KTM 690 R enduro

Poceo sam sad i ja gledati taj 690 R Enduro.

Cini mi se bolja opcija nego sta sam gledao pred 2 mjeseca nekakve stare TTR-ove i DRZ-ove... Tesko je naci ocuvan primjerak.
Samo sta ovo cim dodje u oglas full se brzo prodaju.
Zadnji je bio za 8500e i nije stajo u oglasu par dana.

Cini se da ce morati protegnuti noge do DE ili AUS :D
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pozdrav,
pitanjce vezano uz 690 i buku kod faznog lanca kada se pali kada je topli motor?kad se pali hladan nema buke i sve pali top iz prve.Nakon sto se topli upali malo zabuči i kad se da malo gasa buka nestane.Ima li tko iskustava?
imam 18000km na satu.
 
Pozdrav,
pitanjce vezano uz 690 i buku kod faznog lanca kada se pali kada je topli motor?kad se pali hladan nema buke i sve pali top iz prve.Nakon sto se topli upali malo zabuči i kad se da malo gasa buka nestane.Ima li tko iskustava?
imam 18000km na satu.
Tako mi je od 0km. Problem i rješenje objašnjeno ovdi:
 
Par dojmova:

1. Sa videa vožnji na www:
Yamaha XT660R (preteška)
Beta Alp 4.0 (preslab i težak)
KTM 690 R (prejak i težak)

Krivi motori za vozačicu.
Zašto ne KTM EXC250F ili Husky FE250?

2. Btw. Po meni XT600 ne vrijedi 3000€.
Isto kao i KLE 500.
Sorry
 
Vidi
Ja sam uvijek, kada sa moje mješalce sjednem na eRa, fasciniran preciznošću i lakoćom gađanja zavoja. Prvih pola sata, poslije me ta utegnutost, pozicija sjedenja, tvrd ovjes smore, ali i uopćeno, vozit na ivici gume se ne može satima.
Tako da mislim da je beta alp puno bolji motocikl za odvalit 200 km terena u danu od exc-a.
Ako ne voziš na štopericu.
U hobiju se prošetat 2-3 sata makadamom i šumskim putevima je alp top motocikla, a suzukijev 350 kubika motor u njoj malne ne traži ni održavanje.
Uvalit curi motocikl sa visinom sjedenja od metar je bezobrazluk.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Par dojmova:

1. Sa videa vožnji na www:
Yamaha XT660R (preteška)
Beta Alp 4.0 (preslab i težak)
KTM 690 R (prejak i težak)

Krivi motori za vozačicu.
Zašto ne KTM EXC250F ili Husky FE250?

2. Btw. Po meni XT600 ne vrijedi 3000

Ne vrijedi ni xt660 5500e pa toliko traze...

Taj ktm ili husky su kratkotrajni motori i visina sica 90cm plus i to ima smisla jedino za hard enduro a ne za laganini voznje...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: prpa
Par dojmova:

1. Sa videa vožnji na www:
Yamaha XT660R (preteška)
Beta Alp 4.0 (preslab i težak)
KTM 690 R (prejak i težak)

Krivi motori za vozačicu.
Zašto ne KTM EXC250F ili Husky FE250?

2. Btw. Po meni XT600 ne vrijedi 3000€.
Isto kao i KLE 500.
Sorry
Samo jedna napomena... nisi napravio dobru analizu motora koje sam kupovala i vozila... ide ovako:

1. XT660R 2008.g. (kupljen jesen 2018.g.) - slazem se da je preteska
2. BETA ALP 4.0 2020.g. (kupljen svibanj 2020.g.) - slazem se da je preslab ali nije prezak, dapace za njegovu najmenu je taman
3. KTM 350EXCF 2018.g. (kupljen travanj 2021.) - savrsen omjer tezine i snage
4. KTM 690 ENDURO R 2022.g. (kupljen rujan 2022.) - uopce nije prejak, a da je par kila laksi bila bi sretnija, ali kad gledas da se ja vozim na terenima za 250 ili 350 i sa T7, Tuaregom, 990 Ili 950 onda je to savrsen motor koji pokriva gotovo sve osim teskog harda i extrema koji tako i tako nisam vozila... osim kad su me par puta naj... u potoke s 350... 😅

1. Bio je prvi, tek sam zavrsila autoskolu. Nisam motor nikada prije vozila niti sam znala kakav teren cu voziti te je bio savjet prijatelja koji je imao malo vise iskustva od mene.
2. Beta je moj izbor, krivi ocito, motoric je odlican za lagano kruzanje po makadamima i laksim sumskim putevima (za to uopce nije tezak dapace jedan od laksih mora je 145kg) ali i ne za dinarski kameni teren... na Dinaricu sam dobila savjet austrijanke i njezinog supruga koji imaju isti Alp i godinama voze rallye da to nije motor za rally jer je "prenjezan" i da je njezina preporuka exc 350f za rally...
3. E pa onda sam kupila exc350f. Spustila ga i s njim 2x vozila Dinaric (motor je savrsen), 2x plinovod Bosiljevo/Grobnik (jednom dok jos nije bio spustem i jednom s RB na njemu, motor je savrsen), jednom otisla s njim Zg-Knin, dolje odradila trening za rally i vratila se nazad u Zg s njim, i naravno sve ove okolne lokacije oko Zg, a sljeme ni ne trebam spominjati
4. I onda sam odlucila da zelim poceti putovati s motorom, tipa zelim vidjeti BIH, Albaniju, CG... a ne na putu mijenjati ulje i filtere i po mogucnosti da mi dupe ne otpadne od tvrdog sica... pa sam se odlucila za 690, kao najbolji izbor za ono sto zelim, a to je minimalna voznja cestom i 90%offa na putovanju, a da mi i jedno i drugo bude udobno... 690 osim 701 nema konkurenciju, je 1 cilindar ali motor je top topova... dovoljno lagan (ajde da je jos 20kg laksi bilo bi mi draze, ali ne mozes imati sve), spustila sam ga, dobre cep gume stavila i on je jednostavno savrsen...

I kao zadnje... ne 250 jer mi je bio preslab za rally... za hard i sljeme bi bio cak i bolji od 350 ali nisam u mogucnosti u garazi imati 3 ili 4 motora...
 
Promijenila sam ulje i filtere ulja, ispuhala filter zraka. Sve je kako treba. Ali zanima me da li vi kada mijenjate filtere ulja prije nego stavite novi filter u njega ulijete malo novog ulja ili ga stavite na "suho". I ako imate papirnati filter zraka kada ga mijenjate?

I sada jos cekam ponedjeljak da ducani prorade pa da kupim antifriz i izmjenim ga. A zanima me da li uvijek stavljate po preporuci Motorex Coolant M3.0 (ako dobro vidim na fotki on je crven) ili stavite bilo koji drugi i ako stavljate neki drugi koji stavljate? I koliko ga otprilike ide u hladnjak i koliko u onu plastičnu posudu iznad da znam koliko da kupim antifriza. 1l ili 2l?




IMG_20230729_164634_783.jpg
 

Attachments

  • IMG_20230729_164742_902.jpg
    IMG_20230729_164742_902.jpg
    2.3 MB · Views: 0
  • IMG_20230729_164908_383.jpg
    IMG_20230729_164908_383.jpg
    2.2 MB · Views: 0
  • IMG_20230729_165011_056.jpg
    IMG_20230729_165011_056.jpg
    2.4 MB · Views: 0
  • IMG_20230729_165112_293.jpg
    IMG_20230729_165112_293.jpg
    4.5 MB · Views: 0
  • IMG_20230729_165211_975.jpg
    IMG_20230729_165211_975.jpg
    2.5 MB · Views: 0
Promijenila sam ulje i filtere ulja, ispuhala filter zraka. Sve je kako treba. Ali zanima me da li vi kada mijenjate filtere ulja prije nego stavite novi filter u njega ulijete malo novog ulja ili ga stavite na "suho". I ako imate papirnati filter zraka kada ga mijenjate?

I sada jos cekam ponedjeljak da ducani prorade pa da kupim antifriz i izmjenim ga. A zanima me da li uvijek stavljate po preporuci Motorex Coolant M3.0 (ako dobro vidim na fotki on je crven) ili stavite bilo koji drugi i ako stavljate neki drugi koji stavljate? I koliko ga otprilike ide u hladnjak i koliko u onu plastičnu posudu iznad da znam koliko da kupim antifriza. 1l ili 2l?




View attachment 767226

nista nevalja "na suho" :mrgreen: