aprilliaaa
Well-known member
zato šta se voze od doma do prvog kafićaDefinitivno.
Ali, nikog nije briga
zato šta se voze od doma do prvog kafićaDefinitivno.
Ali, nikog nije briga
zato šta se voze od doma do prvog kafića
Defnitivno da mi triba na t maxa stavit amortizer, odma bi ga stavija. Akrapa i nisam i necu stavit. Ruzan je do bola i preskup. Al za mojih 90 kg , oem ovjes na t maxu mi je dovoljan. Na drugim motorima sta san ima, uvik postelam ovjes ako ne pase. Malo se igras i cao.a e amortizer se ne vidi i ne čuje ... a i košta cca 800-1000 eurića
Pa kad bi isao radit. Onda bi bas radio kako treba. Strznji amortizer sa svim regulacijama i komplet prednje uradio. Opet kazem sve se sporije i sigurnije vozim, tako da me ovjes na 560 zadovoljava Znam poludit jednom dva puta misecno i vidi se da bi tribalo imat bolji ovjes. Al kad pogledas koja cijena za par puta misecno ludanja( ohladim se). Iako me vise strah, da bi onda to preslo u svakodnevno ludanje😂. A opet imam i drugu makinju za ludanja. Iako me sve manje to privlaciPotpisujem ovo šta je apriliaaa reka za ovjes, nema bolje preinake, pa tako i za Tmaxa. Ja sam na svoga stavio samo progresivne opruge sprijeda i straga i gušće ulje u vilice pa je to bio potpuno drugi skuter i osjećaj na njemu. Kamoli da ideš na komplet nove uloške za vilice i stražnji amortizer sa svim regulacijama...
... potpuno istu kombinaciju je imao colak na 530 i to je bio drugi motor, doduse on je bio jos 20kg tezi od tebe... a probao sam i tmaxa sa full ohlinsom, mislim da je mu je ovjes kostao kao pola tmaxa, al aj za te pare bar se vidi da si prednje forcele prominia... ... ja bi isao na kombinaciju s matrisom jer je best buy...matris ketriđe naprid i nazad njihov mono amortizer s hidrauličkim podešavanjem preloada
naravno najvažnije je da su federi u njima naručeni prema vozačevoj težini
nisan dira kočnice, a taj što ima dva diska to mu je điđi stavija od neke aprilie...ali to je bija posal ajme, svašta nešto se moralo radit, nije samo skini stavi... potpuno istu kombinaciju je imao colak na 530 i to je bio drugi motor, doduse on je bio jos 20kg tezi od tebe... a probao sam i tmaxa sa full ohlinsom, mislim da je mu je ovjes kostao kao pola tmaxa, al aj za te pare bar se vidi da si prednje forcele prominia... ... ja bi isao na kombinaciju s matrisom jer je best buy...
... jesi kocnice dirao, vidio sam jednu integru sa 2 diska sprida....
a ne samo nategnuti...gas
Ne pretjeruj. Sta ce te odnit 50 ks. Mah. Ako si ikad pogleda yt filmice sa padovima motora. 95% padova se dogada jer ekipa ne zna vozit , a vecinom su debilikako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije variomat i da moraju nešto znat kako voziti a ne samo nategnuti...gas
DCT Majka…..kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije
Kao da voziš motor od 200ks pa to treba obuzdati a ne skuter koji jedva ide,Šta bi ti onda po kiši sa motorom koji ima nešto konja i momenta 😁kako stalno vozin integru, bilo sunce bilo kiša, uspoređujen u glavi dojmove DCT vs variomatski prijenos i to na mokrom
neusporedive su mogućnosti u korist DCT-a, može se prilagodit svim uvjetima na cesti, dok variomat moraš biti izrazito oprezan da ne daš gasa pa te odnese...može se voziti recimo u 2000 điri istom brzinom kojom bi neki skut s variomatom vozija s 3500-4000 điri, a moment je relaksiran da te ne odnese vrag, a tako je i u svim uvjetima na cesti
na ovaj post su me potakli i neka stavovi likova koji su napravili jedan đir na nekoj od hondi s DCT-om, koji nemaju pojma o pojmu i oni samo vide da to nije variomat i da moraju nešto znat kako voziti a ne samo nategnuti...gas
i ti si izgubia poantu 🤖Kao da voziš motor od 200ks pa to treba obuzdati a ne skuter koji jedva ide,Šta bi ti onda po kiši sa motorom koji ima nešto konja i momenta 😁