Još par sitnica...
Motocikl ima Bluetooth povezivost s mobom, uz pomoć CarBit aplikacije koja je besplatna prvu godinu dana ima i turn-by-turn navigaciju na dashboardu. Svi prekidači su sa plavim pozadinskim osvijetljenjem i fora svijetle noću, a sam dash ima više razina svjetline kao i svijetli i tamni način rada te senzor za dnevno svijetlo koje po potrebi snižava ili povećava svjetlinu i kontrast ekrana. Informacije na tabli su rudimentarne, osim sata, parcijalne i totalne kilometraže, odabrane brzine, količine goriva, i temperature rashladne tekućine, nema apsolutno ništa drugo.
Nek se svi motori od 700,800 ccm i 70tak ks zabrinu( prventveno Strom 650 i Tracer 700)Zasto nije napisa Overbishop's Palace, nego je ostavija Nadbiskupska... To neki bug, ne moze to tako😂😂
Motor je bomba... Prođem često doli im kod butige u Vukovarskoj...
pa u pravu si... za nas koji smo se našli u toj klasi 700-800ccm, ovaj TRK702 je super... gledao sam nekidan u salonu Stroma 800DE, super to izgleda i moćno, al 13.000 Eura... a Strom 650 najjeftiniji 9.300 eura, a XT 650 već preko 10 k€...Nek se svi motori od 700,800 ccm i 70tak ks zabrinu( prventveno Strom 650 i Tracer 700)
Zasto nije napisa Overbishop's Palace, nego je ostavija Nadbiskupska...
Lijep motor nema šta iako sam odmah vidio 240kg ali opravdao si to u postu. Za te novce top👍 tj u De je 7.999€, nez kolko si ti dao.
Koja blesava logika. Radije dam tih 3,4k eur vise pa imam motor za koji znam da je pouzdan i da ce me sluziti godinama, od provjerenog japanskog proizvodaca, nego prvu seriju kineza koji glumi da je talijan. Ali ne isplati se usporedivati TRK 702 sa Stromom 800 vec sa 650.pa u pravu si... za nas koji smo se našli u toj klasi 700-800ccm, ovaj TRK702 je super... gledao sam nekidan u salonu Stroma 800DE, super to izgleda i moćno, al 13.000 Eura... a Strom 650 najjeftiniji 9.300 eura, a XT 650 već preko 10 k€...
Zbog cega? Postoji razlog zasto se japanski motori smatraju kvalitetnima i pouzdanima, ocito su tu titulu zaradili sa necime, ne?a hvalospjeve o bilo kojoj marki je retardirano pisati...
Mozda. Ali i sam znas kolike su sanse za tako nesto.možda bu kinesko govno nekom trajalo 20 godina a v strom se nekom razleti začas...
Stotini tisuca talijana? Molim te.Objasni to onoj stotini tisuća talijana koji su kupili 502 učinivši ga time najprodavanijim modelom na talijanskom tržištu u posljednje četiri godine.
Tih 4 tisuce razlike se odnosi na novi Strom 800, mislio sam da sam jasan sa time.Zaboravljamo da je tih 4 tisuće doslovno 50% cijene motocikla?
Objasni to onoj stotini tisuća talijana koji su kupili 502 učinivši ga time najprodavanijim modelom na talijanskom tržištu u posljednje četiri godine.
Zaboravljamo da je tih 4 tisuće doslovno 50% cijene motocikla? Nadalje, Benelli je kinez identično kao i BMW F900 XR ili KTM 790 pa ne čitam po tim temama da je to neki problem. Prije paušalnih forumskih ocjena treba malo proučiti situaciju, stati svojom lovom iza nečega pa tek onda donijeti sud.
Alo!!!!!!…..usporedivat pouzdanost BMWa sa japancima je deplasirano….To su Jokizmi.
Koliko je nečega prodano u italiji nije argument ni za ni protiv. Teško da su talijani generalno racionalna nacija.
Ne očekuješ valjda da bi svak trebao kupiti svaki motor koji komentira?
Vozio sam motore od 240kg, imam jednog trenutno i dobro znam da je to puno. Sljedeći sigurno mora imati manje kg, a to osobito vrijedi ako je uparen s visokim težištem i podignutim upravljačem.
F900XR je za mene čisti kinez, koji košta kao švabo. Teška prostitucija BMW branda. KTMe ne pratim, nikad ih nije pratila reputacija kvalitete, niti je pouzdanost feature brenda, kao što je to kod BMWa ili japanaca.
tom logikom "dam 3-4 ijade eura više i imam pošten motor" se vrlo lako završi na ciframa 15-20 ijad euri i naravno do GSova i ekipe... a onda kad krene opremanje... netko nema tih 3-4 ijade viška ili ih naprosto ne želi utrošiti na kupnju motora, nego uzme neku opremu i ostane mu još za 3-4 godine godišnjeg redovnog servisa u ovlaštenom servisu...Koja blesava logika. Radije dam tih 3,4k eur vise pa imam motor za koji znam da je pouzdan i da ce me sluziti godinama, od provjerenog japanskog proizvodaca, nego prvu seriju kineza koji glumi da je talijan. Ali ne isplati se usporedivati TRK 702 sa Stromom 800 vec sa 650.