Benelli Trk 702X

U Zagrebu prodaju i servis imaju Karić automobili u A. Žaje i Jur-Prom na Odranski Obrež.
 
Lijep motor nema šta iako sam odmah vidio 240kg ali opravdao si to u postu. Za te novce top👍 tj u De je 7.999€, nez kolko si ti dao.
 
Još par sitnica...
Motocikl ima Bluetooth povezivost s mobom, uz pomoć CarBit aplikacije koja je besplatna prvu godinu dana ima i turn-by-turn navigaciju na dashboardu. Svi prekidači su sa plavim pozadinskim osvijetljenjem i fora svijetle noću, a sam dash ima više razina svjetline kao i svijetli i tamni način rada te senzor za dnevno svijetlo koje po potrebi snižava ili povećava svjetlinu i kontrast ekrana. Informacije na tabli su rudimentarne, osim sata, parcijalne i totalne kilometraže, odabrane brzine, količine goriva, i temperature rashladne tekućine, nema apsolutno ništa drugo.
 

Attachments

  • 1000021280-01.jpeg
    1000021280-01.jpeg
    934.3 KB · Views: 0
Još par sitnica...
Motocikl ima Bluetooth povezivost s mobom, uz pomoć CarBit aplikacije koja je besplatna prvu godinu dana ima i turn-by-turn navigaciju na dashboardu. Svi prekidači su sa plavim pozadinskim osvijetljenjem i fora svijetle noću, a sam dash ima više razina svjetline kao i svijetli i tamni način rada te senzor za dnevno svijetlo koje po potrebi snižava ili povećava svjetlinu i kontrast ekrana. Informacije na tabli su rudimentarne, osim sata, parcijalne i totalne kilometraže, odabrane brzine, količine goriva, i temperature rashladne tekućine, nema apsolutno ništa drugo.

Zasto nije napisa Overbishop's Palace, nego je ostavija Nadbiskupska... To neki bug, ne moze to tako😂😂

Motor je bomba... Prođem često doli im kod butige u Vukovarskoj...
 
  • Like
Reactions: DiAbLeRo
Zasto nije napisa Overbishop's Palace, nego je ostavija Nadbiskupska... To neki bug, ne moze to tako😂😂

Motor je bomba... Prođem često doli im kod butige u Vukovarskoj...
Nek se svi motori od 700,800 ccm i 70tak ks zabrinu( prventveno Strom 650 i Tracer 700)
 
Nek se svi motori od 700,800 ccm i 70tak ks zabrinu( prventveno Strom 650 i Tracer 700)
pa u pravu si... za nas koji smo se našli u toj klasi 700-800ccm, ovaj TRK702 je super... gledao sam nekidan u salonu Stroma 800DE, super to izgleda i moćno, al 13.000 Eura... a Strom 650 najjeftiniji 9.300 eura, a XT 650 već preko 10 k€...
 
danas gledao u Žajinoj, svi dobro izgledaju, 702 nemaju za vidjeti,još
 
Lijep motor nema šta iako sam odmah vidio 240kg ali opravdao si to u postu. Za te novce top👍 tj u De je 7.999€, nez kolko si ti dao.

Čak i da nije čajnez koji glumi italijana, 240kg je meni dealbreaker. U toj klasi očekujem lagan, prpošan motor za sve namjene, ne nešto
s težinom punokrvnog advenćura.
 
pa u pravu si... za nas koji smo se našli u toj klasi 700-800ccm, ovaj TRK702 je super... gledao sam nekidan u salonu Stroma 800DE, super to izgleda i moćno, al 13.000 Eura... a Strom 650 najjeftiniji 9.300 eura, a XT 650 već preko 10 k€...
Koja blesava logika. Radije dam tih 3,4k eur vise pa imam motor za koji znam da je pouzdan i da ce me sluziti godinama, od provjerenog japanskog proizvodaca, nego prvu seriju kineza koji glumi da je talijan. Ali ne isplati se usporedivati TRK 702 sa Stromom 800 vec sa 650.

Strom 650 je tu negdje sa cijenom TRK-a. Upravo gledam specifikacije, oba imaju 70 konjica, ali TRK je 20 kila tezi.

Na kraju dana, kupi i vozi kaj ti se svidja, ali pricati da se kinez isplati vise je smijesno.
 
  • Like
Reactions: diesel power
men se osobno sviđa taj kurac i kupio bi ga samo zato da nebudem imao ružni vstrom ko i milijun drugih.....

a hvalospjeve o bilo kojoj marki je retardirano pisati... možda bu kinesko govno nekom trajalo 20 godina a v strom se nekom razleti začas...

kak je i bobrok pjevao borbene i žile rezao za fantastiK pa je sam svoje govno pojeo na kraju....
 
Objasni to onoj stotini tisuća talijana koji su kupili 502 učinivši ga time najprodavanijim modelom na talijanskom tržištu u posljednje četiri godine. Zaboravljamo da je tih 4 tisuće doslovno 50% cijene motocikla? Nadalje, Benelli je kinez identično kao i BMW F900 XR ili KTM 790 pa ne čitam po tim temama da je to neki problem. Prije paušalnih forumskih ocjena treba malo proučiti situaciju, stati svojom lovom iza nečega pa tek onda donijeti sud.
 
a hvalospjeve o bilo kojoj marki je retardirano pisati...
Zbog cega? Postoji razlog zasto se japanski motori smatraju kvalitetnima i pouzdanima, ocito su tu titulu zaradili sa necime, ne?

možda bu kinesko govno nekom trajalo 20 godina a v strom se nekom razleti začas...
Mozda. Ali i sam znas kolike su sanse za tako nesto.

Objasni to onoj stotini tisuća talijana koji su kupili 502 učinivši ga time najprodavanijim modelom na talijanskom tržištu u posljednje četiri godine.
Stotini tisuca talijana? Molim te.
U 2021 je prodano 6.542 TRK-a 502 u Italiji, 10k u svijetu. U 2021 je prodano cca 42.8 milijuna motocikala globalno, svih marki
U 2022 je prodano 6.645 TRK-a 502 u Italiji.
Ne znam gdje si nasao stotine tisuca, ali drago mi je da si zadovoljan sa svojim bez obzira.

Zaboravljamo da je tih 4 tisuće doslovno 50% cijene motocikla?
Tih 4 tisuce razlike se odnosi na novi Strom 800, mislio sam da sam jasan sa time.
TRK 702 je konkurent Stromu 650, sa slicnom cijenom i losijim specifikacijama.
 
Sad bih od jada plakao nad svojim talijanskim kinezom a ne smijem, da ne zahrđa od suza!

:LOL:
 
Objasni to onoj stotini tisuća talijana koji su kupili 502 učinivši ga time najprodavanijim modelom na talijanskom tržištu u posljednje četiri godine.

To su Jokizmi. :mrgreen:

Koliko je nečega prodano u italiji nije argument ni za ni protiv. Teško da su talijani generalno racionalna nacija.

Zaboravljamo da je tih 4 tisuće doslovno 50% cijene motocikla? Nadalje, Benelli je kinez identično kao i BMW F900 XR ili KTM 790 pa ne čitam po tim temama da je to neki problem. Prije paušalnih forumskih ocjena treba malo proučiti situaciju, stati svojom lovom iza nečega pa tek onda donijeti sud.

Ne očekuješ valjda da bi svak trebao kupiti svaki motor koji komentira?

Vozio sam motore od 240kg, imam jednog trenutno i dobro znam da je to puno. Sljedeći sigurno mora imati manje kg, a to osobito vrijedi ako je uparen s visokim težištem i podignutim upravljačem.

F900XR je za mene čisti kinez, koji košta kao švabo. Teška prostitucija BMW branda. KTMe ne pratim, nikad ih nije pratila reputacija kvalitete, niti je pouzdanost feature brenda, kao što je to kod BMWa ili japanaca.
 
  • Like
Reactions: tomore and tegla
Trk 702X po meni jedna od najboljih kupnji do 700 ccm amo rec…..
800 ccm vec imamo CF 800MT u 3 varijante .jedna je iste cijene kao i 702X a druge dvi malo skuplje ali to je motor od 90-95 ks(kako di pise) i naravno Strom 800DE sa 83 ks(ako se dobro sican) sta je puno bolje nego 70 ka medutim cijena mu je dosta veca…..
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
To su Jokizmi. :mrgreen:

Koliko je nečega prodano u italiji nije argument ni za ni protiv. Teško da su talijani generalno racionalna nacija.



Ne očekuješ valjda da bi svak trebao kupiti svaki motor koji komentira?

Vozio sam motore od 240kg, imam jednog trenutno i dobro znam da je to puno. Sljedeći sigurno mora imati manje kg, a to osobito vrijedi ako je uparen s visokim težištem i podignutim upravljačem.

F900XR je za mene čisti kinez, koji košta kao švabo. Teška prostitucija BMW branda. KTMe ne pratim, nikad ih nije pratila reputacija kvalitete, niti je pouzdanost feature brenda, kao što je to kod BMWa ili japanaca.
Alo!!!!!!…..usporedivat pouzdanost BMWa sa japancima je deplasirano….
BMW se usporeduje bas sa KTM-om i eventualno Ducatijem…..
 
Koja blesava logika. Radije dam tih 3,4k eur vise pa imam motor za koji znam da je pouzdan i da ce me sluziti godinama, od provjerenog japanskog proizvodaca, nego prvu seriju kineza koji glumi da je talijan. Ali ne isplati se usporedivati TRK 702 sa Stromom 800 vec sa 650.
tom logikom "dam 3-4 ijade eura više i imam pošten motor" se vrlo lako završi na ciframa 15-20 ijad euri i naravno do GSova i ekipe... a onda kad krene opremanje... netko nema tih 3-4 ijade viška ili ih naprosto ne želi utrošiti na kupnju motora, nego uzme neku opremu i ostane mu još za 3-4 godine godišnjeg redovnog servisa u ovlaštenom servisu...

činjenica je da Benelli ima publiku i da nisu to baš tako loši ili očajni motori...
kao i RE... pola indije ih vozi, a moš mislit kako ih servisiraju, pa idu i ne staju...

a to za prvu seriju si u pravu... neka odradi par godina i riješe evetualne mušice... al TRK502 je već duže na tržištu i solidni su to motori...

da se razumimo, nemam Benelli ni RE, nisam ih nikad vozio, samo sam ih vidio... odani sa Hondista i pomalo neizlječivi... pa uzmi u obzir...
 
Last edited: