seki22
Well-known member
DaPremalo konja s obzirom na težinu ( trebala je imati 130 KS ) a i mogli su neku mladenačku boju staviti
Ovo je sva istina…..
DaPremalo konja s obzirom na težinu ( trebala je imati 130 KS ) a i mogli su neku mladenačku boju staviti
Slažem se,promašaj za promašajem,meni osobno ni taj cb1000r nije toliko lijep ali cb650r mi je stvarno jedini njihov zanimljiv motor. Govorim o izgledu,inače i tu zaostaju,svi su u toj klasi otišli na 900ccm a oni su jedini na 650honda po ovom receptu gura već 15ak godina, zadnji zanimljiv i lijepi motor im je bio cb1000r
dobro pa se od honditisa ne umire, tak da još ima pacijenata koji će ovo kupiti
14.490 / 15.590 €cijena NT 1100 DCT
Pa da, da kupujem novi motor danas, odreko bih se imena !honda po ovom receptu gura već 15ak godina, zadnji zanimljiv i lijepi motor im je bio cb1000r
dobro pa se od honditisa ne umire, tak da još ima pacijenata koji će ovo kupiti
Tako nešto sam i mislio sa V4 motorom, možda nešto lakši , bez kardana i agresivniji i moderniji izgled jer VFR 1200 F je sve samo ne agresivan .Pa VFR 1200 F je davno ispričana priča... V4, 172 ks, 270 kg, kardan... Tek kasnije su napravili Crosstourera na toj bazi.
Ne znam, ja sam više očekivao od ovog motora, neku opaku konkurenciju Multistradi i XRu, kad tamo... Meh.