Hayabusa gen3

Da, taj dio s lancem je najgori kod duzih tura….
Zato je plan dns sutra power naked+gs i tjt, all done!
Power naked za vikend blast, gs za ture 😆

Ja ga ne podmazujem, samo promijenim kad osjetim da je došlo vrijeme.
 
Upravo tako sam i ja Busii odgovorio kad se javio da je kupio novu Hayabusu i dal još uvijek imam ZZR-a...

Imam.
I imat ću jer trenutno nemam čime pametnijim ili boljim zamijeniti svoju 14icu...

Pouzdan, brz, lep, 3 brza kofera i zvuk o kojem drugi mogu samo sanjat.

Turopoljski sam odojak od 174cm i 73kg i svojim dimenzijama ZZR i ja funkcioniramo savršeno. Adventure kravice su mi ipak previše.

Nova Busa je super ali meni osobno koji sam na zadnjoj generaciji ZZR-a u niti jednom pogledu (osim možda tempomata) ne bi bila neki korak naprijed. 👍

Evo 3 fotke tek toliko da zaflekam temu :mrgreen:
Tocno to je moj problem...nakon kaj je zzr gen1 prodan, pocel sam razmisljat o busi gen 3. Gen 2 zzr-a sam vozil ljetos par dana tak da sam ocekival od buse da bude to jos nekaj vise, bolje itd. Frend je kupil gen2 busu pa sam i to probal , reko idem probat gen 3 pa ak je to to uzmem novo i nemam brige sljedecih 10+ god.

Kad ono, mene je ta nova busa ne da me je razocarala, nego sam puno vise od nje ocekival. Apsolunto ne vidim nikakvu extremnu veliku razliku izmedu mog bivseg zzr gen1 2007 god i nove buse. Oba dva motora imaju abs, kod nove buse je to sve za nijasnu finije, ljepse, za nijansu bolje kocnice i ovjes ali mislim da nista od buse gen3. Ova kaj sam vozil je imala cak i serijske akrape, al je bila pree tiha. Da ne duljim, busa gen 3 je vrhunski motor, old school provjerena tehnika, ali kak je kolega rekel, nije to neki extremni korak napred.
Imam osjecaj da suzuki radi motore na istoj platformi od 2007, te samo dobacuju features za koje su vise od 100 posto sigurni da rade dobro, no risk kod suze ;)
Idem probam h2sx kad bude ljepse vrijeme, ak ne budem uzel zzr gen 2 ili nekog starog talijana kaj mi nebude dosadno ;)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: marac56
Imam osjecaj da suzuki radi motore na istoj platformi od 2007, te samo dobacuju features za koje su vise od 100 posto sigurni da rade dobro, no risk kod suze ;)
Mislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.
 
Mislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.
ne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vec ;)
ducati vec radi na platformi, se kaj bude iznad 1000ccm bude v4, naraavno nova platforma, novi features itd....
i ak Suzuki tak nastavi, pojest ce ih ovi audi tj bmw inzenjeri , ak vec i nisu :)
 
Mislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.
Citam podatak o cijeni, i isao sam odmah provjeriti cijenik, mislio sam da si se zeznuo 😁.
Bio sam uvjeren da je cijena nove buse 25+ tis eura.

Dakle, 2006. kupio sam novu hayabusu za 14 tis eura cca, 2023. 4500 eura skuplja, ocito je trendovska inflacija zaobisla suzuki.
 
  • Like
Reactions: diesel power
ne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vec ;)
ducati vec radi na platformi, se kaj bude iznad 1000ccm bude v4, naraavno nova platforma, novi features itd....
i ak Suzuki tak nastavi, pojest ce ih ovi audi tj bmw inzenjeri , ak vec i nisu :)
Ma propast nece..bmw a pogotovo ducati moraju jos puno godina radit da stignu japance po ukupnoj prodaji..ja prvi bi volio turbo hajabusu sa 350ks..ohlinsom karbonskim fegama i ostalim dzidzama midzama a znam da mi treba eurojackpot da je kupim..iovakva kakva jest sad mi je nedostizna..znaci nije problem napravit nesto..problem je prodat..uostalom zadnjih godina je po porastu prodaje najuspjesniji mislim royal enfield, a ljudi prodaju tehnologiju staru 100g
 
Citam podatak o cijeni, i isao sam odmah provjeriti cijenik, mislio sam da si se zeznuo 😁.
Bio sam uvjeren da je cijena nove buse 25+ tis eura.

Dakle, 2006. kupio sam novu hayabusu za 14 tis eura cca, 2023. 4500 eura skuplja, ocito je trendovska inflacija zaobisla suzuki.
Mene je šokiralo, nisam to slučajno napisao.
 
  • Like
Reactions: elektricar86
ne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vec ;)
ducati vec radi na platformi, se kaj bude iznad 1000ccm bude v4, naraavno nova platforma, novi features itd....
i ak Suzuki tak nastavi, pojest ce ih ovi audi tj bmw inzenjeri , ak vec i nisu :)
Rekao bih da se na prvi pogled baš zbog tih instagramuša stvara dojam njihove nadmoći, jer se masu ljudi kurči svojim skupim igračkama, međutim prodajni rezultati su i dalje na strani japanaca. Ako makneš GS-a, onda pogotovo. Ducati radi sve bolje ali Multicu koja je top motor i dalje rijetko gdje nađeš u prvih deset. Počeli su pretjerivati s cijenama, mora to doći na naplatu.
 
Trebaš otić u panoniju i vidit suzuki od andreas meklau, izgleda ka sinnzonov ratni čamac iz star trek nemesis.
A ne te audijeve igračke za pedere
ipak bi rade ovo za pedere... izgleda vrh,imas v4 i pazi quickshifter je serijski gore :O
ovo sve kaj suzuki plasira na trziste, smo vidli vec i isprobali davne 2005
vrhunsko je, radi top ali je malo vec i dosadno ;)
 
Iznad v4 nema dalje.
To štima.
Dukac je 4 cilindra počeo radit skoro.
Isto kao i benvej.
I naplaćuju pošteno.
 
Last edited:
Ne znam da li ste vozili novi V4, ako budete imali priliku probajte iako ni ostali novi 1000R nisu daleko. Meni je to postalo prebrzo pa su ispali iz fokusa.
 
Nije to prebrzo,nego si ti postal prespor.😂
Šala mala ,nemreš više pratiti tehnologiju ,ona je sve novija a ti(mi),smo sve stariji.Supermeni su samo u filmovima ,a mi to nismo. 👍😎
 
  • Like
Reactions: gastajbarter