Za sada žućo ostaje, teško je zamjenjiv za gradske gužve i ljetna istraživanja plaža po otocima...
Elem, 1000 km odvaljeno i pila spremna za prvi servis. Sad su se već iskristarizirale neke osobine pa da ih podijelim u ono što lajkam i ono što bi moglo biti bolje.
NI MI VŠEČ:
- težina se osjeti, tu nema dvojbe, okretnost na mjestu traži oprez, vještinu i snagu
- pokazivač goriva nije baš precizan, kad razina benge padne, crtice skaču u rasponu od pola tanka pun pa do blinkajućih lampica rezerve
- inercija kotača zbog zračnice, žbica i 19 cola se osjeti, malo okretnosti više u prebacivanjima bi bilo divno
- nema tempomat što je obzirom na putnu namjenu svakako minus (riješit ću to aftermarket igračkom)
VOLEM:
- izgled, veličinu i pojavu koje svakako ukazuju na ozbiljan komad motora
- na bitnim stavkama se nije štedjelo, vilice su naprijed 50 mm a stražnji amortizer je potpuno podesiv. Ovjes odlično upija neravnine a pritom nije slinav već poprilično čvrst, stabilan i precizan kod brže vožnje
- tank je 20 l, metalan, puno je metalnih, čvrstih dijelova gdje bi inače očekivao brdo plastike (držači kabela sprijeda, nosač tablice...), ali otud i težina
- crijeva kočnica su čelična opletena
- kočnice se lako i precizno doziraju, nisu agresivne ali se odlično nose sa težinom motora
- motor je iznenađujuće elastičan i sasvim lijepo vuče od 3000 okretaja, ne iziskuje visoke okretaje da bi pokazao što može, a uz to je skromne potrošnje od cca 5 l/100 km, vibracije se tu i tamo osjete ali su blage i niske frekvencije pa ne umaraju
- ergonomija, sjedalo i položaj komandi su meni osobno optimalno posloženi, iznenadio me relativno visok položaj nožnih komandi što mi paše
- zaštita od vjetra je izvrsna zbog širokih oplata i tanka, s naručenim povišenim vizirom koji bi i pokoju turbulenciju trebao ukloniti, bit će to top putni stroj
- mjenjač i spojka su izvrsni, meki, precizni, vrlo laki za rukovanje/nogovanje, upareni sa kliznom spojkom
- općenito je dinamika vožnje iznenađujuće opuštena a opet može po potrebi biti dovoljno veselo brza i fluidna
Pozitive je, po mom skromnom sudu, daleko više nego ovih sitnih zamjerki što u perspektivi cijene i omjera uloženo/dobiveno daje iznimno povoljnu ocjenu Benelliju TRK 702X. Eto, toliko za ovih prvih 1000 km, javim se nakon servisa sa troškovima i prašim dalje...