Isti agregat, isti ovjes, ista rama, iste kočnice, isti dizajn, ma čak i iste grafike na pojedinim modelima... Stvarno je ova 2016/2017 ajme, a ova 2018/2019 top, najbolji motor na svitu...Tu ti ja ne mogu pomoc
To su osnove
Mislin mogu ali ne da mi se
Sta je pocelo, to sto pitam za cijenu? Ne kazem nista za cijene i trziste kakvo je, fala bogu nije ni 5000 eura ne znam kakva investicija za nekakav luksuz (u hrvatskim okvirima), samo mi nije nikad bio bas jasan taj nesrazmjer cijena.aha pocelo je... onda vako...uzmi Varadero 125 kb.,vozi ga god.dana...na njemu naucis voziti,te onda opet po mukama...uzmes nesto bolje i jace...
Ma sve 5, samo ne bi htio da krivo ispadne to sto sam pitao za cijenu.Sve OK...dao sam ti samo dobar i posten savjet... a na tebi su muke...pomalo...
Vidis kako mozes samIsti agregat, isti ovjes, ista rama, iste kočnice, isti dizajn, ma čak i iste grafike na pojedinim modelima... Stvarno je ova 2016/2017 ajme, a ova 2018/2019 top, najbolji motor na svitu...
3 vs 7 TC, gas na sajlu vs throttle by wire, 2018 malo drugačiji display, gase joj se sami žmigavci.... Stvarno je zbog toga ova 16/17 ajme, šta je je
Elaboriraj to malo molim te.... Zbunjen san
Pouzdanosti gledano stara je bolja, manje stvari za pokvariti se. Ovo malo đinđi minđi na 2018 modelu nije pretjerano vridno spomena. A ni taj ride by wire im nije neko svjetsko čudno usporedbe sa KTM-om, ko ni taj TC od 7 stupnjeva kojem fali finese pogotovo na tim manjim vrijednostima TC1 pa je većinu vremena i ugašen. Sve u svemu na vidim neki generacijski napredak između tih 16-17 i 18-19 modela. Može proći pod neki facelift ali na kraju balade isti k....Isti agregat, isti ovjes, ista rama, iste kočnice, isti dizajn, ma čak i iste grafike na pojedinim modelima... Stvarno je ova 2016/2017 ajme, a ova 2018/2019 top, najbolji motor na svitu...
3 vs 7 TC, gas na sajlu vs throttle by wire, 2018 malo drugačiji display, gase joj se sami žmigavci.... Stvarno je zbog toga ova 16/17 ajme, šta je je
A ´eba te led, ja veci od tebe. Moram onda nesto vece sebi traziti, malo ce mi biti varadero.Vako...ja imam 2 metra,100kg.,od toga 65 kg misica...vozio sam taj Varadero 125. 8 mj.,i mogu ti reci da sam se na njemu dobro pripremio za dalje,pravi motorin za obuku,a mos isto s njim di oces...a bez problema je vozio i moju caricu suputnicu...
dobro aj,tocno 198...u papucama 2,00... bar sijalice minjamo bez skala...A ´eba te led, ja veci od tebe. Moram onda nesto vece sebi traziti, malo ce mi biti varadero.
Tako nekako sam i sam zaključia kad sam kupova... 👍Pouzdanosti gledano stara je bolja, manje stvari za pokvariti se. Ovo malo đinđi minđi na 2018 modelu nije pretjerano vridno spomena. A ni taj ride by wire im nije neko svjetsko čudno usporedbe sa KTM-om, ko ni taj TC od 7 stupnjeva kojem fali finese pogotovo na tim manjim vrijednostima TC1 pa je većinu vremena i ugašen. Sve u svemu na vidim neki generacijski napredak između tih 16-17 i 18-19 modela. Može proći pod neki facelift ali na kraju balade isti k....
Jel ti ono sad Fazera vozis? Meni Fazer ulazi u neki uzi odabir iza Versysa, pa me zanima sta te tjera sa Fazera na Versysa, naravno osim potrosnje?Jedino sto mogu reci na ovu temu je da Versys ne zalazi u Adventure vode. On je meni zamaskirani naked koji se solidno vozi i jako je udoban. Mislim da ce mi to iduci motor biti jer je mala potrosnja i mogu provesti cijeli dan na njemu. Frend mi se zalio na ovjes Versysa onog novog ali on nije mjerodavan jer covjek vozi 600RR i kupio Versysa i malo iza toga prodao jer se razocarao. Meni je on zaista za ajmo rec high midrange motore odlican.
Ma to je bilo sinoć, bija na večeri i popija teke, a nisan ima di nastavit dalje pa doša kući i uvatija se interneta.Ivane raspravljas sa osobom koja je kupila Africu bez mjenjaca-skuter 🙈🤣