WraGG
Well-known member
4 litra ulja i filter 24€. Pa jebemu, ako to znaci da imam novce onda imam etoJos je bolje mjenjaj svakih 3000..kod.nas ima izreka ..cigo kad ima masla maze i po guzici..znaci imas novce samo trosi nece da skodi
4 litra ulja i filter 24€. Pa jebemu, ako to znaci da imam novce onda imam etoJos je bolje mjenjaj svakih 3000..kod.nas ima izreka ..cigo kad ima masla maze i po guzici..znaci imas novce samo trosi nece da skodi
Sta je to mineralno ja platio motul 5100 15w50 po nabavnoj 78kn...4 litra ulja i filter 24€. Pa jebemu, ako to znaci da imam novce onda imam eto
Nije, Mannol 10w40 polusintetika i Hiflo filter. Sve po tvornickim preporukama.Sta je to mineralno ja platio motul 5100 15w50 po nabavnoj 78kn...
Prije inflacije 3l i hiflo 200kn sad skoro 300kn...
Mjenjam svakih 5k km
A netko napravi 115.000 km u jednoj godini! Radi se o g. Zvonku Juriću i njegovom Guzziju s kojim je 2021 odvalio dotičnu kilometražu...Pa po tvom pisanju zadojen si novim motorima i ovo nije tema za tebe. I sta ako ima motor 100k km neko to natuče to za 7 godina s pol gasa..
Mannol su top ulja, i Nijemci ih vode među najboljima za motore, ja sipam njihovu polusintetiku 15W50, ili Motul 4100 koji sam isto uspio povoljno nabaviti (pošto je na K seriji suho kvačilo, mogu i uljabez aditiva protiv proklizavanja)Nije, Mannol 10w40 polusintetika i Hiflo filter. Sve po tvornickim preporukama.
U Bandita sam sipao famozni Silkolene i njega sam placao po 6€ litar. Znaci i to je tu negdje u novcu.
Ja bi rekao da općenito nove generacije ne vole motore u usporedbi s starijim generacijama, mog sina uopće ne zanima.Pokazuje što se desi kad netko priča o nekoj temi potpuno neinformiran... Očito pojma nemaš kakvi su trendovi u Europi.
Prijevod:
MOTOCIKLI U NJEMAČKOJ SU UGLAVNOM STARI
Motocikli: U prosjeku punoljetni
Youngtimeri dominiraju: u Njemačkoj starost registriranih motocikala u prosjeku iznosi 19,1 godinu.
Pa po tvom pisanju zadojen si novim motorima i ovo nije tema za tebe. I sta ako ima motor 100k km neko to natuče to za 7 godina s pol gasa...
I ja sam tako razmišljao i živio, vozio samo nove aute vozio i nove motore, onda je malo splasnuo budžet, pa sam kupio rabljeni auto koji vozim već 7 godina i trenutno ima na satu 289 kkm, i to mi je najbolji auto u vozačkom stažu(30 god.) Ništa se nije pokvarilo, nikad nas nije ostavio na cesti, a novi auti koje sam vozio su imali i šlepanja te stalno neke lampice se pale itd. ništa vitalno osim što se na jednom švabi raspao katalizator nakon 3 godine i pređenih 80kkm. Tako da to je sreća i lutrija, ista marka isti auti isto goište, jedan se stalno kvari i ima light show na kontrolkama, a drugi vozi bez ikakvih problema.Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?
Ne znam, ja imam neku averziju prema motorima koji su presli tako puno. Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k. Ne mora znaciti da je to los auto/motor, ali ja ga ne bih.
U pravu si vjerovatno, ali kod mene imaju dva faktora (i to posebno kod auta):I ja sam tako razmišljao i živio, vozio samo nove aute vozio i nove motore, onda je malo splasnuo budžet, pa sam kupio rabljeni auto koji vozim već 7 godina i trenutno ima na satu 289 kkm, i to mi je najbolji auto u vozačkom stažu(30 god.) Ništa se nije pokvarilo, nikad nas nije ostavio na cesti, a novi auti koje sam vozio su imali i šlepanja te stalno neke lampice se pale itd. ništa vitalno osim što se na jednom švabi raspao katalizator nakon 3 godine i pređenih 80kkm. Tako da to je sreća i lutrija, ista marka isti auti isto goište, jedan se stalno kvari i ima light show na kontrolkama, a drugi vozi bez ikakvih problema.
Motori isto tako, talijan mi dva puta krepao u sred vožnje, drugi puta jedva glavu izvukao jer mi je krepala u sred preticanja šlepera, a motor imao 20kkm, a ovaj trenutni u 7 godina nikad ništa, i pali i vozi a ima 90kkm trenutno.
Doslovno nema pravila, uvjerilo me iskustvo ne testovi i recenzije već osobno vozačko iskustvo, i zato sad uopće ne razmišljam o promjeni vozila jer me služe odlično bez kvarova i nisam zvao vučnu službu 7 godina, a kupio rabljene.
Ako na mene mislis, ja cuvam racune od svih dijelova i tekucina koje sam kupio za taj motor i prilozim ih potencijalnom kupcu na uvid. Ako mu to nije dovoljno, njegov problem.Ne razumijem, ulje i filter se mijenjaju doma svakih 5-6000 km?
Ako je tako, gdje su dokazi na 40,000 km da je izmjenjeno 5-6x?
Na riječ i povjerenje?
Ajde u servisu pa ima pečat u knjižicu, makar se i to može platiti bez posla..
koja se čarolija dešava na tih 40 i 100 tkm da motor i auto postanu opasni i nesigurni za daljnja putovanja?Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k.
Psiholoska granica kod mene valjda, ne znam.koja se čarolija dešava na tih 40 i 100 tkm da motor i auto postanu opasni i nesigurni za daljnja putovanja?
ako su takva vozila donekle održavana, mehanički kvar se neće dogoditi sigurno prije nekih 100/200 tkm (pišem za provjerene agregate i vozila), a za elektroniku ionako nema pravila, može odjebati i na par mjeseci starom vozilu..
kužim jedino ako ne želiš popušiti previše novaca dok vozilo postane prestaro s previše km, ali ni to više nije pravilo jer cijene rabljenih rastu konstantno