Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

Pa i ti si promašen slučaj - ne samo da tako izgledaš - a GS ne košta ni izbliza kao GW, jer je sa povećanjem opreme GW uvijek skuplji najmanje 10.000 eura... no problem je što ti ne razumiješ da su to dva posve neusporediva motora (nitko si neće kupiti GW za išta pametno osim za naslikavanje), jer GW - osim za vozikanje po američkim beskrajnim autocestama po pravcu, jer je taj model i stvaran za američko tržište - neke druge svrhe i nema, a kako Ameri imaju vrlo stroge prometne propise i ograničenja, oportunistički žutani su rekli da je za slijedećih 100 godina 115 konja sasvim dosta za pola tone željeza...

Zavidan si, i nemaš para za GW, pa pristaješ na kojekakve polovne kompromise stare 40g.
Sram te priznati što voziš.
Jednostavno se nisi ostvario kao motociklist, ni kao čovjek.
 
jebemti sve, kak uvijek zabrijem da pricamo o motorima 🤣
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Zavidan si, i nemaš para za GW, pa pristaješ na kojekakve polovne kompromise stare 40g.
Sram te priznati što voziš.
Jednostavno se nisi ostvario kao motociklist, ni kao čovjek.
Vozi sxa, pa ga sramota priznat
😂😂😂
 
Tako je, ja vozim SXa, i VW Polo iz, mislim, slagat ću, fakat nisam siguran - '96? Seljo bi rekao, višedimenzionalno neostvaren.
 
  • Like
Reactions: neven
jer GW - osim za vozikanje po američkim beskrajnim autocestama po pravcu, jer je taj model i stvaran za američko tržište - neke druge svrhe i nema, a kako Ameri imaju vrlo stroge prometne propise i ograničenja, oportunistički žutani su rekli da je za slijedećih 100 godina 115 konja sasvim dosta za pola tone željeza...

To mozda pije vode za one koji ga ne znaju voziti. Imao sam prilike sresti ljude na GW koji ga voze i valjaju i vise nego dovoljno za javnu cestu. Imam cak negdje snimak gdje sam na jednom Alpskom passu pratio stariji par iz Njemacke na GW - covjek ga je valjao do auspuha i kofera, na usponu uz pass bio brzi od 70% drugih motora, tako da…
 
  • Like
Reactions: diesel power
A gs ide sad 500 kmh nakon milijon i dvesta iljada godina razvoja, ubrzava 0,1 sec do 100

Ne kupuje se GS zbog ubrzanja ili utrkivanja... iako je do stotke nebitno sporiji od specijaliziranih RR motora...

To mozda pije vode za one koji ga ne znaju voziti. Imao sam prilike sresti ljude na GW koji ga voze i valjaju i vise nego dovoljno za javnu cestu. Imam cak negdje snimak gdje sam na jednom Alpskom passu pratio stariji par iz Njemacke na GW - covjek ga je valjao do auspuha i kofera, na usponu uz pass bio brzi od 70% drugih motora, tako da…

Tako da to nije namjena tog motora, niti je on primjer što je prava namjena tog motora (imam frenda koji iste stvari radi sa Electrom Glide), no dobar vozač će i iz toga izvući maksimum, kao što će loš vozač biti seronja i na najjačem RR-u...
 
Gw ovaj novi koliko ja znam a pito sam i frenda google ima 124ks a da mi neko daje dzabe qw bi prije uzeo nego ijedno bavarsko prometalo, a pogotovo govno svapsko GS..ovde se prica o kvarovima na gs..a neko spomene gw..bogohuljenje nidje veze s vezom
 
nije electra glide za nas starce, ispanu nam proteze na semaforu od vibracija.
debilko, na goldwingu kad zacepis usi, ni ne znas da radi kad sjedis na njemu.
nema veze koje godiste, devedesprvo ili dvajesprvo.
goldwing medju motorima je kao jaeger lecoultreov gyrotourbillon medju satovima,

a gs i elektra glajd su obicni baustelski pikaneri, tipa kej ti em, razbiaju kamence u bubregu.
 
Last edited:
Debilko, očito si preograničen da shvatiš što sam rekao... kao što očito ne razumiješ ni temu, a još manje poantu iste...
 
Nisam vjerovo da cu ovo rec..al zemo je u pravu 100%, ako nista cojk vozi motor i zna makar nesto za razliku od seljaka koji nema pojma o ni o cemu, a mjesa se u sve ko vegeta
 
Ne zanima me previše ta klasa auta na 2 rote, ali nisam vidio niti jedan review gdje je neka značajna prednost dana k1600, dapače.
 
Imao sam prigodu usporedno testirat GW i BMW....
Morao sam hitno po nalaze analiza trihinele. Test je pao u drugi plan..
 
Sunce ti jebem..
Seljo i sredzu..
Pa da coek nauci sve, od sexa sa magarcima, advenchurima, satovima, ovjesima, pelcovanjima, soljenju zutorepe tune, ulaganju u frakcijske rezerve Djibutija..
Ostvarujem se ko homo sapijens.
Naklon do poda.