Davno sam ga vozio i nisam stekao dojam da ne bih mogao putovat s njime, barem na moje mjere cca 182/83.
Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala
Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.Imao R1200R na bazi kojeg je zapravo napravljen i RnineT. S tim da je R9T i dalje zrakom hladjeni. Za 5 sezona sa njim presao 60k km. Naputovao se za zenom od Alpi do Korzike i Sardinije, bez ikakvih problema
RnineT jeste onako sav manji, skvrceniji, ali vjerujem da bi se sa njim moglo i putovati. Doduse solo, tesko udvoje
I ja mislim isto 😁Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.
Hoćeš reći: teško solo, udvoje nikako...Imao R1200R na bazi kojeg je zapravo napravljen i RnineT. S tim da je R9T i dalje zrakom hladjeni. Za 5 sezona sa njim presao 60k km. Naputovao se za zenom od Alpi do Korzike i Sardinije, bez ikakvih problema
RnineT jeste onako sav manji, skvrceniji, ali vjerujem da bi se sa njim moglo i putovati. Doduse solo, tesko udvoje
Pa realno - tako Ali se moze ako postoji dobra voljaHoćeš reći: teško solo, udvoje nikako...
Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.
Moje nekakvo mišljenje na temelju vožnje od sat, dva dok sam čekao servis svog drloga, je da nije ništa gori za solo putovanje od mog prijašnjeg motora - horneta, s kojim nisam imao problema odvalit 500-600 dnevno. Doduše bio sam mlađi 10g. Naravno, to mu nije namjena i ima daleko boljih i ugodnijih motora za dulje voznje. Kod putovanja je uglavnom češći problem volja, nego neki objektivni nedostatak hardvera.
Ne bi trebalo da si bilo šta zeznuo, možeš to riješiti bez majstora. Natoči rashladnu tečnost do vrha (originalna ide 50/50 s destiliranom vodom) i ostavi otvoren čep, zatim upali motor i pusti da radi dok temp ne dodje do 105 (tad bi se trebao uključiti i ventilator) i dolijevaj tečnost dok ne počne izbacivati van hladnjaka (proces traje nekoliko minuta, jer se tako sam ozračuje). Nakon toga ugasi motor, zavrni čep i pusti da se ohladi. Na hladno treba provjeriti nivo u ekspanzijskoj posudi (doliti po potrebi) i gas!Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala
Nedavno sam imao identican problem. Radili su mi veliki servis i nisu ozracili sistem kako treba. U prvom điru ali tek nakon cca 90 km sam primjetio da temperatura motora luduje sa 88° na 110° u nekih 10- aj sekundi i onda opet prema dole pa gore i tako narednih cca 80 km bez paljenja ventilatora. Kad smo stali na kavu, motor je izbacio cca 2 dcl tekucine iz ekspazione posude. Poziv u servis, kombi i onda kombijem u maniri pravog GS- ovca natrag u Sibenik.Pozdrav ekipa, trebam savjet. Imam XR 2016. Za vikend sam se vozio laganom vožnjom brdima i motor mi je zakuhao kad sam došao doma izbacivalo je vodu proključalu. Nažalost nisam vidio temp jer mi se upalio podsjetnik za servis. Imate kakav savjet što provjeriti? nisam čuo da je ventilator radio. preko zime sam mijenjao antifriz jel moguće da sam nešto zeznuo? Imate kojeg majstora za preporučit da to pogleda a da me ne odere baš ili da ima termin u 9 mj. Hvala
Hvala ti budem probao. Sto se tiče nivoa u ekspanzijskoj posudi jel je potrebno tamo doliti ili?Ne bi trebalo da si bilo šta zeznuo, možeš to riješiti bez majstora. Natoči rashladnu tečnost do vrha (originalna ide 50/50 s destiliranom vodom) i ostavi otvoren čep, zatim upali motor i pusti da radi dok temp ne dodje do 105 (tad bi se trebao uključiti i ventilator) i dolijevaj tečnost dok ne počne izbacivati van hladnjaka (proces traje nekoliko minuta, jer se tako sam ozračuje). Nakon toga ugasi motor, zavrni čep i pusti da se ohladi. Na hladno treba provjeriti nivo u ekspanzijskoj posudi (doliti po potrebi) i gas!
Gen 1 nikako ne trosi. Koliko znam, Gen 2 se puno grije, tako da je za ocekivati da izbaci malo na vecoj kilometrazi..Kada zavris sa procedurom na vruce i dolijevanja na hladnjaku, kako je candromero lijepo objasnio, onda na hladno provjeri nivo u ekspanzionoj i eventualno na njoj dolij tekucinu da nivo bude izmedju MIN i MAX.
I kada smo vec na ovoj temi, pitanje za kolege - kako se kod vas ponasa nivo tekucine na ekspanzionoj i jeste li ikada morali dopunjavati ?
Na svom sam u skoro 40k km morao u par navrata dopunjavati, mozda oko 0,5-0,7L tekucine je “pojeo”
i, kakvi su dojmovi?Uzivo sa zagrebackih ceeeesaaataaa...😄
A tu si znaci, ides na MDa li se vec isporucuje bijeli M '24? Nema na netu bas fotki, sve su crni Competition paketi.