pozdrav svima,
evo ja sam prije 10-ak dana kupio novog 400 hpe i nazalost nisam zadovoljan kupnjom...
glavni i vjerojatno jedini razlog je treskanje i vibriranje volana pri određenim brzinama sto mi je neshvatljivo i neprihvatljivo za novo vozilo u 2024. godini
prvo sam primjetio lagane, ali skroz lagane vibracije na volanu pri brzini izmedju 50-60 km/h, to sam primjetio odmah prvi dan cim sam ga preuzeo u salonu, drugi dan sam isao na malo duzu voznju i opet osjetio vibracije (kao da stalno vozim po lagano neravnoj, valovitoj cesti), vratio se i napravio skoro istu rutu sa starim skuterom i nije bilo takvih vibracija ni u tragovima...znaci radi se o jednakim brzinama kretanja po istim cestama...
nakon toga sam dogovorio sa servisom termin da provjere o cemu se radi, jel felga neispravna ili krivo balansiran kotac ili nesto mozda treba dotegnuti
uglavnom u servisu nisu bili iznenadjeni takvim ponasanjem skutera i izgleda da znaju da im je to "mana" ...svejedno su isli skinuti kotac i ponovo ga izbalansirati i valjda su provjerili sve sto bi trebalo...uglavnom zakljucak je bio da ustvari nije bilo ni potrebe za ponovnim balansiranjem jer je odstupanje bilo minimalno, rekli su da se na nekim primjercima pojavljuje jos vece odstupanje...i da je ovo na mom zanemarivo
poruka iz ovlastenog servisa je da taj skuter zbog laganog prednjeg kraja jednostavno ima takav problem u voznji i izgleda da se tu nista ne moze napraviti...malo sam proucavao i taj shimmy efekt i wobble efekt i koliko shvacam to moze biti zbog milijun razloga ili zbroja razlicitih efekata tijekom voznje
ono sto mene zanima jel to opasno? tj. koliko je opasno?
danas sam isao napraviti 100 km od ZG do KA, skinuo sam kofer, no to nije apsolutno nista promjenilo sto se tice tog podrhtavanja...napominjem da se ne radi o nekom jakom podrhtavanju, ali stalno je prisutno to lagano treskanje na volanu, kao da me povlaci naprijed-nazad na volanu non stop...najizrazenije je ustvari izmedju 50-80 km/h ...na vecim brzinama 80-100 km/h kao da nestane, kao da se skuter vise "zakopa" prednjim kotacom uz cestu, brze od toga nisam isao jer me iskreno strah, a i novi je skuter...probao sam i lagano maknuti ruke sa volana i definitivno tada kod usporavanja od 60-50 km/h volan ide lijevo-desno, trese dosta...
takodjer...probao sam i na nizim brzinama npr. 30 km/h drzati konstantno tu brzinu, cesta ravna...i on opet kao da te lagano gurne pa povuce, a brzina je konstantna...mozda do ovoga ustvari dolazi ne zbog prednjeg kotaca i laganog prednjeg kraja, nego nesto u prijenosu snage je neravnomjerno, ne znam
problem mi je sto vecinu vremena bilo u gradu, bilo na otvorenoj cesti ja vozim bas brzinom izmedju 50-80 km/h...da ne spominjem da evo danas npr na staroj karlovackoj vecinu zavoja sam prolazio bas tim brzinama i tu se kroz prolazak kroz zavoj naginjem, a stalno je prisutno to treskanje...jel postoji zbog toga veca sansa da se razbijem u zavoju??? takodjer...nakon nekog vremena to treskanje postaje naporno i neugodno...i stalno mi je u glavi da nesto nije u redu sa tim vozilom...gdje je tu gust voznje
ja nisam iskusan vozac skutera, vozim tek zadnje 4 godine i presao sam samo 5000 km iskljucivo gradske voznje po Zagrebu, do posla imam 5 km udaljenost i uglavnom jedino za odlazak na posao i koristim skuter jer taj koji imam nije bas za neke dalje relacije ..radi se o Kymcu People S 125
znaci ja sa tim skuterom vozim uglavnom brzinama od 40-80 km/h...na 80 je vec granica (premda isao sam sa njim i preko 105 po brzinomjeru
) i nikakvih ni najmanjih vibracija ovakve vrste nisam osjetio kao sto se osjeti na Beverlyu...nadalje...taj moj Kymco ima naprijed 100/80-16, a iza 120/80-14, znaci isti promjer kao Beverly i nema na felgama niti jedan gram utega
... iskreno do ove situacije sa Piaggiom nisam ni znao kako se balansiraju kotaci na dvokotacima
tako da mi nije jasno, da jedan proizvodjac poput Piaggia sa modelom poput Beverly-a koji je legendaran model moze imati ovakve probleme i moj slucaj ocito nije jedini, nego se svi sa takvom situacijom, sto, samozavaravamo da je to ustvari normalno??? zato i pitam vas koji ste puno iskusniji jel normalno ili ne?
moj problem je sto sam u zivotu premalo vremena i kilometara proveo na motoru ili skuteru i nemam iskustva, ali sad sam u razmisljanju sto napraviti sa tim beverlyem...jer ako ce se on tako stalno ponasati onda ga ne mogu koristiti za ono sto sam zamislio, tj ja tom skuteru ne vjerujem, ne djeluje mi stabilno u voznji
Beverly sam odabrao zbog toga što mi se cinio kao najlogicnij izbor za gradsku voznju i povremeni kraci put te moje gabarite od 190 cm i 95 kg i htio sam nesto jace sa cime se ne bi bojao otici do Karlovca ili Ogulina npr. Mozda sam trebao bolje istraziti, no gotovo svi reviews su iznimno pozitivni i ustvari moras bas traziti na internetu gdje ljudi spominju neke specificne probleme i oni ne pogadjaju sve primjerke.
Ustvari mi je zao, jer i meni je izgledalo da bi taj skuter mogao ispuniti bas sve moje potrebe koje ocekujem od skutera...prvi osjecaj kada sam krenuo sa njime mi je bilo kao da sam na svemirskom brodu...moment, stabilnost, snaga, tisina, prostranost, a onda sad ovo sa vibracijama mi je hladan tus i potpuno nezadovoljstvo kupljenim ...i najgore od svega...strah jel taj skuter uopce ispravan, cak i nakon reklamacije ovlastenom prodavatelju i servisu...
Ne znam...mozda ja cijepidlacim, ali ponavljam, to je sve zbog premalo iskustva na motoru i ustvari nemam neki reference point za upotrijebiti
Uglavnom kad sam vec ovoliko nadrobio evo da samo za kraj dam jos moj utisak pluseva i minusa kod Beverlya 400
Znaci plusevi su:
- po meni odlican motor u smislu performansi, znaci moment, snaga, ne vibrira previse, i nije glasan, potrosnja mix voznje 3,91
- prostranost koja je po meni dobra za nekoga od 190 cm, sjedalo je ok (malo tvrdje), djeluje cvrsto, masivno i stabilno (ako izuzmemo one vibracije) i lijepo upija neravnine
-dovoljno je uzak da se ipak mogu probijati kroz guzve, ne kao sa Kymcom, ali za grad je dovoljno uzak za siroke prometnice
Minusi su:
- uzasno vrtlozenje i buka vjetra, ne znam jel zbog vizira ili nesto drugo, ali i uz modularnu kacigu, skroz zatvorenu, buka je prevelika (mozda zato mislim da je motor tih i necujan
), no to se,nadam se, rijesi kupnjom velikog vjetrobrana
- najveci problem treskanje volana gotovo stalno, ali najizrazenije izmedju 50-80 km/h