Kymco Downtown

Pričaš gluposti.U ovoj državi tako skupu novu stvar koliko ja znam nikada nisu nikome zamjenili,osim ako nema debele veze.Ja imam od skoro pa prvoga dana problema sa novim autom,i servis samo sliježe ramenima.Neznaju otkloniti kvar.Ja im mogu pustiti auto,ali tko zna kada bi oni otklonili kvar a ja bi većinu vremena bio bez svoga novoga auta.Nisam ga kupio da stoji u servisu,već da ga vozim.Mogu jedino čekati da stvarno stane pa da ga oni uzmu u ruke,ali to se zbog ove greške teško može desiti.Uglavnom da se vratimo na temu.Ja bi na njegovom mjestu potražio mišljenje drugoga servisa.Ili bi otišao direktno na Krk,ili u Umag u Pit stop.Naravno to sve ukoliko sumnja u stručnost servisera. (y)
 
Alex33 slažem se s tobom, nisam kupio skuter da mi stoji u servisu. Uskoro će servis na 3000 km, pa cu ponovno od Marcela zatražit detaljnu dijagnostiku.
Cortez, nisam lud da sam čačkam po motoru koji je pod garancijom, ali nadao sam se da je netko imao sličan problem, pa da zna o čemu se radi.
Problem je otkrivanje kvara, jer skuter radi tjedan dana bez greške i onda rikne u vožnji (da, jako opasno u gradu).
 
Deja78 said:
Alex33 slažem se s tobom, nisam kupio skuter da mi stoji u servisu. Uskoro će servis na 3000 km, pa cu ponovno od Marcela zatražit detaljnu dijagnostiku.
Cortez, nisam lud da sam čačkam po motoru koji je pod garancijom, ali nadao sam se da je netko imao sličan problem, pa da zna o čemu se radi.
Problem je otkrivanje kvara, jer skuter radi tjedan dana bez greške i onda rikne u vožnji (da, jako opasno u gradu).

Struja.
Ali ovakve vrste kvarova je najteze dijagnosticirati i najboljem majstoru. Moze prekidati na 100 mjesta.

Ja bi za pocetak upalio motor i drkao po instalacijama pocevsi od kontakt brave pa na dalje. Tresi, vuci, cupaj, mrdaj (ne prejako) .... Mozda sam skuzis gdje prekida.
 
Ma može biti svašta.Nešto sa paljenjem,neispravna svječica,kabel na svječici...Uglavnom kao što je netko rekao najgori kvar za otkloniti (kao i na mojem autu) jer on dok mu ne stane skroz, ne može dijagnosticirati šta je.Najbolje je kad skroz krepa  :wink:
Tebi nakon što se ugasi posve normalno odmah nakon toga upali?Dali si primjetio možda na uzbrdici,nizbrdici,kad je hladan,vruć,neke specifične situacije?Šta su ti rekli u Marcel motu?Inače moj DT je otišao u Matulje,kod tipa koji je super sa sinom od vlasnika marcel mota (ima auto praonicu kod Merkatora u Ri).Probaj se javiti u Pit stop u Umagu (ništa te ne košta) za savjet ako ima ideju šta bi moglo biti.
 
Marcel je solidan majstor, ali ne škodi pitati još kojega. Na Krku mi baš ne ulijevaju povjerenje, no imaš Slamu na Kozali i Cvajka u Crikvenici. Mislim da u tvom slučaju iskustvo majstora je presudno, jer možda je netko od njih imao takav slučaj. 
 
Da, ali mislim da Marcel je jedini ovlašteni u Ri za Kymco, a kako je motor pod garancijom neću da itko drugi čačka. Znači zanimaju me slična iskustva, tako da Marcel provjeri.
 
Samo ti razgovaraj sa Robijem iz Pit stopa u Umagu.Moju mašinu je cijelu rastavio i sklopio (od DT-a).On ti je meštar i po za skutere provjereno.Nikad nisam čuo ništa negativno za njega,samo pohvale.
 
Deja78 said:
Da, ali mislim da Marcel je jedini ovlašteni u Ri za Kymco, a kako je motor pod garancijom neću da itko drugi čačka. Znači zanimaju me slična iskustva, tako da Marcel provjeri.

Svi nabrojani su ovlašteni Kymco serviseri.
 
Alex33 said:
Pričaš gluposti.U ovoj državi tako skupu novu stvar koliko ja znam nikada nisu nikome zamjenili,osim ako nema debele veze.Ja imam od skoro pa prvoga dana problema sa novim autom,i servis samo sliježe ramenima.Neznaju otkloniti kvar.Ja im mogu pustiti auto,ali tko zna kada bi oni otklonili kvar a ja bi većinu vremena bio bez svoga novoga auta.Nisam ga kupio da stoji u servisu,već da ga vozim.Mogu jedino čekati da stvarno stane pa da ga oni uzmu u ruke,ali to se zbog ove greške teško može desiti.Uglavnom da se vratimo na temu.Ja bi na njegovom mjestu potražio mišljenje drugoga servisa.Ili bi otišao direktno na Krk,ili u Umag u Pit stop.Naravno to sve ukoliko sumnja u stručnost servisera. (y)
vrijeme je da se u ovoj državi stvari počnu mijenjati..a tome moramo doprinjeti mi kupci koji smo pošteno platili da bi dobili ispravnu robu po kojoj ne moramo "čačkati" da bi proradila..zaprijetit sa jednom antireklamom pa da vidiš...treba se samo obratit glavnom zastupniku..znam tipa koji je oprao po Renaultu jer su mu se metlice brisača(na novom cliu) istrošile u par mjeseci i dobio je (nakon upornog zivkanja i dolaska do glavne osobe)zadovoljštinu tri para brisača,navlake,tepihe i sredstvo za pranje...samo je zaprijetio antireklamom...pošto je njihov slogan bio nešto o sigurnosti kaže on njima "kako je to siguran auto kojem se metlice raspadnu u par mjeseci i stoga ništa ne vidim dok vozim ,..samo mi razmazuje"..i samo je rekao da će sa takvim autom uz transparent o njihovoj "sigurnosti" doći na korzo..odmah su mu poslali paket
 
Pitanjece, na koliko km je redovni servis. Naime u knjižici piše svakih 5000km ili 3000mil ali na servisu kažu svakih 3000km. Da li su možda krivo pročitali u knjižici ili su kod nas neka druga pravila
LP
 
mgros said:
Pitanjece, na koliko km je redovni servis. Naime u knjižici piše svakih 5000km ili 3000mil ali na servisu kažu svakih 3000km. Da li su možda krivo pročitali u knjižici ili su kod nas neka druga pravila
LP

1.000km, 5.000km, 10.000km itd..
 
mgros said:
Pitanjece, na koliko km je redovni servis. Naime u knjižici piše svakih 5000km ili 3000mil ali na servisu kažu svakih 3000km. Da li su možda krivo pročitali u knjižici ili su kod nas neka druga pravila
LP
kakvi hohstapleri  :palacdolje: :palacdolje:
 
Cortez said:
mgros, koji servis je u pitanju?

hohštapler d.o.o.


česta praksa u servisima za vozila je manipulacija sa servisnim intervalima

u jednom Piaggio servisu mi kažu da je redovni servis za Scarabeo na 5000 km, osim ako nije napravljena provjera na 2500 km

kakva kurčeva provjera nemoj me jebat?!!?? :x

valjda im ta priča prolazi negdje al da je kurvanjski, je



Srki
 
Zato uvoznik izdaje jamstvenu knjizicu i upute za koristenje u kojima sve to
pise, tako da u servisima mogu pricati sto god zele. Ako netko ne zeli ovjeriti servisnu
knjizicu prigovor se moze uputiti uvozniku ili lijepo promjeniti servis.
 
Srki said:
hohštapler d.o.o.


česta praksa u servisima za vozila je manipulacija sa servisnim intervalima

u jednom Piaggio servisu mi kažu da je redovni servis za Scarabeo na 5000 km, osim ako nije napravljena provjera na 2500 km

kakva kurčeva provjera nemoj me jebat?!!?? :x

valjda im ta priča prolazi negdje al da je kurvanjski, je



Srki
:LOL: :LOL: :LOL: uvijek se nasmijem na tvoje pisanje,kakva kurčeva provjera  :LOL: :LOL: :LOL:
 
elem razmisljam se sta raditi za 2014 godinu...moj nexus 250ie je generalno dobar, osim sto su mi lose lose uradili pakne menjaca..medjurim predhodni vlasnik da je osinuo napred..pa je bio radjen..ali ne bas najbolje. Znaci u 2014 godini bi morao da uradim:

- farbanje skuta celog 250 evra

- pakne 50 evra

- Leo vince spuh sbk na primer..300 evra

- J.Costa 180 evra

sto ukupno daje 780 evra u full-u odnoso 300 evra samo ako bi uradio farbanje i pakne....sa druge strane uzeo bi kredit i uzeo Downton nov(3900evra)..ili mozda jeftini ja varijanta 2012 godiste koji je presao oko 8k...a koji mogu da dobijem za oko 2800evra...sto izadje ista cifra ko kad bi prodao moj i dodao pare za gore navedene stavke.

koje je vase misljenje?
 
Moje misljenje je da nisi trebao kupovati skuter za koji si znao da je bio razbijen.

Inace, u vise navrata sam imao priliku sa DT-a sjesti (i voziti) Nexusa 500 i obrnuto.. i ne bi se mjenjao
sve dok putovanje vecim brzinama ne dodje u pricu.

Sa malossijem je Downtown cak i brzi od Nexusa do cca 110-115km/h.

Ako imas novaca za DT-a, udri, neces pogrijesiti.


Gilera Nexus and Kymco Downtown by Cortez_CRO, on Flickr


Gilera Nexus and Kymco Downtown by Cortez_CRO, on Flickr

Isto tako, polovni Nexus 500 je odlicna ideja, ovjes i kocnice su fantasticni, GPR100 gume koje su gore su jedne od najboljih
koje sam na skuteru probao (odmah iza njih su ove koje vidis na DT-u, Power Pure), ali novo je novo, DT je mirniji, uglađeniji,
tiši, ima duplo veci prostor ispod sica, bolju zastitu od vjetra i udobniji sic/ovjes i za 1 i za 2 osobe.