mate
Administrator
Pa kad podmazujete lanac onda je tako...
Da, taj dio s lancem je najgori kod duzih tura….
Zato je plan dns sutra power naked+gs i tjt, all done!
Power naked za vikend blast, gs za ture 😆
Sve vise i o toj opciji razmisljam 😆Ja ga ne podmazujem, samo promijenim kad osjetim da je došlo vrijeme.
Sve vise i o toj opciji razmisljam 😆
Ili onaj regina HPE
Tocno to je moj problem...nakon kaj je zzr gen1 prodan, pocel sam razmisljat o busi gen 3. Gen 2 zzr-a sam vozil ljetos par dana tak da sam ocekival od buse da bude to jos nekaj vise, bolje itd. Frend je kupil gen2 busu pa sam i to probal , reko idem probat gen 3 pa ak je to to uzmem novo i nemam brige sljedecih 10+ god.Upravo tako sam i ja Busii odgovorio kad se javio da je kupio novu Hayabusu i dal još uvijek imam ZZR-a...
Imam.
I imat ću jer trenutno nemam čime pametnijim ili boljim zamijeniti svoju 14icu...
Pouzdan, brz, lep, 3 brza kofera i zvuk o kojem drugi mogu samo sanjat.
Turopoljski sam odojak od 174cm i 73kg i svojim dimenzijama ZZR i ja funkcioniramo savršeno. Adventure kravice su mi ipak previše.
Nova Busa je super ali meni osobno koji sam na zadnjoj generaciji ZZR-a u niti jednom pogledu (osim možda tempomata) ne bi bila neki korak naprijed. 👍
Evo 3 fotke tek toliko da zaflekam temu
Mislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.Imam osjecaj da suzuki radi motore na istoj platformi od 2007, te samo dobacuju features za koje su vise od 100 posto sigurni da rade dobro, no risk kod suze
ne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vecMislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.
Citam podatak o cijeni, i isao sam odmah provjeriti cijenik, mislio sam da si se zeznuo 😁.Mislim da je ovo najveći kompliment koji si mogao napisati. Oni to niti ne skirivaju a kao dodatni argument bih dodao MPC od 18.900 EUR. Neću reći da je ostala ista jer vrijeme radi svoje ali najjetiniji R 1000 kreće od 22.000.
Ma propast nece..bmw a pogotovo ducati moraju jos puno godina radit da stignu japance po ukupnoj prodaji..ja prvi bi volio turbo hajabusu sa 350ks..ohlinsom karbonskim fegama i ostalim dzidzama midzama a znam da mi treba eurojackpot da je kupim..iovakva kakva jest sad mi je nedostizna..znaci nije problem napravit nesto..problem je prodat..uostalom zadnjih godina je po porastu prodaje najuspjesniji mislim royal enfield, a ljudi prodaju tehnologiju staru 100gne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vec
ducati vec radi na platformi, se kaj bude iznad 1000ccm bude v4, naraavno nova platforma, novi features itd....
i ak Suzuki tak nastavi, pojest ce ih ovi audi tj bmw inzenjeri , ak vec i nisu
Mene je šokiralo, nisam to slučajno napisao.Citam podatak o cijeni, i isao sam odmah provjeriti cijenik, mislio sam da si se zeznuo 😁.
Bio sam uvjeren da je cijena nove buse 25+ tis eura.
Dakle, 2006. kupio sam novu hayabusu za 14 tis eura cca, 2023. 4500 eura skuplja, ocito je trendovska inflacija zaobisla suzuki.
Rekao bih da se na prvi pogled baš zbog tih instagramuša stvara dojam njihove nadmoći, jer se masu ljudi kurči svojim skupim igračkama, međutim prodajni rezultati su i dalje na strani japanaca. Ako makneš GS-a, onda pogotovo. Ducati radi sve bolje ali Multicu koja je top motor i dalje rijetko gdje nađeš u prvih deset. Počeli su pretjerivati s cijenama, mora to doći na naplatu.ne velim da je to lose za kupca ak kupi nekaj provjereno, stabilno..., al vidi ducati ili bmw-a? ne stignu prozvodit motore kolko narudzba dolazi..nazalost vremena se mjenjaju ljudi zele nekaj novo, kaj se kvari tj. kaj lijepo svijetli i kaj se more staviti na tik tok ili kam vec
ducati vec radi na platformi, se kaj bude iznad 1000ccm bude v4, naraavno nova platforma, novi features itd....
i ak Suzuki tak nastavi, pojest ce ih ovi audi tj bmw inzenjeri , ak vec i nisu
ipak bi rade ovo za pedere... izgleda vrh,imas v4 i pazi quickshifter je serijski gore :OTrebaš otić u panoniju i vidit suzuki od andreas meklau, izgleda ka sinnzonov ratni čamac iz star trek nemesis.
A ne te audijeve igračke za pedere