Motori koji su prešli preko 100.000 km

Mislim da ti to može objasniti gvo, njegovo osiguranje daje osiguranje za kvarove, možda on zna i na koje kvarove se to odnosi, jer po defaultu sve dijelove koje smatraju potrošnima zaboravi, nećeš dobiti ništa, a možda je riječ da polica odrađuje ako je puknuće felge, lansiranje glave u orbitu ili topljenje bloka motora...

Pokriva dobar dio onoga što može krepat na polovnom motoru, ovisno o osiguravatelju, a sve za cijenu jednog tanka benzine. Naravno da potrošni dijelovi nisu pokriveni. Tekst je googl translate, zato je terminologija čudna.



1713441228335.png
 
  • Like
Reactions: Village
Ja sam prodal svog zeca prije 10g.sa 72tkm,i pitanje dal su bili realni.
Prije cca 2 godine sam ga upratio u oglasu sa 45tkm😅
3 mjeseca nazad se je prodaval sa 42tkm.
Isto xjr 1300, prodal sam ju sa nešto manje od 60tkm.
Sad ju je majstor dal u oglas sa 25tkm, al nisam mogel izdržat jer je nabil cijenu u oblake (SP model,ohlins,25tkm bla bla bla 6500eur) i poslal sam mu mms sa slikama i papirima od uvoza gdje je motor imal 46tkm (ja sam ga uvezel iz Engleske) i vidim da je popravil u oglasu stanje brojčanika😅
 
Ja sam prodal svog zeca prije 10g.sa 72tkm,i pitanje dal su bili realni.
Prije cca 2 godine sam ga upratio u oglasu sa 45tkm😅
3 mjeseca nazad se je prodaval sa 42tkm.
Isto xjr 1300, prodal sam ju sa nešto manje od 60tkm.
Sad ju je majstor dal u oglas sa 25tkm, al nisam mogel izdržat jer je nabil cijenu u oblake (SP model,ohlins,25tkm bla bla bla 6500eur) i poslal sam mu mms sa slikama i papirima od uvoza gdje je motor imal 46tkm (ja sam ga uvezel iz Engleske) i vidim da je popravil u oglasu stanje brojčanika😅
Na toj kilometrazi jesi sta mjenjao na zecu na masini?
Daj malo iskustva napisi?
 
Ništa osim redovitog servisa.
Bil gore otvoren mivv auspuh, k&n filter , eliminirana lambda i zadnji zupčanik 2 ili 3 zuba više ne sječam se točno.. Vrtil sam ga stalno u crveno,baš ga klao..al radil je ko singerca čak ni ulja nije trošio
 
Vidjet cemo uskoro sad se moze kilometraza provjeriti.
Znam barem desetak motora koji su imali po 60 i 80 tisuca a vraceni na 40.
Prije 10 godina jos a na kraju se vjerojatno i vozaju cijelo vrijeme valjda dok ne znas ne boli 🤣🤣🤣
 
Ništa osim redovitog servisa.
Bil gore otvoren mivv auspuh, k&n filter , eliminirana lambda i zadnji zupčanik 2 ili 3 zuba više ne sječam se točno.. Vrtil sam ga stalno u crveno,baš ga klao..al radil je ko singerca čak ni ulja nije trošio
A ventili stelani ili fazni mjenjan?
Svaka cast to ipak dokazuje da zecevi mogu prec ogromnu kilometrazu
 
  • Like
Reactions: Feis123
Većina završi kao donori dijelova jer ih malo dočeka duboku starost bez krša i loma. Zec od frenda je na 130-140 tkm bez nekih problema, ulje, filteri, lanac, lančanici, disk pločice, gume, sve potrošni materijal. Ventili štelani jednom na 80tkm, na cesti cca 300+ dana u godini. Trenutno ni ne pomišlja na nešto drugo, ulja ne troši, pouzdanost odlična ako mu daš što ga ide. Unište ih gelipteri koji ne kuže da motor treba redovito održavati, frend sve odrađuje sam i ne kurva se sa servisnim intervalima i uljem, toči neki Motorex sintetiku, tak da nije Motul sve što vrijedi.
 
Ja u 5 god. 64000, prosjek 12800 godišnje..........i 2 do 3 seta guma 😵‍💫
 
A ventili stelani ili fazni mjenjan?
Svaka cast to ipak dokazuje da zecevi mogu prec ogromnu kilometrazu
Ništa..
Fazni je tak ionak problem u španeru a ne u lancu.
Il staviš manualni španer il originalni španer resetiraš i gas.
Meni se je čul lanac kod paljenja i na zzru... i samo sam ga u tišini..sam u garaži odšerafil za cca 1.5mm dok nije kliknul za jedan zub..zategnul nazad i sad 10tkm tišina..ko kad bi palil cbr 900 sc33🤣
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-Bj