Beverly club

meni su super honde..i adv350 mi se cini odlican mid skuter..nisam imao iskustvo s rutingom, sta su tako losi :unsure:
Ma da...adv 350 je uz hpe 400 bio u užem izboru. Dođeš u završnu fazu da bi eventualno kupio i odgovori od Rutinga su sljedeći. Ne znamo kad će doći idući kontigent, ne znamo koja će cijena biti, ne znamo koja boja će doći. Ništa ne znaju. Honda je odličan proizvođač, ali zastupništvo u Zg...ne znam kako je u Šage u St-u. Yamaha po tom pitanju je pomela sve u Zg-u, a u St- u pogotovo. Mislim na zastupništvo.
 
  • Like
Reactions: Marin0
Ma kako nije veci trosak.. samo jednu stavku cu ti usporediti = potrosnja - mom slucaju xmax, potrosnja 3l /100 km i razlici od oko 150 litara benzina na 5000 km ili ti usteda 237 eura naspram da sam vozio tvog Triumpha.. kad vozis Beverly 400 je ta razlika manja ,ali opet je razlika. Tko radi malo km s motorima njemu razlika nije toliko velika na potrosnji ali opcenito veci motori = veci trosak .Gume ni ne moram spominjati, na nekim motorima od 500 cc su vec preko 300 eura za par dok se za skutere daju naci za oko 150..

Da, ali Beverly je uglavnom oko brojke 5. I spomenuti X-Max je bio oko 4, jer je zbog konfiguracije terena uvijek morao biti u punom gasu.

Godišnje radim 10t km i stvarno ne vidim to skupo održavanje motora koji je glavni argument nekome kojim opravdava kupnju velikog skutera.

Skuter ima dosta prednosti za korištenje po gradu, ali cijena održavanja definitivno nije jedna od njih.
 
Da, ali Beverly je uglavnom oko brojke 5. I spomenuti X-Max je bio oko 4, jer je zbog konfiguracije terena uvijek morao biti u punom gasu.

Godišnje radim 10t km i stvarno ne vidim to skupo održavanje motora koji je glavni argument nekome kojim opravdava kupnju velikog skutera.

Skuter ima dosta prednosti za korištenje po gradu, ali cijena održavanja definitivno nije jedna od njih.
ako imaš i motor i skuter možeš uspoređivati, a sad - nekome je 500 € razlike puno , nekom nije .. netko bi za gušt platio i puno više..sve je to relativno.:)
 
  • Like
Reactions: maverick
I još mojih saznanja koja bi htio podijeliti.
Poznanik je kupio novi hpe 400 2021. u Zg i prošao kalvariju. Naime, skuter se gasio u vožnji. Nakon višestrukih pritužbi u garantnom roku, pisanja e- mailova i u Italiju, pa instaliranja mapa, podešavanja, problem nije otklonjen. Drugi skuter mu nisu dali i čovjek je prodao hpe 400 i kupio je novi x max 300.
Drugo iskustvo, moj susjed sa MP3 hpe 400 2022. Isto se ugasio u vožnji prije 1. servisa, ali nakon prvog remapiranja problem je nestao i već ima veselih 9000 km.
Moji problemi na hpe 400 su popuštanje kopče od lijevog naslona za noge, te podmazivanje i podešavanje centralne nogare koja se nije vraćala do kraja. Sve otklonjeno brzo i profesionalno. I moram spomenuti što nije problem samo Piaggia ove nove mat eko boje. Jednostavno su preosjetljive.
 
  • Like
Reactions: Marin0
Pozdrav ekipa.Javljao sam se ranije kad sam kupio novog 300HPE sa problemima koje sam odmah dozivio,primjetio,osjetio.Znaci imao sam standardni problem sa podrhtavanjem upravljaca na brzini 60-70kmh kad pustim ili olabavim ruke i neko škljocanje iz prenosa na brzini 40-50kmh kad vozim baš na laganom gasu.

Pokusao sam to objasniti serviseru na prvom servisu ali nisu imali sluha pa sam stvar uzeo u svoje ruke,znaci podrhtavanje upravljaca sam imao i bez kofera a kad sam postavio kofer naravno tad se udvostrucilo,rijesio sam to u tri poteza,prvo sam nanovo balansirao prednji tocak i dalo je malo pomaka,drugo sam postavio tegove na upravljac jer mislio sam da imam neke medjutim ono sto dodje fabricki su plasticni ukrasi koji glume tegove i na kraju za potpuno rijesenje podrhtavanja sam morao blago dotegnuti lezajeve na vilici i sad je potpuno miran kad pustim ruke na bilo kojij brzini.

A zvukovi prenosa su ostali ne rijesen problem za sad al bar sam locirao od kud dolazi,probao sam tri variomata i sa svakim je isti zvuk samo se javlja na razlicitim brzinama.Sa orginalom na 45kmh sa variom od nexusa 300 na 55kmh i sa malossi multivarom od starog beverlia na 40kmh i na kraju kad sam izvadio onaj točkić za stabilizaciju remena zvuk je potuno nestao i bev prede kao mačkica,ocito remen udara u točkić i prizvodi taj zvuk,medjutim ne mogu ostaviti tako bez stabilizatora jer ko zna sta se na kraju moze desiti,mozda remen prozvede neku vibraciju zbog koje ce puknut on ili polomiti radilicu.Probat cu neki drugi remen kad dodje vrijeme za zamjenu.Malossi Polini ili nesto trece.

Uglavnom da jos i dodam,vec sam na 6000km i nisam primjetio potrosnju ulja,uradjen je servis na 1000 znaci sad imam 5000km sa ovim uljem.Sve u svemu skuterom sam zadovoljan al nisam bas ocekivao da cu morati ispravljati neke stvari za fabrikom.
 
Evo da malo napišem nešto.
Išao sam provjeriti ulje na mom Beverlyu 400 hpe nakon 4000 km od prve zamjene i potrošio mi je cca. 3 dl ulja na tih četiri tisuće km. , i to je bilo na šipki na polovici između min. i max.

Prethodni Beverly 300 ie. bi mi za istu kilometražu potrošio 1,5 dcl.

..e sad....ovaj je motor 14 KS jači , ima dva katalizatora i dosta se grije pogotovo sad dok je bilo ljeto pa zato vjerovatno i troši vise ulja , a to bi bilo cca. 0,7-0,8 dcl na 1000 km.

Mislim da bi to mogla biti Ok. potrošnja ulja za taj tip motora , ali me svejedno interesira mišljenje i iskustvo vlasnika istog modela ili modela 350 koji ima sličnu mašinu koliko njima troši ulja.
 
  • Wow
  • Like
Reactions: hondimir and mate
Pozdrav ekipa,
Uzeo sam prvi puta Beverly i to 400s pa me zanima do koliko preporučate maksimalnu brzinu i opterećenje dok se ne napravi tih prvih 1000 kilometara kako piše u prirucniku. Hvala
 
Pozdrav ekipa,
Uzeo sam prvi puta Beverly i to 400s pa me zanima do koliko preporučate maksimalnu brzinu i opterećenje dok se ne napravi tih prvih 1000 kilometara kako piše u prirucniku. Hvala
ja sam na svom 400s do prvog servisa vozio uglavnom do 100, 110 km/h i par puta dao ful gas kod pretjecanja. dobio sam otprilike takvu preporuku od prijatelja u piaggio servisu, isto uz ove riječi kao nema mu šta biti, ali za svaki slučaj, da sve bude po PS-u itd itd...
 
  • Like
Reactions: rovfaust
Pozdrav ekipa,
Uzeo sam prvi puta Beverly i to 400s pa me zanima do koliko preporučate maksimalnu brzinu i opterećenje dok se ne napravi tih prvih 1000 kilometara kako piše u prirucniku. Hvala
Ja sam prvih 1000 km vozio do 120 kmh , to je do cca. 6200 okretaja , samo gledaj ga voziti što više van grada jer grad nije dobar za razradu mašine .....ja sam ga razradio 200 kmh po gradu i okolici , i 800 km Pula - Šibenik - Pula ..ali bilo je ljeto...
 
pozdrav svima,

evo ja sam prije 10-ak dana kupio novog 400 hpe i nazalost nisam zadovoljan kupnjom...

glavni i vjerojatno jedini razlog je treskanje i vibriranje volana pri određenim brzinama sto mi je neshvatljivo i neprihvatljivo za novo vozilo u 2024. godini

prvo sam primjetio lagane, ali skroz lagane vibracije na volanu pri brzini izmedju 50-60 km/h, to sam primjetio odmah prvi dan cim sam ga preuzeo u salonu, drugi dan sam isao na malo duzu voznju i opet osjetio vibracije (kao da stalno vozim po lagano neravnoj, valovitoj cesti), vratio se i napravio skoro istu rutu sa starim skuterom i nije bilo takvih vibracija ni u tragovima...znaci radi se o jednakim brzinama kretanja po istim cestama...

nakon toga sam dogovorio sa servisom termin da provjere o cemu se radi, jel felga neispravna ili krivo balansiran kotac ili nesto mozda treba dotegnuti

uglavnom u servisu nisu bili iznenadjeni takvim ponasanjem skutera i izgleda da znaju da im je to "mana" ...svejedno su isli skinuti kotac i ponovo ga izbalansirati i valjda su provjerili sve sto bi trebalo...uglavnom zakljucak je bio da ustvari nije bilo ni potrebe za ponovnim balansiranjem jer je odstupanje bilo minimalno, rekli su da se na nekim primjercima pojavljuje jos vece odstupanje...i da je ovo na mom zanemarivo

poruka iz ovlastenog servisa je da taj skuter zbog laganog prednjeg kraja jednostavno ima takav problem u voznji i izgleda da se tu nista ne moze napraviti...malo sam proucavao i taj shimmy efekt i wobble efekt i koliko shvacam to moze biti zbog milijun razloga ili zbroja razlicitih efekata tijekom voznje

ono sto mene zanima jel to opasno? tj. koliko je opasno?

danas sam isao napraviti 100 km od ZG do KA, skinuo sam kofer, no to nije apsolutno nista promjenilo sto se tice tog podrhtavanja...napominjem da se ne radi o nekom jakom podrhtavanju, ali stalno je prisutno to lagano treskanje na volanu, kao da me povlaci naprijed-nazad na volanu non stop...najizrazenije je ustvari izmedju 50-80 km/h ...na vecim brzinama 80-100 km/h kao da nestane, kao da se skuter vise "zakopa" prednjim kotacom uz cestu, brze od toga nisam isao jer me iskreno strah, a i novi je skuter...probao sam i lagano maknuti ruke sa volana i definitivno tada kod usporavanja od 60-50 km/h volan ide lijevo-desno, trese dosta...

takodjer...probao sam i na nizim brzinama npr. 30 km/h drzati konstantno tu brzinu, cesta ravna...i on opet kao da te lagano gurne pa povuce, a brzina je konstantna...mozda do ovoga ustvari dolazi ne zbog prednjeg kotaca i laganog prednjeg kraja, nego nesto u prijenosu snage je neravnomjerno, ne znam

problem mi je sto vecinu vremena bilo u gradu, bilo na otvorenoj cesti ja vozim bas brzinom izmedju 50-80 km/h...da ne spominjem da evo danas npr na staroj karlovackoj vecinu zavoja sam prolazio bas tim brzinama i tu se kroz prolazak kroz zavoj naginjem, a stalno je prisutno to treskanje...jel postoji zbog toga veca sansa da se razbijem u zavoju??? takodjer...nakon nekog vremena to treskanje postaje naporno i neugodno...i stalno mi je u glavi da nesto nije u redu sa tim vozilom...gdje je tu gust voznje

ja nisam iskusan vozac skutera, vozim tek zadnje 4 godine i presao sam samo 5000 km iskljucivo gradske voznje po Zagrebu, do posla imam 5 km udaljenost i uglavnom jedino za odlazak na posao i koristim skuter jer taj koji imam nije bas za neke dalje relacije ..radi se o Kymcu People S 125

znaci ja sa tim skuterom vozim uglavnom brzinama od 40-80 km/h...na 80 je vec granica (premda isao sam sa njim i preko 105 po brzinomjeru :)) i nikakvih ni najmanjih vibracija ovakve vrste nisam osjetio kao sto se osjeti na Beverlyu...nadalje...taj moj Kymco ima naprijed 100/80-16, a iza 120/80-14, znaci isti promjer kao Beverly i nema na felgama niti jedan gram utega o_O ... iskreno do ove situacije sa Piaggiom nisam ni znao kako se balansiraju kotaci na dvokotacima

tako da mi nije jasno, da jedan proizvodjac poput Piaggia sa modelom poput Beverly-a koji je legendaran model moze imati ovakve probleme i moj slucaj ocito nije jedini, nego se svi sa takvom situacijom, sto, samozavaravamo da je to ustvari normalno??? zato i pitam vas koji ste puno iskusniji jel normalno ili ne?

moj problem je sto sam u zivotu premalo vremena i kilometara proveo na motoru ili skuteru i nemam iskustva, ali sad sam u razmisljanju sto napraviti sa tim beverlyem...jer ako ce se on tako stalno ponasati onda ga ne mogu koristiti za ono sto sam zamislio, tj ja tom skuteru ne vjerujem, ne djeluje mi stabilno u voznji

Beverly sam odabrao zbog toga što mi se cinio kao najlogicnij izbor za gradsku voznju i povremeni kraci put te moje gabarite od 190 cm i 95 kg i htio sam nesto jace sa cime se ne bi bojao otici do Karlovca ili Ogulina npr. Mozda sam trebao bolje istraziti, no gotovo svi reviews su iznimno pozitivni i ustvari moras bas traziti na internetu gdje ljudi spominju neke specificne probleme i oni ne pogadjaju sve primjerke.

Ustvari mi je zao, jer i meni je izgledalo da bi taj skuter mogao ispuniti bas sve moje potrebe koje ocekujem od skutera...prvi osjecaj kada sam krenuo sa njime mi je bilo kao da sam na svemirskom brodu...moment, stabilnost, snaga, tisina, prostranost, a onda sad ovo sa vibracijama mi je hladan tus i potpuno nezadovoljstvo kupljenim ...i najgore od svega...strah jel taj skuter uopce ispravan, cak i nakon reklamacije ovlastenom prodavatelju i servisu...

Ne znam...mozda ja cijepidlacim, ali ponavljam, to je sve zbog premalo iskustva na motoru i ustvari nemam neki reference point za upotrijebiti

Uglavnom kad sam vec ovoliko nadrobio evo da samo za kraj dam jos moj utisak pluseva i minusa kod Beverlya 400

Znaci plusevi su:
- po meni odlican motor u smislu performansi, znaci moment, snaga, ne vibrira previse, i nije glasan, potrosnja mix voznje 3,91
- prostranost koja je po meni dobra za nekoga od 190 cm, sjedalo je ok (malo tvrdje), djeluje cvrsto, masivno i stabilno (ako izuzmemo one vibracije) i lijepo upija neravnine
-dovoljno je uzak da se ipak mogu probijati kroz guzve, ne kao sa Kymcom, ali za grad je dovoljno uzak za siroke prometnice

Minusi su:
- uzasno vrtlozenje i buka vjetra, ne znam jel zbog vizira ili nesto drugo, ali i uz modularnu kacigu, skroz zatvorenu, buka je prevelika (mozda zato mislim da je motor tih i necujan :mrgreen:), no to se,nadam se, rijesi kupnjom velikog vjetrobrana
- najveci problem treskanje volana gotovo stalno, ali najizrazenije izmedju 50-80 km/h
 
  • Like
Reactions: Marin0 and roberto
pozdrav svima,

evo ja sam prije 10-ak dana kupio novog 400 hpe i nazalost nisam zadovoljan kupnjom...

razumijem da si razočaran jer nisi očekivao da će se tako nešto pojaviti i smetati ti, ali mislim da si preuveličao to treskanje. ne govorim da si umislio i da to ne postoji, ali čini mi se da si sam sebi u glavi stvorio da je to puno veći problem nego što je. definitivno nije ništa opasno i meni uopće nije smetalo da mi zanemarivo zavibrira u tom sitnom okviru 50-60 km/h. imaš na njemačkom beverly forumu dosta o tome, neki su prvo ponovno balansirali, pa naručili novu felgu, pa na kraju opet nisu bili zadovoljni i prodali su motor, a većini uopće ne smeta. jedino što ne bi baš skidao ruke s volana više od par sekundi jer to ipak nije stabilnost kao na pravom motoru.

ako te baš previše smeta jebiga pomiriš se da si popušio 500 eura, vjerojatno i manje, prodaš, napraviš testnu vožnju nečeg drugog i uzmeš si to.

što se tiče buke vjetra, ja sam isto 190 cm i bila mi je užasna, rješenje je ili skinuti vizir, naručiti veliki vizir ili si naručiti onaj dodatak za vizir.

maxresdefault.jpg
 
  • Like
Reactions: rebell and roberto
Je, buka je uzasna.😁 Vibracije po meni ovise o gumama, isto kao i tresnja.
Ako hoces, nademo se sutra pa se zamjenimo za probu. Jos su mi savovi na saci pa ne mogu daleko ali probati mozemo.😄
 
Zanimljvo je da stručnjaci na servisu ne znaju da volan može treskati i radi zadnjeg kola.
 
Probaj malo spustiti ili podignuti tlak u gumam. Cca +/- 0,3 bara. Ako su i pumpali gume u servisu ne znači da im je manometar ispravan.
Kolika je putna brzina na 400tki prilikom vožnje na otvorenom? Zanima me to jer ja sa 300ie na 100 km/h vozim ok ali 120 km/h mu je već natezanje i nije za dugoročnu vožnju brzom cestom ili autoputem.
 
razumijem da si razočaran jer nisi očekivao da će se tako nešto pojaviti i smetati ti, ali mislim da si preuveličao to treskanje...
slazem se sa ovime potpuno...problem je definitivno sto je meni kupnja tog skutera kao da sam kupio vozilo od milijun €, a ne 7000 €...planiram kupnju vec skoro 2 godine, i oduvijek mi je Beverly bio pojam za odlican skuter...jednostavno sam ocekivao savrsenstvo od tog vozila, sto znam nije realno, a s druge strane nikad ga nisam probao voziti...

tko mi kriv kad eto nisam ocekivao tako nesto jer je moje iskustvo sa Kymcom bilo ustvari odlicno sto se tice voznih osobina...

kazem, najveci problem je sto ja ustvari nemam pojma kako se vecina dvokotaca ponasa na cesti...dok sam bio klinac vozili smo tomos automatik i tomos atx, kasnije u autoskoli one yamahe ybr 125 i 250 i onda opet kasnije u autoskoli yamahu xy6...i fakat se ne sjecam nicega vezano uz ponasanje tih motocikala na cesti

problem kod kupnje u hrvatskoj je sto nema mogucnosti za testne voznje...bar ne koliko ja znam...gledao sam neko vrijeme i hondu nc 750 npr, to je dobro sto sam uopce uspio sjesti na motor da vidim kako djeluje jer zastupnik u to vrijeme cak nije imao raspolozivo u salonu...to se valjda kupuje na nevidjeno

razmisljam ja i o prodaji sad, nazalost, no nekako bi najradje volio da se ili pomirim sa tim treskanjem ili jos bolje da se nadje neko rjesenje i da ga eliminiram jer mi skuter ustvari po svemu jako odgovara

stvar je u tome da ja nemam vremena toliko baviti se sa trazenjem uzroka toga, a koliko sam do sada procitao mozda na kraju i ne bude rjesenja...s druge strane ovlasteni servis kojemu sam reklamirao ovo me uvjerava da je s vozilom sve u redu...ljudima sam doslovce rekao da ja ne znam jel to normalno i da se samo ne zelim razbiti negdje na cesti zbog toga

trebalo bi sad i vremena i novaca traziti uzrok tome, a nemam bas ni jednog ni drugog na bacanje...zato sam i isao na novo vozilo s 0 km bas da izbjegnem moguce naknadne probleme koje onda treba rjesavati

u svakom slucaju hvala na odgovoru i savjetu za vizir...najvjerojatnije bi uzeo onaj veliki vizir, premda ljudi pisu da su i sa ovim manjim MRA vizirom rijesili turbulencije i buku
 
Je, buka je uzasna.😁 Vibracije po meni ovise o gumama, isto kao i tresnja.
Ako hoces, nademo se sutra pa se zamjenimo za probu. Jos su mi savovi na saci pa ne mogu daleko ali probati mozemo.😄
ako imas volje i vremena prihvatio bi tvoju ponudu :) ja sam inace iz Zagreba