je od 2019te godine se iznimno razorcaram kvalitetom zavrsne obrade i nema sanse da dam te novce za njega. Radije cu onda voziti "stare kante" koje mi ne trigerraju ADHD glupostima sa kojih onda ne mogu skrenuti misli dok ih ne sredim.
 
Meni je najgroznije vidjeti ove prekidace i tamne "neobrađene" jeftilen plastike na kakti "jeftinom" motoru od 16t eura. (n)
Npr ovak izgledaju prekidaci na mojem krampu starom 18 godina.
View attachment 775398
Na ovom Suzuki se budu valjda raspali za 18 godina, u najboljem slucaju budu izblijedili za jedno 10 nijansi.
To je stvar ukusa i trenda. Puno modernije izgledaju mat crne plastike na motoru. Te sjajne plastike često možeš vidjeti kod kineza..Ponekad čak i s metalizacijom. Meni je to za povratit.
A za kvalitetu suzukijevih plastika na komandama ne brini.
 
To je stvar ukusa i trenda. Puno modernije izgledaju mat crne plastike na motoru. Te sjajne plastike često možeš vidjeti kod kineza..Ponekad čak i s metalizacijom. Meni je to za povratit.
A za kvalitetu suzukijevih plastika na komandama ne brini.
Trend je da se gleda na max uštedi i što vecoj zaradi.. Ponekad treba biti realan i reci kak stvarno je, no jasno je da ti je to posao pa nisi 100% objektivan..
Nije to samo kod Suzukija i ostali stavljaju jeftilen rješenja na motore. Meni ove komande gore izgledaju ko da su s aliexpressa za 9.99 eura, bez ljutnje.
 
To ni meni jos uvijek nije jasno, po cemu se Tracer9 stavlja u isti koš sa takvim motorima. Isto kao sto i Mt07 na official straici stoji pod rubrikom "Hyper naked". lol

Oke, je taj cp3 agregat "živčan", ali kad navedene motore natovaris sa npr 3 puna kofera + suvozac, msm da je među njima tracer 9 siroče..
Mozda se ovi iz Yamahe opamete, pa izbace Tracer10
Imao tracera 900 pa to nema veze sa motorom jedino su mi se svidjela svjetla,na većim brzinama leluja i ono malo kaj ispuca od početka i to je to,za razliku od z 1000 sx imao i vozio puno bolji za voziti samo taj manji među osovinski razmak osjetite na većim brzinama i nije nešto stabilan.Možda sam picajzla jer nakon Honde cbr 1100 xx sve mi ie to lagano i kao igračke jbg...
 
grozno, zapravo zastrasujuce grozno

pogledaj bilo kakav motor do 2009, fantazija prema ovim slikama. danas se motori rade ko pereci, ovaj je pravi primjer toga


al od low budget vozila se niti ne smije ocekivat vise, tako da je vrlo jasno zasto je cijena takva

bolje kupit stari ocuvani motor nego ovo




Srki
Old school Honda cbr 1100 xx ;)🍻
 
Mene generalno nije briga kakva je završna obrada na motoru, guli li se lak, hrđa li neki šaraf, jesu li naljepnice jeftine. Ono što želim i očekujem je pouzdanost i bezbrižno vlasništvo, sve drugo mi je sekundarno.
Na dobrom si putu prema talijanskom motoru
 
  • Haha
Reactions: neven
Meni je najgroznije vidjeti ove prekidace i tamne "neobrađene" jeftilen plastike na kakti "jeftinom" motoru od 16t eura. (n)
Npr ovak izgledaju prekidaci na mojem krampu starom 18 godina.

Na ovom Suzuki se budu valjda raspali za 18 godina, u najboljem slucaju budu izblijedili za jedno 10 nijansi.
Baš to, neki dan sam gledao rs660, stara niti 2 godine, prekidači i plastike oko volana izgledaju 3 put gore nego na mom drlu starom 16godina, katastrofa.
 
80ih su bili pravi prekidaci 😆 davno imao yamahu fz750, metalni prekidaci 😎
 
Bas me zanima kako ce ova nova motorizacija izgledatti za 15-16 god,u kakvom ce stanju biti motori i jel ce Motul 7100 dorasti zadatku da uspjesno podmaze te reciklirane klipove....
 
  • Like
Reactions: e39