Motori koji su prešli preko 100.000 km

1666740039701.png

1666740073300.png


1666740109527.png


1666740163244.png
 
a zašto onda ne mijenjaš filter na svakoj promjeni ulja ako si tolko pedantan da ideš špricati svaki đek na motoru, a ujedno te ne jebe lova za 2 litre ulja? 🤔
Zato jer to prethodnog vlasnika nije jebalo i što je u 13 godina "odradio" 8600 km. A špricanje đekova je navika otkad mi je prošli kavić stao srećom 2 km od kuće i kad sam skužil kaj je to guranje motora na +34 pod punom ratnom radi oksidiranog kontakta😁.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
To što ti neznaš ko je Ryan i nepratiš njegov rad je tvoj minus. Lik je apsolutni genije. Sve radi na svoj originalan i humoristični način. Testira sve bez ikakvoga uvlačenja kompanijama u guzicu, od kaciga, odjela, rukavica i svega što ima veze sa moto svjetom.
I nije nikakav Youtuber, nego radi za Fortnine Kanadsku moto firmu, pod uvjetom da može raditi na svoj način i ne štediti nikoga. Naravno i lupa jebenu lovu na Youtube jer ima 1.6 miliona pretplatnika iz moto svjeta.
Testove u niti jednoj motoreviji ne čitam, jer su to sve sponzorski članci. Zamisli da revija popljuva 2-3 modela jedne firme. Kad bi im dali ponovo motor na test.
Ono test u motorevijama, sum sumarum, super motor, nedostaci: malo veča cijena, eventualno tvrđi sic i malo lošija zaštita od vjetra. Sve drugo super.

Ali ti ipak voziš BMW, pa što švabo reče to je zapis.

"Lik je apsolutni genije" - još uvijek ne znam ništa o njegovim kvalifikacijama. Doktorat iz strojarstva, s kojeg sveučilišta? Koje objavljene radnje? Kad šta testira, gdje vrši ispitivanja i sa kojom opremom? U kojem laboratoriju?

To da može raditi za tvrtku koja prodaje moto proizvode i kao biti neovisan, tu priču sveži mačku o rep
 
  • Like
Reactions: Village
Za razliku od Motorradovih novinara, koji su svi redom dobitnici Pulitzerove nagrade za istraživačko novinarstvo i nepristrano izvještavanje...
😂😂😂
Izlaze od 1903, imaju i vlastite laboratorije i mjernu tehnkiku, za ono što nemaju koriste na institutima sveučilišta, i iza njih stoji Motor Presse Stuttgart, koji izdaju i ove časopise (pored onih o motorima u 12 drugih država, uključujući Hrvatsku):

1) Automobili:
- auto motor und sport
- AutoStraßenverkehr
- autokauf
- mot
- Motor Klassik
- YOUNGTIMER
- Motorsport aktuell
- sport auto
- Auto Katalog
- moove

2) Motorkotači:
- mopped
- Motorrad
- Motorrad Classic
- PS – Das Sport-Motorrad Magazin
- FUEL – Motorrad & Leidenschaft

3) Zrakoplovstvo:
- aerokurier
- Flug Revue
- Klassiker der Luftfahrt

4) Prijevoz roba:
- Fernfahrer
- firmenauto
- lastauto omnibus
- transport aktuell

5) Kamperi:
- Caravaning
- promobil
- Clever Campen

E pa izvini, više ću vjerovati u neovisnost i kvalitet izvještavanja takvog časopisa iza kojega stoji preko 100 godina tradicije, nego nekakvog piskarala što radi za firmu koja prodaje opremu
 
  • Like
Reactions: Village
Testove u niti jednoj motoreviji ne čitam, jer su to sve sponzorski članci. Zamisli da revija popljuva 2-3 modela jedne firme. Kad bi im dali ponovo motor na test.

Ne znam da li misliš na Motoreviju (hrvatsku inačicu Motorrada) ili općenito na sve moto-časopise koje si ujedinio pod nazivom "motorevije"...?

To pitam iz prostog razloga što nemaju svi isti pristup i način rada, osobito ne Motorrad i njegova međunarodna izdanja kao što je i hrvatska Motorevija. Glede baš Motorrada, on je najbolji dokaz kako nisu sve redakcije iste, jer najjača stvar na strani Motorrada i njegovih izdanja je u tome što ne ovise o dobroj volji kojekakvih dilera i trgovaca kojima se ne smiju zamjeriti. To je redakcija koja raspolaže sa velikim sredstvima i može si dozvoliti da željeni motocikl za test jednostavno - kupe! Onda odrade test, zatim ga prodaju, pri čemu im činjenica da im je bio test-motocikl nimalo ne smeta da ga naknadno lako prodaju i povrate novac.

Razlika u cijeni od par tisuća eura između novog i rabljenog ispadne sitan novac u usporedbi sa zaradom kroz ustupanje članaka partnerskim izdanjima, prodaju revije, reklame vanjskih partnera, prodaju testova kao zasebnih članaka kao online ili printana izdanja itd itd... to je vitalan faktor u smislu objektivnosti testova, jer dok god ti moraš ovisiti o dobroj volji nekog dilera (osobito u Hrvatskoj gdje je broj dilera mali, a i onda isti imaju ponuđeno na lageru samo model-dva, svaka čast velikima - kao Tomić i BMW - koji si mogu priuštiti da nude skoro sve modele iz opsežne game, kao i da bez straha i žmikanja mogu dati određeni motocikl na testriranje i vožnje...), jasno je da se tom dileru i ne smiješ zamjeriti jer mu pisanjem o problemima sa nekim motociklom činiš antireklamu, pa ispada da ti on da motor na test zato da odvratiš ljude od želje da ga kupe...

Kako je zbog velikog broja partnerskih izdanja iz preko 12 zemalja lako podijeliti kratkoročne i dugoročne planove za testove (i troškove) koje će onda međusobno dijeliti, nije problem ni testirati i napisati sve ono što novinari smatraju da je i dobro i loše. Ta sloboda iskaza iskrenog mišljenja je teška za postići ikome od malih redakcija, a kakva je u Hrvatskoj npr. MotoPuls. Dokle god neka redakcija ima problem sa nabavkom motocikala i ovisi o dobroj volji dilera i nekoga tko im uopće može i želi dati bajk na test, jako je teško govoriti o objektivnosti tog testa jer su novinari pod stalnom ucjenom da se ne zamjere onome tko im daje motocikle za testiranje.

Ono test u motorevijama, sum sumarum, super motor, nedostaci: malo veča cijena, eventualno tvrđi sic i malo lošija zaštita od vjetra. Sve drugo super.

Sa time bih se složio. Općenito su svi ti članci primarno zabavnog karaktera, iako nisu pisani sa tim ciljem, ali tu i tamo se može i doznati neki detalj koji nam je osobno važan ili se uspijemo pronaći u subjektivnim kriterijima onoga koji testira.

Meni osobno najbolji tester motocikala (od svih pojedinaca iz svih moto-časopisa) je Kristijan Tičak, glavni urednik Motorevije, kojega sam pratio i davno prije dok je još bio u MotoPulsu kao novinar i test-vozač, i mogu reći da su mi njegovi testovi uvijek jako dobro legli. Za sve motocikle koje je on testirao i koje sam i sam nakon toga probao, vozio i posjedovao smatram da su njegovi testovi i dojmovi bili izuzetno realistični, za ogroman broj stvari koje je on zapazio, bez obzira kao plus ili minus, i osobno sam stekao i uvjerio se da je njegova ocjena bila vrlo objektivna, smetale su nas iste stvari i hvalili smo iste stvari... ocjene koje spominješ kao najčešće spominjane su samo najkraće i najsažetije stvari koje bi mogle biti interesantne u ukupnom dojmu čitatelja ili kupca motora, jasno je da onoga koga to interesira bude pročitao malo detaljnije....
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo and salej600
Doktorat iz strojarstva, s kojeg sveučilišta?
Da. Diploma znači znanje. Hmmm.
Znači svi ti u Motoradu imaju diplome. Novinari, test vozači......
Znači radije češ kupiti rakiju iz Badela, nego od seljaka. Jebiga tu u Badela je napravio onaj sa diplomom. Radije ideš u ovlašteni servis, nego nekom mehaničaru kojem vjeruješ. U dosta slučajeva ti "meštri" su samouki bez ikakvoga stručnoga obrazovanja i seminara i u dosta slučajeva su bolji od ovlaštenih servisa. Kao ti što ideš u onoga tvoga BMW stručnjaka u Solinu ili Kaštelima. Koju diplomu on ima? Zašto neideš u Rica i Dina u Tomiča Split.
Nikad nisi potražio pomoč od nekoga "travara" ? Samo vjeruješ doktorima.
Uostalom možda je Ryan i neki dipl. Ing. Nemam pojma.
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Da. Diploma znači znanje. Hmmm.
Znači svi ti u Motoradu imaju diplome. Novinari, test vozači......
Znači radije češ kupiti rakiju iz Badela, nego od seljaka. Jebiga tu u Badela je napravio onaj sa diplomom. Radije ideš u ovlašteni servis, nego nekom mehaničaru kojem vjeruješ. U dosta slučajeva ti "meštri" su samouki bez ikakvoga stručnoga obrazovanja i seminara i u dosta slučajeva su bolji od ovlaštenih servisa. Kao ti što ideš u onoga tvoga BMW stručnjaka u Solinu ili Kaštelima. Koju diplomu on ima? Zašto neideš u Rica i Dina u Tomiča Split.
Nikad nisi potražio pomoč od nekoga "travara" ? Samo vjeruješ doktorima.
Uostalom možda je Ryan i neki dipl. Ing. Nemam pojma.
Auto npr i servisiram samo u ovlaštenom servisu, jer imamo kvalitetan ovdje u Sarajevu, i želim i kad ga prodajem da imam servisnu knjižicu sa žigovima koji potvrđuju da je stvarna kilometraža ona kao što je na satovima, da nije "muljano". Na žalost, u BMW Tomiću u Sarajevu pojma nemaju o modelima K serije, jer ih u BiH nije koristila niti policija ni vojska (u Hrvatskoj jeste) - tu mi preostaje da se snalazim. Inače bih i motor najradije vozio lokalno, a ne do 300 km udaljena Splita.
Što se zdravlja tiče. stvarno više vjerujem zvaničnoj medicini nego "travarima". Zato sam se i cijepio protiv Covid-19 4X (i booster i superbooster), sve po preporukama liječnika, a ne slijedio razne teoretičare zavjera s teorijama kako ta bolest uopće ne postoji, ili da nam sa cjepivom utrpavaju bog-zna-što. Jedina "travarka" kojoj vjerujem i čije sam preparate i uzimao, je i magistarka farmacije, i njene preparate preporučuju i lječnici.
 
Auto npr i servisiram samo u ovlaštenom servisu, jer imamo kvalitetan ovdje u Sarajevu, i želim i kad ga prodajem da imam servisnu knjižicu sa žigovima koji potvrđuju da je stvarna kilometraža ona kao što je na satovima, da nije "muljano". Na žalost, u BMW Tomiću u Sarajevu pojma nemaju o modelima K serije, jer ih u BiH nije koristila niti policija ni vojska (u Hrvatskoj jeste) - tu mi preostaje da se snalazim. Inače bih i motor najradije vozio lokalno, a ne do 300 km udaljena Splita.
Što se zdravlja tiče. stvarno više vjerujem zvaničnoj medicini nego "travarima". Zato sam se i cijepio protiv Covid-19 4X (i booster i superbooster), sve po preporukama liječnika, a ne slijedio razne teoretičare zavjera s teorijama kako ta bolest uopće ne postoji, ili da nam sa cjepivom utrpavaju bog-zna-što. Jedina "travarka" kojoj vjerujem i čije sam preparate i uzimao, je i magistarka farmacije, i njene preparate preporučuju i lječnici.
Kad ideš u "travara" Zlatka, zašto ne ideš na servis u dr. mr. Tomića u Splitu?
 
Upravo. Mjesto da pričamo o tome koji motori najviše izdrže, kako i zašto.

Kupio sam motor sa nekih 47 tisuca i vrlo vjerovatno mladom jelenu poput mene (nisam vise mlad al vjv jesam jelen) motor uvaljen sa skinutom kilometrazom a motor sam prodao sa 110 tisuca km... Pola svoga radnog vremena je zbog "pametnog" prijatelja vozen sa litrom viska jer sam ja bio lijen a i neuk za naci manual i procitat jebenu kolicinu ulja... nikad stelovao ventile...vrtio to i na hladno pa i vruce...pretkraj sam ga bas klao i vazda vrtio do kraja...pa eto nikad problema osim sa namotajima i reglerom...e da i cetkice sam promijenio a narucio sa ebaya od kineza..


Lanac nisam mjenjao u masini niti se culo da bi mi to palo napamet...eto maltretirao motor pa opet je doslo do te kilometraze... sad novoga pazim i mazim i fakat ulazem u njega...pa bobine pa ovo ono... tako da tu nema pravila
 
Kupio sam motor sa nekih 47 tisuca i vrlo vjerovatno mladom jelenu poput mene (nisam vise mlad al vjv jesam jelen) motor uvaljen sa skinutom kilometrazom a motor sam prodao sa 110 tisuca km... Pola svoga radnog vremena je zbog "pametnog" prijatelja vozen sa litrom viska jer sam ja bio lijen a i neuk za naci manual i procitat jebenu kolicinu ulja... nikad stelovao ventile...vrtio to i na hladno pa i vruce...pretkraj sam ga bas klao i vazda vrtio do kraja...pa eto nikad problema osim sa namotajima i reglerom...e da i cetkice sam promijenio a narucio sa ebaya od kineza..


Lanac nisam mjenjao u masini niti se culo da bi mi to palo napamet...eto maltretirao motor pa opet je doslo do te kilometraze... sad novoga pazim i mazim i fakat ulazem u njega...pa bobine pa ovo ono... tako da tu nema pravila
Nisi valjda prodao Yamahu? Ili o nekom drugom motoru pricas?