S1000XR

Davno sam ga vozio i nisam stekao dojam da ne bih mogao putovat s njime, barem na moje mjere cca 182/83.
 
Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala :)
 
Davno sam ga vozio i nisam stekao dojam da ne bih mogao putovat s njime, barem na moje mjere cca 182/83.

Imao R1200R na bazi kojeg je zapravo napravljen i RnineT. S tim da je R9T i dalje zrakom hladjeni. Za 5 sezona sa njim presao 60k km. Naputovao se za zenom od Alpi do Korzike i Sardinije, bez ikakvih problema (y)
RnineT jeste onako sav manji, skvrceniji, ali vjerujem da bi se sa njim moglo i putovati. Doduse solo, tesko udvoje
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala :)

Ocito ti je ostalo zraka u sistemu… E da li si sada nesto razvalio pregrijavanjem (npr. iskrivio glavu) to ces tek da vidis sa majstorom. Ali za pocetak odzraci rashladni sistem i ne vozi dok ne budes siguran da pali ventilator i da tekucina uredno cirkulira
 
  • Like
Reactions: Feis123
Imao R1200R na bazi kojeg je zapravo napravljen i RnineT. S tim da je R9T i dalje zrakom hladjeni. Za 5 sezona sa njim presao 60k km. Naputovao se za zenom od Alpi do Korzike i Sardinije, bez ikakvih problema (y)
RnineT jeste onako sav manji, skvrceniji, ali vjerujem da bi se sa njim moglo i putovati. Doduse solo, tesko udvoje
Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Imao R1200R na bazi kojeg je zapravo napravljen i RnineT. S tim da je R9T i dalje zrakom hladjeni. Za 5 sezona sa njim presao 60k km. Naputovao se za zenom od Alpi do Korzike i Sardinije, bez ikakvih problema (y)
RnineT jeste onako sav manji, skvrceniji, ali vjerujem da bi se sa njim moglo i putovati. Doduse solo, tesko udvoje
Hoćeš reći: teško solo, udvoje nikako... :mrgreen:
 
Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.

Moje nekakvo mišljenje na temelju vožnje od sat, dva dok sam čekao servis svog drloga, je da nije ništa gori za solo putovanje od mog prijašnjeg motora - horneta, s kojim nisam imao problema odvalit 500-600 dnevno. Doduše bio sam mlađi 10g. Naravno, to mu nije namjena i ima daleko boljih i ugodnijih motora za dulje voznje. Kod putovanja je uglavnom češći problem volja, nego neki objektivni nedostatak hardvera.
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Moje nekakvo mišljenje na temelju vožnje od sat, dva dok sam čekao servis svog drloga, je da nije ništa gori za solo putovanje od mog prijašnjeg motora - horneta, s kojim nisam imao problema odvalit 500-600 dnevno. Doduše bio sam mlađi 10g. Naravno, to mu nije namjena i ima daleko boljih i ugodnijih motora za dulje voznje. Kod putovanja je uglavnom češći problem volja, nego neki objektivni nedostatak hardvera.

Pa generalno na svemu možeš odvaliti 500,600 km i preživjeti. R9T je dosta tvrd i nema nikakvu zaštitu od vjetra. Ne možeš smjestiti nikakvu prtljagu osim u nekakve bisage. Po svemu tome meni nije izbor motora za putovanje.
 
Last edited:
Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala :)
Ne bi trebalo da si bilo šta zeznuo, možeš to riješiti bez majstora. Natoči rashladnu tečnost do vrha (originalna ide 50/50 s destiliranom vodom) i ostavi otvoren čep, zatim upali motor i pusti da radi dok temp ne dodje do 105 (tad bi se trebao uključiti i ventilator) i dolijevaj tečnost dok ne počne izbacivati van hladnjaka (proces traje nekoliko minuta, jer se tako sam ozračuje). Nakon toga ugasi motor, zavrni čep i pusti da se ohladi. Na hladno treba provjeriti nivo u ekspanzijskoj posudi (doliti po potrebi) i gas! ;)
 
Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala :)
Nedavno sam imao identican problem. Radili su mi veliki servis i nisu ozracili sistem kako treba. U prvom điru ali tek nakon cca 90 km sam primjetio da temperatura motora luduje sa 88° na 110° u nekih 10- aj sekundi i onda opet prema dole pa gore i tako narednih cca 80 km bez paljenja ventilatora. Kad smo stali na kavu, motor je izbacio cca 2 dcl tekucine iz ekspazione posude. Poziv u servis, kombi i onda kombijem u maniri pravog GS- ovca natrag u Sibenik.
Novo ozracivanje, doljevanje antifriza i sad je valjda sve ok. Napravio sam od onda cca 1000 km i nema nikakvih probelma. Nadam se da nema stete na motoru. Osim skakanja i padanja temperature, nikakve dodatne lampe se nisu palile niti se u voznji ista osjetilo.
 
Ne bi trebalo da si bilo šta zeznuo, možeš to riješiti bez majstora. Natoči rashladnu tečnost do vrha (originalna ide 50/50 s destiliranom vodom) i ostavi otvoren čep, zatim upali motor i pusti da radi dok temp ne dodje do 105 (tad bi se trebao uključiti i ventilator) i dolijevaj tečnost dok ne počne izbacivati van hladnjaka (proces traje nekoliko minuta, jer se tako sam ozračuje). Nakon toga ugasi motor, zavrni čep i pusti da se ohladi. Na hladno treba provjeriti nivo u ekspanzijskoj posudi (doliti po potrebi) i gas! ;)
Hvala ti budem probao. Sto se tiče nivoa u ekspanzijskoj posudi jel je potrebno tamo doliti ili?
 
  • Like
Reactions: candromero
Kada zavris sa procedurom na vruce i dolijevanja na hladnjaku, kako je candromero lijepo objasnio, onda na hladno provjeri nivo u ekspanzionoj i eventualno na njoj dolij tekucinu da nivo bude izmedju MIN i MAX.

I kada smo vec na ovoj temi, pitanje za kolege - kako se kod vas ponasa nivo tekucine na ekspanzionoj i jeste li ikada morali dopunjavati ?
Na svom sam u skoro 40k km morao u par navrata dopunjavati, mozda oko 0,5-0,7L tekucine je “pojeo”
 
Last edited:
  • Like
Reactions: candromero
Kada zavris sa procedurom na vruce i dolijevanja na hladnjaku, kako je candromero lijepo objasnio, onda na hladno provjeri nivo u ekspanzionoj i eventualno na njoj dolij tekucinu da nivo bude izmedju MIN i MAX.

I kada smo vec na ovoj temi, pitanje za kolege - kako se kod vas ponasa nivo tekucine na ekspanzionoj i jeste li ikada morali dopunjavati ?
Na svom sam u skoro 40k km morao u par navrata dopunjavati, mozda oko 0,5-0,7L tekucine je “pojeo”
Gen 1 nikako ne trosi. Koliko znam, Gen 2 se puno grije, tako da je za ocekivati da izbaci malo na vecoj kilometrazi..
 
Uzivo sa zagrebackih ceeeesaaataaa...😄
 

Attachments

  • Screenshot_20240419_101725_Gallery.jpg
    Screenshot_20240419_101725_Gallery.jpg
    814.2 KB · Views: 0
M ima jednu zanimljivost: poseban agregat traži i posebno održavanje tj. servis od 5.800 EUR na 30tkm. :mrgreen:

Vozio sam XRa prije nekoliko godina, zaboravio dojmove i danas ih se ponovno sjetio. Sve u superlativima, od lakoće, snage, upravljivosti, ergonomije...mogao bih s njim na kraj svijeta ali isto kao i onda, nešto fali. Slično kao i Pikes Peak koji mi je bliži. U nedostatku bolje riječi, meni su oni jednostavno dosadni. Ako i bude izbor, bio bi obični i vjerojatno bez M paketa, baš čisti vulgaris.