Kymco Downtown

Hmmmm,
imao Beverly 200, 250, Nexus 250SP = 2 kom, Nexus 300 = 2 kom i sada DT 300.
DT 300 je klasa iznad navedenih skutera.
 
Kume. Motor zgleda mrak.
Stock retrovizori mu stoje super. Mojem popalili original pa sad imam neke kromirane spodobe od beverlya......osjecam se prljavo  :shock:

Evo i pikčr sa kukom za prtljagu u korištenju!

4aa8d4cdc6972963497d9ba14c6b75d0.jpg
 
Pozdrav, jedna od opcija nabavke novog skutera mi je i Kymco Downtown 350 pa me zanima ima li ga tko s foruma i kakvi su dojmovi...
 
Evo da se pohvalim, od prekjučer sam i ja ponosni vlasnik Downtowna, 300-ca je u pitanju (budući je sad i 350 tu).

Što reći, došao u salon s namjerom da ga pogledam, jer mi je bio glavni izbor za kupnju, kad ono taman akcija, dobio sam model 2015. za 34 000 kuna keša :)

Inače, tražio sam najprije nešto rabljeno, tipa Xmax, u rangu 2-2500 eura.
Ljudi traže i po 17 000 kuna za 8-9 godina stare motore, sa po 30 i vise tisuća km, pukao mi film, otišao i na kraju za duplo veću cifru kupio nov, 10 konja snažniji skuter, ispod čekića :D

Što za skuter reći a da nije već rečeno, oduševljen sam zasad svime, pogotovo snagom  :0648:
 
Tema bas i nije najaktivnija...

Vlasnici zadnje 350ice - kakvom vam se pokazala? Nekakav vas feedback?

Servisna mreza po Dalmaciji, kvaliteta usluge i odrzavanja?


Hvala  (y)
 
Ja trenutno vozim novi Downtown 125 i iznenadio sam se kako ide po gradu.Uopće mu ne fali snaga.Naravno puno bolje bi bilo 350 ali je onda i veći rizik jurcanja kroz grad  :LOL: .Probao sam i 350 i jako sam zadovoljan.Uglavnom moj filing je da je ovaj dosta krući od starog DT-a.Malo me nervira original vizir koji je živo smeće i ne štiti ama baš ništa.Sve ostalo super.I da,ima ABS.Ide nekih 110-115 po satu.Malo nedovoljno za po otvorenoj cesti,ali za iskusne i to je dovoljno,sam pun gas i dovoljno si brz.Dizajn je u živo super.Na slikama se ni meni ne sviđa.Sviđa mi se da su konačno stavili kompjuter tako da se može vidjeti prosječna potrošnja a i temperatura.
 
Pozdrav
Imam priliku kupiti dt 300 od frenda, 5000km kao novo 2013.godina..koliko to vrijedi po vama, hvala
 
Pozz kymco ekipi...Ne dugo sam postao vlasnik kymca downtown 300i 2011g.Znam od prije dosta o kymco skuterima i uz zzr 1400 u garaži mi isti skuter pravi društvo.Poreban mi je za po gradu i na posao.Skuter je odličan i vozan kao što sam i očekivao.
Imam jedan problem:pošto sam bolesnik kojemu smetaju sve sitnice vidljive i nevidljive,htio sam zamijeniti originalne gripove na ručkama.Na lijevoj gdje nema gasa sve je bilo ok ali kad sam skidao desnu,onu sa gasom,pukla je i zajedno sa gripom skinula se i ona plastika gasa...Sad nemam sa čim dati gas...Kaj sada? Ima tko kakv info gdje to nabaviti jer vjerojatno to ide sve zajedno plastika i grip skupa.
Ajde javite...nebrem ga gledati u garaži a da se ne vozim....Hvala
 
Probaj kontaktirati Auto moto market u Požegi pa pitaj za dijelove

https://www.njuskalo.hr/trgovina/automotomarket
 
Evo da se pohvalim, od prekjučer sam i ja ponosni vlasnik Downtowna, 300-ca je u pitanju (budući je sad i 350 tu).

Što reći, došao u salon s namjerom da ga pogledam, jer mi je bio glavni izbor za kupnju, kad ono taman akcija, dobio sam model 2015. za 34 000 kuna keša :)

Inače, tražio sam najprije nešto rabljeno, tipa Xmax, u rangu 2-2500 eura.
Ljudi traže i po 17 000 kuna za 8-9 godina stare motore, sa po 30 i vise tisuća km, pukao mi film, otišao i na kraju za duplo veću cifru kupio nov, 10 konja snažniji skuter, ispod čekića :D

Što za skuter reći a da nije već rečeno, oduševljen sam zasad svime, pogotovo snagom :0648:
Mali status update, skuter je u mene od 8/2016.

Do sad s njim napravio 43500 km. Prošuškala radilica, umjesto rastavljanja i popravka sam već s meštrom dogovorio prebaciti komplet mašinu sa drugog K-XCTa 300 (ista mašina od 299ccm) kojeg ima sa strane, mašina ima 23000km.

Generalno sam zadovoljan skuterom bio, udobnost, performanse, praktičnost, stavio dr. pulley utege prije 15ak tisuća km.
Moram naglasiti da vozim dosta živo, 2/3 kilometraže je napravljen na dionici Split - Trogir (dosta WOTa), ali pazim da nije na hladnu mašinu kad ga krećem stiskati.
Redovno je servisiran, zamjena ulja/filtera svako 3-4-5 tisuća km.

Osim ovoga, 3 puta me ostavio na cesti, pucao remen.
Prvi put na 6k km, drugi put na 10k km, treći put na 35k km.

Samo sam jednom mijenjao remen zbog dotrajalosti, to je ovaj period od 10k do 30k km.
Napminjem da je sve na skuteru originalno osim dr.pulleya utega (stock 15.5gr, pulley sam stavio 14gr.)

E sad koliko je ova generalka rezltat moje vožnje/loše sreće/loše kvalitete, ne znam.
Činjenica je da mi je prethodni Piaggio NRG od 50ccm prešao 70k km dok nije prošuškala mašina, a 50 kubika ne možeš voziti nego WOT.

Mišljenja?