Benelli Trk 702X

tu već tvornički dobiš pločice s aliexpresa... rođeno za pafa....


btw sviđa mi se motor
 
Da se zatefterim... Prviiii!!! Ta-daaaa!!!!

:cool:
 

Attachments

  • 1000021401-02.jpeg
    1000021401-02.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
Btw od prike otac ceka svaki dan isporuku isto
A i jedan R-ovac(boze mi prosti) isto navodno ceka sljedecu turu)
Motor izgleda jako dobro….
 
Hihihi, to je taj ali ČPP (Čast Prvog Prdca) u sic sam ipak imao ja odmah nakon što ga je Marko izveo u salon poslije sklapanja.
Motorić je odličan, jučer 450 km u danu, 250 u šubu do prvog stajanja, umor 0 bodova.

Angry Duck! :mrgreen:
 

Attachments

  • 1000019131-01.jpeg
    1000019131-01.jpeg
    955.9 KB · Views: 0
Gospodine Diablero, koliko Vas je ukupno izasla vozilica. Sa PDVom i sinocnjim cascenjem ekipe? Da li je cifra negdje oko GSA?
 
Gospodine Diablero, koliko Vas je ukupno izasla vozilica. Sa PDVom i sinocnjim cascenjem ekipe? Da li je cifra negdje oko GSA?
Da je kupio još jednog i skupa sa svim što smo sinoć popili na dva mjesta, nije mogao kupiti nikakav basic 1250, a niti xr.
Dakle..... ima prostora da nas časti i dalje😁
 
  • Like
Reactions: jessy and tomo3
Čašćavanje je u recesijskom duhu jeVtine vozilice, kila Cedevite i svako sebi miješa!

Cijeli ovaj motor me je koštao kao vas vaš Akrap i zaštita za zaštitu! U biti, akcija je trenutno da kupiš set od tri Givi kufera a motor dobiješ gratis s njima!

:LOL:
 

Attachments

  • IMG_20230810_231735.jpg
    IMG_20230810_231735.jpg
    742.7 KB · Views: 0
  • IMG_20230826_121353.jpg
    IMG_20230826_121353.jpg
    547 KB · Views: 0
Maglenke fale i onda može na naslovnicu.
 
Odličan pogotovo za tu cijenu. 👍

Evo meni otac prodao TRK-a 502x i čeka novog 702x sad kroz koji dan bi trebali doći u salon.
 
  • Like
Reactions: ODST
Hihihi, to je taj ali ČPP (Čast Prvog Prdca) u sic sam ipak imao ja odmah nakon što ga je Marko izveo u salon poslije sklapanja.
Motorić je odličan, jučer 450 km u danu, 250 u šubu do prvog stajanja, umor 0 bodova.

Angry Duck! :mrgreen:
Neznan…..ČPP san ucinia na njemu dok jos nije bia vozan….falila baterija….nije bia sastavljen do kraja
Omaklo mi se slucajno dok san sidia😂😂😂
 
  • Haha
Reactions: prpa
Nema prvih utisaka jer je za vikend nabio 3000 km
 
Ma nema se tu šta puno reć', konkretan motor za korektnu cijenu, pravo osvježenje u moru površno dizajniranih i/ili izrađenih a počesto preskupih dvokotača. Premašio je dobrano moja (skromna) očekivanja koja su vođena filozofijom downsizinga olitiga "daj mi manje za manje". Želio sam jednostavan i pristupačan putni motor, skroman u sadržaju ali pristojan u performansama i to sam točno i dobio.
Obzirom da je stariji i slabiji brat već godinama najprodavaniji motor na talijanskom tržištu te da se pokazao i dokazao kao ozbiljan komad tehnike, svi su preduvjeti tu da 702 digne ljestvicu korak više.
Tu i tamo ću puknut koji komentar kako se kilometri budu kotrljali...
 
Ma nema se tu šta puno reć', konkretan motor za korektnu cijenu, pravo osvježenje u moru površno dizajniranih i/ili izrađenih a počesto preskupih dvokotača. Premašio je dobrano moja (skromna) očekivanja koja su vođena filozofijom downsizinga olitiga "daj mi manje za manje". Želio sam jednostavan i pristupačan putni motor, skroman u sadržaju ali pristojan u performansama i to sam točno i dobio.
Obzirom da je stariji i slabiji brat već godinama najprodavaniji motor na talijanskom tržištu te da se pokazao i dokazao kao ozbiljan komad tehnike, svi su preduvjeti tu da 702 digne ljestvicu korak više.
Tu i tamo ću puknut koji komentar kako se kilometri budu kotrljali...

Je li to zamjena za Apriliu skutera ili?

Stvarno konkretan komad motora za fer cijenu.
 
Za sada žućo ostaje, teško je zamjenjiv za gradske gužve i ljetna istraživanja plaža po otocima...
Elem, 1000 km odvaljeno i pila spremna za prvi servis. Sad su se već iskristarizirale neke osobine pa da ih podijelim u ono što lajkam i ono što bi moglo biti bolje.

NI MI VŠEČ:
- težina se osjeti, tu nema dvojbe, okretnost na mjestu traži oprez, vještinu i snagu
- pokazivač goriva nije baš precizan, kad razina benge padne, crtice skaču u rasponu od pola tanka pun pa do blinkajućih lampica rezerve
- inercija kotača zbog zračnice, žbica i 19 cola se osjeti, malo okretnosti više u prebacivanjima bi bilo divno
- nema tempomat što je obzirom na putnu namjenu svakako minus (riješit ću to aftermarket igračkom)

VOLEM:
- izgled, veličinu i pojavu koje svakako ukazuju na ozbiljan komad motora
- na bitnim stavkama se nije štedjelo, vilice su naprijed 50 mm a stražnji amortizer je potpuno podesiv. Ovjes odlično upija neravnine a pritom nije slinav već poprilično čvrst, stabilan i precizan kod brže vožnje
- tank je 20 l, metalan, puno je metalnih, čvrstih dijelova gdje bi inače očekivao brdo plastike (držači kabela sprijeda, nosač tablice...), ali otud i težina
- crijeva kočnica su čelična opletena
- kočnice se lako i precizno doziraju, nisu agresivne ali se odlično nose sa težinom motora
- motor je iznenađujuće elastičan i sasvim lijepo vuče od 3000 okretaja, ne iziskuje visoke okretaje da bi pokazao što može, a uz to je skromne potrošnje od cca 5 l/100 km, vibracije se tu i tamo osjete ali su blage i niske frekvencije pa ne umaraju
- ergonomija, sjedalo i položaj komandi su meni osobno optimalno posloženi, iznenadio me relativno visok položaj nožnih komandi što mi paše
- zaštita od vjetra je izvrsna zbog širokih oplata i tanka, s naručenim povišenim vizirom koji bi i pokoju turbulenciju trebao ukloniti, bit će to top putni stroj
- mjenjač i spojka su izvrsni, meki, precizni, vrlo laki za rukovanje/nogovanje, upareni sa kliznom spojkom
- općenito je dinamika vožnje iznenađujuće opuštena a opet može po potrebi biti dovoljno veselo brza i fluidna

Pozitive je, po mom skromnom sudu, daleko više nego ovih sitnih zamjerki što u perspektivi cijene i omjera uloženo/dobiveno daje iznimno povoljnu ocjenu Benelliju TRK 702X. Eto, toliko za ovih prvih 1000 km, javim se nakon servisa sa troškovima i prašim dalje...
 

Attachments

  • 1000022145-01.jpeg
    1000022145-01.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
Last edited: