Konacno odradjen prvi servis, nasuto ulje Motorex Power Synt 10w50 i stavljen originalni filter
Imao sam cudnu situaciju, na servisu je nasuto 3,6L kako pise u manual-u, medjutim kada sam dosao kuci i motor se ohladio odem da provjerim ulje i vidim da je tacno na MIN crtici, pocnem dosipati onaj ostatak i na kraju dospem 4dl i razina ulja dodje izmedju MAX i MIN, znaci stalo tacno 4L ulja.
Od tada sam presao oko 400 km i jos uvijek stoji izmedju oznaka sto znaci da je ok. Da li je neko imao slicno iskustvo ?
Citao sam malo po forumima i lik takodje kaze da saspe 4L i da mu je izmedju crtica. U jednom manualu koji je na Spanskom jeziku pise kapacitet ulja 4L
Sto se tice samog motora za sada sam prezadovoljan samo sto se jos uvijek navikavam na prenos, ovaj je u sestoj brzini kao Z750 u trecoj
Ima momenta i vuce iz svake brzine, najveca zamjerka su gume, KTRC non stop blinka prilikom jaceg davanja gasa i par puta me prilikom preticanja iznenadio jer zagusi motor pa sam imao par nezgodnih situacija.
Trenutno sam na Peljescu, a gume su kao nove i ako sam agresivno vozio, ni Peljeski hrapavi asfalt im ne moze nista
pokusavao sam i pritisak spustiti na 2.3 - 2.4 ali opet klizu na pravcu....na moje iznenadjenje dobro drze u krivinama ali pitanje je dokle. Vjerovatno iduce sezone idu druge gume jer ove mi ne daju neko povjerenje.
Sto se tice buke faznog lanca to sam cuo do nekih 350 km, nakon par jacih davanja gasa u voznji je nestalo i sada se ne cuje, vjerovatno ga je automatski spaner nategao.
Primjetio sam da se nekada modovi voznje ne mogu mijenjati, tek kada stanem, ugasim i ponovo upalim motor sve radi.
Famozni reset sata jos uvijek nisam dozivio
To su ukratko neki moji dojmovi nakon prvih 1400 km i nadam se da ce nekome nesto pomoci.