Honda NT1100

ne vidim napredak ni u snazi, ni u dizajnu.....
osim smartfon urica..... i uštedi dva cilindra....
Honda%20CBF%201000FA%2012.jpg
 
Ja sam se još do nedavno nadao da će ga ipak napraviti na platformi CB1000R, malo manje konja a malo više momenta od nakeda, mono stražnja vilica i izgled bliže studiji CBX, težina do 220 kg sa svim tekućinama. A oni napravili MaX-adv... Manualna verzija 238 kg, DCT 248 kg... Meh...

:cautious:
 
  • Like
Reactions: Dene and Napier
honda po ovom receptu gura već 15ak godina, zadnji zanimljiv i lijepi motor im je bio cb1000r
dobro pa se od honditisa ne umire, tak da još ima pacijenata koji će ovo kupiti
 
  • Like
Reactions: cadjo and Dene
honda po ovom receptu gura već 15ak godina, zadnji zanimljiv i lijepi motor im je bio cb1000r
dobro pa se od honditisa ne umire, tak da još ima pacijenata koji će ovo kupiti
Slažem se,promašaj za promašajem,meni osobno ni taj cb1000r nije toliko lijep ali cb650r mi je stvarno jedini njihov zanimljiv motor. Govorim o izgledu,inače i tu zaostaju,svi su u toj klasi otišli na 900ccm a oni su jedini na 650
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
14.490 / 15.590 €

Bogata serijska oprema :

- 2 bočna kofera
- centralni oslonac
- 5-stepeni vizir in bočni deflektori
- grijane ručke
- tempomat
- 6,5'' TFT zaslona u boji na dotir (touch)
- Apple CarPlay®, Android Auto® and Bluetooth® connectivity
- hidraulično podesiv zadnji amortizer, naprijed USD vilice
- USB i ACC 12V utičnica
- 3 podešena moda voznje + 2 individualno podesiva načina vožnje (Riding modes)
- komplet LED svjetla, dnevna svjetla DRL
- samo-isključujući žmigavci sa funkcijom upozorenja naglog kočenja
- HSTC, Wheelie control, ABS,...
 
Last edited:
ne branim ovaj motor, niti ću ga uzeti
zovite me staromodnim no poneki yamahini i kawasakijevi svemirci su stvarno privlačni :mrgreen: lol, doslovno im izgled govori kao da su na baterije jer ih tako vidim u budućnosti kada ću se odreći A vozačke
 

Attachments

  • k1.jpg
    k1.jpg
    97.8 KB · Views: 0
  • k2.jpg
    k2.jpg
    38.8 KB · Views: 0
evo i jedan dobar osvrt sa fejsa
 

Attachments

  • 247164069_4180920392019251_3523794777631162213_n.jpg
    247164069_4180920392019251_3523794777631162213_n.jpg
    190.1 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: stalker
Ovo jedino mogu kupit dosadasnji vlasnici onih nc 700, 750 x ovo ono koji kur vec..njima ce ovo bit super..snaga usd vilica oprema dzidE midze elektronika..ili vlasnici varadera starog ako dodju do neke love..100ks motor u 2022g..I 250kila..al et gotov duplo jeftijniji od GSa a Honda..nace musterije
 
Neznam,mozda zato kaj mi je crossraner bio super motoric,ovo mi se cini zanimljivo,crossruner je bio iste snage i iste kilaze,jedino kaj je bio v4,tako da nisam imo problema sa ubrzanjem i brzinom...volio bi ovo vidjet uzivo i probat
 
Pravi tourer od 1100 ccm , pustite priče o konjskim snagama bitan je okretni moment a ovaj motor ima 104 Nm što je za taj stil motora dovoljno. Možda Honda izbaci nekog sporttourera sa mašinom iz Crosstourera , to bi bilo zanimljivo ovoj "gladnijoj" ekipi.
 
Pa VFR 1200 F je davno ispričana priča... V4, 172 ks, 270 kg, kardan... Tek kasnije su napravili Crosstourera na toj bazi.
Ne znam, ja sam više očekivao od ovog motora, neku opaku konkurenciju Multistradi i XRu, kad tamo... Meh.
 
  • Like
Reactions: Nero
Pa VFR 1200 F je davno ispričana priča... V4, 172 ks, 270 kg, kardan... Tek kasnije su napravili Crosstourera na toj bazi.
Ne znam, ja sam više očekivao od ovog motora, neku opaku konkurenciju Multistradi i XRu, kad tamo... Meh.
Tako nešto sam i mislio sa V4 motorom, možda nešto lakši , bez kardana i agresivniji i moderniji izgled jer VFR 1200 F je sve samo ne agresivan .
 
Mozes zamisliti, VFR 1200 F je tad imala krilca u oklopu koja odvode toplotu i prave downforce.