Benelli Trk 702X

KTMe ne pratim, nikad ih nije pratila reputacija kvalitete, niti je pouzdanost feature brenda, kao što je to kod BMWa ili japanaca.

Nije ista publika KTMa i BMWa, KTM je većinom vezan uz pravi offroad ( ne potpuno, ali većinom ), a BMW uopće ne proizvodi
takve motocikle. A u toj sferi hard endura ili crossa ili rallya, nisu japanci baš ništa pouzdaniji...
 
Alo!!!!!!…..usporedivat pouzdanost BMWa sa japancima je deplasirano….
BMW se usporeduje bas sa KTM-om i eventualno Ducatijem…..
5 godina nepouzdanosti tu kod nas
 

Attachments

  • IMG_20230831_114903.jpg
    IMG_20230831_114903.jpg
    379.1 KB · Views: 0
kao i RE... pola indije ih vozi, a moš mislit kako ih servisiraju, pa idu i ne staju...
Ne bih ja stavljao u isti koš Benelli i RE.
RE je u Indiju preselio kompletnu tvornicu s tada postojećim engleskim strojevima i tada je nastavljena
proizvodnja RE Bulleta, identičnog engleskim prethodnicima.
Današnji Enfieldi direktno se nastavljaju na stare modele.
Benelli od starog Benellija ima samo ime, i ništa više.
Kao i MG kod auta.
 
5 godina nepouzdanosti tu kod nas
Naprosto nemoguce je da svaki primjerak ima problema
Ako uzmemo 70-30 % to opet znaci da 30 motora od 100 je bez greske…..
Pa tako imamo i Alfe koje predu 100,200 iljada bez da je pustila ulje
 
tom logikom "dam 3-4 ijade eura više i imam pošten motor" se vrlo lako završi na ciframa 15-20 ijad euri i naravno do GSova i ekipe... a onda kad krene opremanje... netko nema tih 3-4 ijade viška ili ih naprosto ne želi utrošiti na kupnju motora, nego uzme neku opremu i ostane mu još za 3-4 godine godišnjeg redovnog servisa u ovlaštenom servisu...

činjenica je da Benelli ima publiku i da nisu to baš tako loši ili očajni motori...
kao i RE... pola indije ih vozi, a moš mislit kako ih servisiraju, pa idu i ne staju...

a to za prvu seriju si u pravu... neka odradi par godina i riješe evetualne mušice... al TRK502 je već duže na tržištu i solidni su to motori...

da se razumimo, nemam Benelli ni RE, nisam ih nikad vozio, samo sam ih vidio... odani sa Hondista i pomalo neizlječivi... pa uzmi u obzir...
Referirao sam se na TRK 702 vs VStrom 800. I u istom komentaru napomenuo kako usproedba nema smisla, vec bi trebalo cjenovno usporedivati sa VStromom 650 posto su on i TRK 702 iste snage.

S obzirom da su TRK 702 i VStrom 650 cjenovno slicni (Strom je 9.360e, TRK je 9.602e) i s obzirom da se radi o razlici od 242e u korist Suzukija, suludo mi je da bi netko odabrao TRK naspram provjereno pouzdanog Suzukija osim ako mu se bas ne dize kurac na dizajn TRK-a.

Naprosto nemoguce je da svaki primjerak ima problema
Ako uzmemo 70-30 % to opet znaci da 30 motora od 100 je bez greske…..
Pa tako imamo i Alfe koje predu 100,200 iljada bez da je pustila ulje
Dakle, argument je da se sigurno negdje nekad nasao kineski motocikl bez problema?
Iznimka potvrduje pravilo. Ne vozim Stroma niti je to moj tip motora, ali ne moze se reci za njega da nije provjereno pouzdan. Skuhaj kavu, skokni na advrider forume i vidi koliko je Stromova obislo planet bez problema. Ne bi se pouzdao u to da kinez moze isto bez da se rastepe.
 
S obzirom da su TRK 702 i VStrom 650 cjenovno slicni (Strom je 9.360e, TRK je 9.602e) i s obzirom da se radi o razlici od 242e u korist Suzukija, suludo mi je da bi netko odabrao TRK naspram provjereno pouzdanog Suzukija osim ako mu se bas ne dize kurac na dizajn TRK-a.
242€ suvi suzuki i TRK702 nabrijan opremom i kuferima...
ma razumim ja tebe, i ja sam sličnog rezona, neka skepsa uvik, al prodaju se benelli i idu, ne znam nisam čuo ni pročitao negdje da je krepao, ostavio nekoga na putu, da ima neke mane, neka upozorenja tipa "ne kupujte"... pa evo kolega piše o tom motoru, sve mu ok, ne virujem da nas valja i laže, ili da se zajebo... za fer novce dobio fer motor=to je to...
 
Iznimka potvrduje pravilo. Ne vozim Stroma niti je to moj tip motora, ali ne moze se reci za njega da nije provjereno pouzdan. Skuhaj kavu, skokni na advrider forume i vidi koliko je Stromova obislo planet bez problema. Ne bi se pouzdao u to da kinez moze isto bez da se rastepe.

A nisu svi ljudi konformisti, ima nekih koji su i avanturisti ! :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: pa3q
242€ suvi suzuki i TRK702 nabrijan opremom i kuferima...
ma razumim ja tebe, i ja sam sličnog rezona, neka skepsa uvik, al prodaju se benelli i idu, ne znam nisam čuo ni pročitao negdje da je krepao, ostavio nekoga na putu, da ima neke mane, neka upozorenja tipa "ne kupujte"... pa evo kolega piše o tom motoru, sve mu ok, ne virujem da nas valja i laže, ili da se zajebo... za fer novce dobio fer motor=to je to...
Nisi ni mogao kada je agregat na 702 skroz novi. Da se razumijemo, ja prvu seriju ne bi kupio ni Honde, a Honda mi je i trenutni motor, i bivsi, i automobil.

Vidjet cemo sa vremenom kakvi ce se pokazati. Mozda su bas super motori. Osobno kinez nece nikad u moju kucu, bio to Benelli, CFmoto ili nesto drugo, ali tko voli, neka mu je, svakako.
 
Referirao sam se na TRK 702 vs VStrom 800. I u istom komentaru napomenuo kako usproedba nema smisla, vec bi trebalo cjenovno usporedivati sa VStromom 650 posto su on i TRK 702 iste snage.

S obzirom da su TRK 702 i VStrom 650 cjenovno slicni (Strom je 9.360e, TRK je 9.602e) i s obzirom da se radi o razlici od 242e u korist Suzukija, suludo mi je da bi netko odabrao TRK naspram provjereno pouzdanog Suzukija osim ako mu se bas ne dize kurac na dizajn TRK-a.


Dakle, argument je da se sigurno negdje nekad nasao kineski motocikl bez problema?
Iznimka potvrduje pravilo. Ne vozim Stroma niti je to moj tip motora, ali ne moze se reci za njega da nije provjereno pouzdan. Skuhaj kavu, skokni na advrider forume i vidi koliko je Stromova obislo planet bez problema. Ne bi se pouzdao u to da kinez moze isto bez da se rastepe.
Ne nego je Gvo usporedia pouzdanost japanaca i benvea u usporedbi sa KTM-om pa san ja napisa da se bas BMW moze usoredivat sa KTM-om i vjerojatno Ducatijem sa pouzdanoscu a nikako sa japancima…..pa je Svabo stavia sliku ducatija sa stotinama iljada km……
Onda san napisa 70-30
 
S obzirom da su TRK 702 i VStrom 650 cjenovno slicni (Strom je 9.360e, TRK je 9.602e) i s obzirom da se radi o razlici od 242e u korist Suzukija, suludo mi je da bi netko odabrao TRK naspram provjereno pouzdanog Suzukija osim ako mu se bas ne dize kurac na dizajn TRK-a.
Ne znam di si gledao cijene, ali TRK702/X je kod nas 8498/8799 sa setom alu kofera
 
lijepo stvarno izgleda motor. meni bi bilo najgore uzeti ga kad istekne ta akcija s besplatnim koferima, ne bi mogao pljunuti 8500 eura za goli motor kad znam da sam propustio dobru akciju :D
 
@DiAbLeRo kakav ti je u odnosu na X-ADV? Znam, nisu bas slicni motori, ali me bas zanima misljenje nekoga tko je presao sa x-adv na touring motor i obrnuto. Svrbi me taj X-ADV iz nekog rszloga, a ne usudim se uzeti ga umjesto Versysa.
 
  • Haha
Reactions: t0malito
X-adv je odličan crossover između skutera i motora, jako je praktičan i svestran, lakši je za svakondnevno korištenje zbog automatskog mjenjača i općenito skuteraškog dijela priče. S druge strane Benelli ima daleko bolji ovjes koji puno bolje upija neravnine, kočnice se lakše i bolje doziraju i bolje grizu, ima puno više snage i momenta te je općenito stabilniji u bržoj vožnji.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac