GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Probaj i Mitas Touring Force.

Osobno mi je sport guma zakon, ali jednostavno mi se ne da mijenjati dva seta po sezoni.

Touring Force je oko 1300 kn u Dom Križevci.
upravo zato i razmisljam o tome,jer cu na kraju sprziti dva seta u sezoni po trenutnoj racunici... nisam vozio touring gume jos pa neznam je li uopce toliko osjetna razlika u gripu u odnosu na sport jer ionako svakodnevno koristim motor a to je sve mijesana voznja
 
Pozdrav, Sretna nova godina. Posljednjih 10 godina vozim touring gume, trenutno su gore Dunlop Road Smart 3. drugi set, meni su odlične, sad gledam ubost nove, no izašla je 4. pa me zanima kakve će se pokazati, jer recimo 2. je bila loša guma pa sam vozio metz jedan set e sad ne sjećam se točno koji model no na kiši su bile loše.Vozim se svaki dan po svim vremenskim uvjetima prošli set je odradio 18 kkm , trenutno ovaj od prošle sezone ima 14 kkm.
Sport guma za mene je samo nepotreban trošak s obzirom na km koju odvozim po sezoni trebao bih dva seta, a touring mi izdrži cijelu sezonu normalne cestovne vožnje.
 
  • Like
Reactions: Octane
Pozdrav, Sretna nova godina. Posljednjih 10 godina vozim touring gume, trenutno su gore Dunlop Road Smart 3. drugi set, meni su odlične, sad gledam ubost nove, no izašla je 4. pa me zanima kakve će se pokazati, jer recimo 2. je bila loša guma pa sam vozio metz jedan set e sad ne sjećam se točno koji model no na kiši su bile loše.Vozim se svaki dan po svim vremenskim uvjetima prošli set je odradio 18 kkm , trenutno ovaj od prošle sezone ima 14 kkm.
Sport guma za mene je samo nepotreban trošak s obzirom na km koju odvozim po sezoni trebao bih dva seta, a touring mi izdrži cijelu sezonu normalne cestovne vožnje.

Svaka čast na kilometraži, meni Touring guma cca 6500-7000 kilometara izdrži, Sport je oko 4000.
 
  • Like
Reactions: MGS and Luke
Svaka čast na kilometraži, meni Touring guma cca 6500-7000 kilometara izdrži, Sport je oko 4000.
Ajmo to kazati onako kako to je, najviše ovisi o načinu vožnje, ako si nagal i na gasu i na kočnicama ode ripna brzo, onda tu ovisi i o snazi i vrsti motora, ja svoju mogu frkat do kraja stalno i neće proklizat zadnja jer ima 57kW u 4 cilindra, dok sam vozio 1 cilindar ode prije i guma i lanac jer je okretni moment u startu veliki, dok 4 cilindra puno nježnije i postepenije kreću od niskih okretaja itd. E sad nekome je motor vikend jurilica i kad ode na vožnju to je divljanje, ja sam prošle sezone bio svega na 4 vožnje baš ono vožnje sa ekipom, sve ostalo je svakodnevna upotreba jer mi motor služi kao prevozno sredstvo.
 
Onda bi mene trebalo biti sram napisati da Mitas TF voze iste zadnjih 13k km i ripne ima još za barem 7-8 na kavina 2 cilindra 650. Dok sam bil mlad i bedast na toj kilometraži bi već potrošil gumu i pol felge 😁.
 
  • Like
Reactions: Luke
Onda bi mene trebalo biti sram napisati da Mitas TF voze iste zadnjih 13k km i ripne ima još za barem 7-8 na kavina 2 cilindra 650. Dok sam bil mlad i bedast na toj kilometraži bi već potrošil gumu i pol felge 😁.
🤔🤔🤔, ja nisam više mlad, ali sam očito jako bedast kad mi TF traje max oko 7 😒😁
 
Jel' zna ko jel' ima di S22 na kakvoj akciji? :)

Zašto S22. Ja potrošio tri seta i već mi je pun kurac tih guma. Drže do 3500km, i onda i dalje imaju mesa al kližu ko guma po kurcu (zadnja, srednji sloj).
Ovjes mi je Ohlins naprijed i iza s custom oprugama i modificiran. Nije sad da to toliko guma ne valja, al poslije 3.5 kkm izgubi sve dobro i za smeće je, a ima mesa.
 
Zašto S22. Ja potrošio tri seta i već mi je pun kurac tih guma. Drže do 3500km, i onda i dalje imaju mesa al kližu ko guma po kurcu (zadnja, srednji sloj).
Ovjes mi je Ohlins naprijed i iza s custom oprugama i modificiran. Nije sad da to toliko guma ne valja, al poslije 3.5 kkm izgubi sve dobro i za smeće je, a ima mesa.
Na kojim tlakovima si je vozio?
Meni savršeno držale,ok ja sam ih promjenio na 3000 km jer nisu imale mesa više. Gume su bile odlične što se držanja tiče samo što premalo traju a previše koštaju
 
Last edited:
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Na kojim tlakovima si je vozio?
Meni savršeno držale,ok ja sam ih promjenio na 3000 km jer nisu imale mesa više. Gume su bile odlične što se držanja tiče samo što premalo traju a previše koštaju

Motor je Mt09. STX 46 iza, nix 30 silver naprijed. Vozio sam ih po cesti, probao od 2.2-2.9. Nije do tlaka, nego baš kad prođe 3000km ko da otiđe dobar sloj i ostane neki lošiji. 3 seta i sad gledam da zamjenim. Do 3.5k je super, al mesa ima do 6+k. I da naglasim pričam o srednjem sloju, onaj koji je na ravnom. Na ravnom TCS radi cijelo vrijeme uz malo žešći gas, bočni slojevi su ok.
 
Motor je Mt09. STX 46 iza, nix 30 silver naprijed. Vozio sam ih po cesti, probao od 2.2-2.9. Nije do tlaka, nego baš kad prođe 3000km ko da otiđe dobar sloj i ostane neki lošiji. 3 seta i sad gledam da zamjenim. Do 3.5k je super, al mesa ima do 6+k. I da naglasim pričam o srednjem sloju, onaj koji je na ravnom. Na ravnom TCS radi cijelo vrijeme uz malo žešći gas, bočni slojevi su ok.
I ja imam mt09,ovaj 2021 ali običan. Ja sam bio zadovoljan s gumom što se tiče držanja samo mi je preskupa i prekratko traje. Mijenjao sam je na 3000 km s tim da je prvih 1000km bila razrada motora, inače mi nebi trajale ni 2500km. Evo slike poslje nekih 2900km
IMG_20220702_142104.jpg
 
  • Like
Reactions: leCo
I ja imam mt09,ovaj 2021 ali običan. Ja sam bio zadovoljan s gumom što se tiče držanja samo mi je preskupa i prekratko traje. Mijenjao sam je na 3000 km s tim da je prvih 1000km bila razrada motora, inače mi nebi trajale ni 2500km. Evo slike poslje nekih 2900km
View attachment 756831

Promijeni ovjes. Ne valja, zato ti i traju tako kratko. Ne samo da ovjes ne valja nego nije ni balansiran (naprijed su premeke opruge za ono iza).
Moja je 2018, al ovjes je promjenjen i opruge su po mjeri+zadnji STX je rastavljan i promjenjen je spring collar. Meni gume 50% više traju s ovjesom