GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Evo, nadam se da sam ti pomogao
pa nisi mu baš pomogao, jedini pravi savjet bi bio da sexa bez kondoma, ovo sa kondomom je gore od drkanja :mrgreen:
a šta se tiče guma za motor, poslušaj leslia, svaka cestovna guma je dobra za kotrljanje makadamom, ionako nećeš vozit off a 99,9% vremena ćeš provest na asflatu.
 
  • Like
Reactions: tegla
Motor je sam po sebi dosta tezak, pogotovo u dvoje, pa ne znam ni da li uopce mogu racunati na ovakve puteve bez obzira na gume?
Slobodno vozi na cestovnima nece im nista bit za to malo opterecenja po kamenju. Naravno izbjegavas ostro i trazis to ravniji put, ali ako auti prolaze nema problema
 
  • Like
Reactions: tegla
pa nisi mu baš pomogao, jedini pravi savjet bi bio da sexa bez kondoma, ovo sa kondomom je gore od drkanja :mrgreen:
a šta se tiče guma za motor, poslušaj leslia, svaka cestovna guma je dobra za kotrljanje makadamom, ionako nećeš vozit off a 99,9% vremena ćeš provest na asflatu.
E Igore, nemoj mi protiv drkanja:oops:
 
nakon 6 setova supercorsi sp v3, matko mi je poslao novu verziju :mrgreen:

irqlTfl.jpg


javim dojmove, mada ne idu odmah na motor, imam još nešto mesa na trenutnom setu...
 
Super.
Na kolko pumpaš i koliko km izdrže ceste?

zavisi o temperaturama i dal je plominka ili idem nekamo
sad su na P2.0 Z2.0 pa čemo spustit zadnju kad ugrije
prosjek po setu 3-3,5k km ali ima tu i normalne vožnje di pazim na njih
trećina te km je recimo plominka
s tim da sam relativno nježan na otvaranjima, ak ih pumpaš manje i otvaraš kao sivonja 2-2,5k km plafon
 
Nakon pranja motora, a pogotovo kad ide na zimski san, dali sa ičim il ničim namažete gume?
Ne kužim pitanje zbog čega bi se to radilo?
Ne bih mazao ni na autu da stoji, pa i da na suncu i kiši stoji ne bi ih mazo nego bi ih eventulano zaštitio kartonom il nečime, ali opet i da ga ni ne okrećeš i stoji na mjestu sa napumpanim gumama neće im ništa bit
 
Ne kužim pitanje zbog čega bi se to radilo?
Ne bih mazao ni na autu da stoji, pa i da na suncu i kiši stoji ne bi ih mazo nego bi ih eventulano zaštitio kartonom il nečime, ali opet i da ga ni ne okrećeš i stoji na mjestu sa napumpanim gumama neće im ništa bit
Estetika. Volim uredne i čiste motore. Pogotovo kad prezimljavaju.
 
Ekipa ima jedna stvar koja me muci, neznam dal da krivim gumu ili crnu magiju. Dakle otraga imam angel st i jednom prilikom mi se desilo kad sam ulazio u kruzni da mi je malo kliznuo zadnji kraj, kruzni je tako izveden da moras ulazit dosta sporo osim ako si totalni idiot pa uletis u centar. Sljedece je bilo prije par dana ulazim u blagi zavoj, brzina je bila negdje 40-50 i isto mi klizne zadnji. Ovo drugo me toliko "pogodilo" da sam se za dva dana vratio i pregledao zavoj u kojem naravno nema nicega sto bi ukazivalo na izazivanje takvog problema. Jednostavmo ne kuzim zasto se to desava, kamencici nisu bili sigurno jer bi osjetio, a ovaj kruzni cesto prolazim i to jednom me samo cimnuo.
 
Ekipa ima jedna stvar koja me muci, neznam dal da krivim gumu ili crnu magiju. Dakle otraga imam angel st i jednom prilikom mi se desilo kad sam ulazio u kruzni da mi je malo kliznuo zadnji kraj, kruzni je tako izveden da moras ulazit dosta sporo osim ako si totalni idiot pa uletis u centar. Sljedece je bilo prije par dana ulazim u blagi zavoj, brzina je bila negdje 40-50 i isto mi klizne zadnji. Ovo drugo me toliko "pogodilo" da sam se za dva dana vratio i pregledao zavoj u kojem naravno nema nicega sto bi ukazivalo na izazivanje takvog problema. Jednostavmo ne kuzim zasto se to desava, kamencici nisu bili sigurno jer bi osjetio, a ovaj kruzni cesto prolazim i to jednom me samo cimnuo.
A možemo nagađati svašta može bit, masna fleka, naglije otvaranje, provjeri pritisak u gumama, ovjes, koliko je stara guma, ili ako je guma nova.
 
Cca 6500 km ima guma, ono na kruznom je imala cca 5kkm. Dot je novi ako se misli na to. Pritisak kontroliram i tako je kako mi pise na vilici.
Mislim da nagib kruznog nebi smio imat ulogu jer je stvarno nemoguce uc sa nekom brzinom i stvarno sam ulazio ful sporo. Jos sam zenu pitao dal smo stvarno skliznuli il mi se ucinilo. Sto se otvaranja tice u zavoju to jako dobro znam sta nosi sa sobom tako da to ne radim.
I evo slike kakva je guma sad nakon 6500km
IMG_20230517_081426.jpg
 
Hladna guma, kružni tok visi kontra od nagiba motora, obično na kružnim tokovima izlizani i klizav asfalt, normalno je da klizne u tim uvjetima. Još tu svi dodatno uspore, kapne malo ulja ili vode iz klime iz auta-busa-kamiona i evo ti sranja. S vremenom budeš naučil na takve situacije pa ti više ne bude čudno :mrgreen: .
 
Hladna guma, kružni tok visi kontra od nagiba motora, obično na kružnim tokovima izlizani i klizav asfalt, normalno je da klizne u tim uvjetima. Još tu svi dodatno uspore, kapne malo ulja ili vode iz klime iz auta-busa-kamiona i evo ti sranja. S vremenom budeš naučil na takve situacije pa ti više ne bude čudno :mrgreen: .
Dobro, ima smisla. A koje je objasnjenje za zavoj kojeg sam provjerio i cist je?