GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ne znam
vozio sam ih i nekako imaju tupasti profil... ne svida mi se..
Ne znam koja je trenutačna cijena ali Bridgestone T31 mogu toplo preporučiti ako su ti GT tupe. Ovi sigurno nisu. Poslije Uskrsa prošao 2500 km po svakakvom vremenu, 8C u Liki, 25 u Metkoviću, 10 i grmljavinski pljuskovi na magistrali, sve bez problema.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Za aute sam navikao čitati testove i zaključiti, ali za motore ih ne pronalazim...
U pravilu se držim onoga da ako se uzima renomirani proizvođač i ako se ne vozi na nož, da je više manje ista stvar.

Budem onda uzeo Pirelli jer ima više preporuka, iako mi srce pripada Bridgestoneu :mrgreen:

Hvala svima na savjetima!
Uzmi bridgestone i bit ces zadovoljan kao i sa drugima, ali slusaj srce 😉
 
  • Like
Reactions: Tauren
Ako ces mijenjat svake sezone i radit 5000km, preporucio bi ti sport gume tipa Metzeler M7RR koje su cijenom OK (iako je to relativan pojam :D ): traju, dobre su i po mokrom i hladnom, imaju gripa puno vise od BT023 i za zivlju voznju su puno primjerenije. Sezonu ce ti izdrzat sigurno i jos ce dosta profila ostat, meni na jacem motoru traju 7000-9000km.

Stvarno M7RR moze izdrzati 7-9k ? To je prilicno dobro za sportsku gumu, ako je tako. Meni ST gume izdrze maksimalno 11k
 
Prijeđeni kilometri sa isitm gumam su individualna stvar svakog vozača i ne mogu se komparirati međusobno.
Ima jako puno čimbenika koji utječu npr. vrsta motora, jačina, masa, način vožnje, ubrzanja, kočenja, i ono najvažnije sama brzina, isto je i sa lancima, kočnicama i na kraju mašinom itd. Svako vozi na svoj način.
 
Prijeđeni kilometri sa isitm gumam su individualna stvar svakog vozača i ne mogu se komparirati međusobno.
Ima jako puno čimbenika koji utječu npr. vrsta motora, jačina, masa, način vožnje, ubrzanja, kočenja, i ono najvažnije sama brzina, isto je i sa lancima, kočnicama i na kraju mašinom itd. Svako vozi na svoj način.
Da..
Plus podesenost ovjesa i tlak. Tlak..
Spusti 0.3bar u obje i prati kako se "tope"...
 
Koja je sad cijena setu GTa? Dvokomponentna zadnja, a navodno i nešto duže traju od STa...
Pošto sam u krivoj temi bacio svoj komentar ljepim ga tu :ROFLMAO:

GT je samo novija verzija za ST, obje su po sredini tvrđe a sa strane mekše.
Vozio sam obje i vozim još uvijek GT jer je eto novija i po svemu valjda malo bolja.
Meni je ta guma više tourer nego sport, lijena je i uvijek imam kasniju reakciju, a možda je to i samo do mene kao vozača, s obzirom da radim duže đireve sa suvozačem zahvalan sam što pređem 12+tkm s njom. Sve si razmišljam da kupim opet versysa 650, na suzu neke sport gume i gas, ovako nešto moraš žrtvovat ako želiš koristit sport motor za tourer vožnje.
 
Pošto sam u krivoj temi bacio svoj komentar ljepim ga tu :ROFLMAO:

GT je samo novija verzija za ST, obje su po sredini tvrđe a sa strane mekše.
Vozio sam obje i vozim još uvimu jek GT jer je eto novija i po svevaljda malo bolja.
Meni je ta guma više tourer nego sport, lijena je i uvijek imam kasniju reakciju, a možda je to i samo do mene kao vozača, s obzirom da radim duže đireve sa suvozačem zahvalan sam što pređem 12+tkm s njom. Sve si razmišljam da kupim opet versysa 650, na suzu neke sport gume i gas, ovako nešto moraš žrtvovat ako želiš koristit sport motor za tourer vožnje.
st nije dvokomponentna.....
i po mom iskustvu je agilnija i mekša na grbavom........
gt je od pozitivnih stvari samo trajnija...........
 
Moze jedino ako ne upalis masinu vec guras motor po cesti tih 7-9k km

Dok sam vozio Bridgu S20 6-7 eventualno 8 ali onda pokida i zice pa bi vozio na platnu 🤣🤣🤣🤣
 
I kažu da je čovik bio na 🌙 prije 60 godina. Kako da ne, izađeš iz grada i nemaš signal. Užas. 🤣 🤦