Novi GS/GSA

Ja vozim gejsa s ugašenim maglenkama, bez ijednog kofera, fluo lajbeka i zadnjeg blatobrana, uglavnom i bez tablice i popratnih drangulija tak da i mene uvažena gs ekipa uglavnom dosta poprijeko gleda 😲
XR po meni tko ne ide na stazu samo za cestu nije prvi izbor, imao i vidio. Možda ovaj novi razvodnjeni je više za cestu. Onaj moj 2017 model na cesti ništa više od gs nije mogao, tek na grobniku je pokazao šta on zapravo može.
 
  • Like
Reactions: WraGG and infinity
Ja vozim gejsa s ugašenim maglenkama, bez ijednog kofera, fluo lajbeka i zadnjeg blatobrana, uglavnom i bez tablice i popratnih drangulija tak da i mene uvažena gs ekipa uglavnom dosta poprijeko gleda 😲
XR po meni tko ne ide na stazu samo za cestu nije prvi izbor, imao i vidio. Možda ovaj novi razvodnjeni je više za cestu. Onaj moj 2017 model na cesti ništa više od gs nije mogao, tek na grobniku je pokazao šta on zapravo može.
A ok, ti si nespecifican GS-ladzija. Tebe ne racunam u tu ekipu :D
 
Ja vozim gejsa s ugašenim maglenkama, bez ijednog kofera, fluo lajbeka i zadnjeg blatobrana, uglavnom i bez tablice i popratnih drangulija tak da i mene uvažena gs ekipa uglavnom dosta poprijeko gleda 😲
XR po meni tko ne ide na stazu samo za cestu nije prvi izbor, imao i vidio. Možda ovaj novi razvodnjeni je više za cestu. Onaj moj 2017 model na cesti ništa više od gs nije mogao, tek na grobniku je pokazao šta on zapravo može.
Ja baš obrnuto odabrao..... nakon probe gsa i xra, ja odabro novog xra😁
 
  • Like
Reactions: WraGG
XR po meni tko ne ide na stazu samo za cestu nije prvi izbor, imao i vidio. Možda ovaj novi razvodnjeni je više za cestu. Onaj moj 2017 model na cesti ništa više od gs nije mogao, tek na grobniku je pokazao šta on zapravo može.

Ovo si i ranije pominjao, i donekle se mogu sloziti sa tobom. Na magistrali GS sasvim solidno moze pratiti XR-a, a razlika se uglavnom vidi kada se digne tempo i brzina predje 140 km/h - tu XR ostavlja kravu u prasini.
GS je bolji izbor do te magicne granice od 140 km/h, kako snagom tako i upravljivoscu, dok je kod XR suprotno - sto brze vozis to je bolji i precizniji. To zapravo potvrdjuje tezu da je XR karakterom blizi R motoru. Naravno, moze se i on voziti sporo, ali ne tako iskoristivo i lezerno kao GS.
GS je malo dosadan, pa volim reci da je dobar izbor za smirenije vozace.
XR je zabavniji, motor za nas koji smo jos uvijek malo nervozni, a bole nas ledja :)
 
Last edited:
Za vikend je odrzan trening off road voznje za vlasnike gs-ova, clanove bmw kluba zagreb...

Ako ovdje ima koji vlasnik gs-a i ovako nesto bi ga zanimalo slobodno se javite na pp!
 

Attachments

  • _YNM5103.jpeg
    _YNM5103.jpeg
    2 MB · Views: 0
  • _YNM5098.jpeg
    _YNM5098.jpeg
    1.9 MB · Views: 0
  • _YNM5064.jpeg
    _YNM5064.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
  • _YNM5034.jpeg
    _YNM5034.jpeg
    1.8 MB · Views: 0
  • _YNM5010.jpeg
    _YNM5010.jpeg
    3.3 MB · Views: 0
  • _YNM4949.jpeg
    _YNM4949.jpeg
    2 MB · Views: 0
  • _YNM5200.jpeg
    _YNM5200.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
  • _YNM5112.jpeg
    _YNM5112.jpeg
    2.2 MB · Views: 0
Ovo si i ranije pominjao, i donekle se mogu sloziti sa tobom. Na magistrali GS sasvim solidno moze pratiti XR-a, a razlika se uglavnom vidi kada se digne tempo i brzina predje 140 km/h - tu XR ostavlja kravu u prasini.
GS je bolji izbor do te magicne granice od 140 km/h, kako snagom tako i upravljivoscu, dok je kod XR suprotno - sto brze vozis to je bolji i precizniji. To zapravo potvrdjuje tezu da je XR karakterom blizi R motoru. Naravno, moze se i on voziti sporo, ali ne tako iskoristivo i lezerno kao GS.
GS je malo dosadan, pa volim reci da je dobar izbor za smirenije vozace.
XR je zabavniji, motor za nas koji smo jos uvijek malo nervozni, a bole nas ledja :)
Ma kakvih 140 kmh na magistrali. Pa gdje? Odite na Grobnik.
 
🤦‍♂️
cega se pametan srami, budala se ponosi
 
Slažem se sa Brunom, imao Xra, odličan motor, ali za 50+ godišnjake pretvrd i prežifčan. Gs koliko god ružan, klepetav i traktorast ipak bolje vuče odozdo, udobniji je a može sve što i xr, na magistralnim cestama i više, osim na stazi.
I nisam ga kupio da nahranim ego, nego u toj klasi nema bolje, nažalost.
 
  • Like
Reactions: WraGG
u toj klasi nema bolje, nažalost.
To je taj game over, o kojem sam nedavno govorio...kraj igrice...
A mi ostali uvik imamo mista za napredak, za level više i to.
i onda vječito pitanje "ma dali zbilja meni treba najbolje u klasi"...
 
kad predjes igricu, krenes ispocetka na vecoj tezini

ali da, skuzis da nema dalje nakon prvih par sto km, mozes eventualno mjenjat boje i gume
 
Samo kažeš, najbolji i to je to.
i ja ću si taj neki najbolji lipo uzet ka zadnji motor u životu, tamo sa 70-75 godina pa dok dur-dur...počastit se...familiji učinit dešpet, jer oni očekuju da njima dan tih 20-30 ijad euri, a ja zadnji fening ušteđevine iskrcan u salonu za najbolji motor i dotran ga u avliju...aj šta će susidi plakat.
a do tada ću vozit japanske bicikle i slinit i biti bolji, biti bolji, biti bolji.