Treba shvatiti da svi proizvodjaci stezu obruc i da je jedini cilj - profit. Prodaj sto vise, zaradi jos vise, a to se, logicno, postize smanjenjem troskova.
A troskovi su materijal, ugradjeni dijelovi i naravno, ljudi koji to sve sklapaju.
Ogroman pritisak se vrsi i na dobavljace dijelova - smanji, pojeftini itd.
Pa tako ono sto je nekad bilo robusno i npr. od metala je sada od klimave plastike. Stedi se od kljucnih komponenti u masinama do boje, laka… Sada je postalo normalno da se motor farba jednim slojem boje, naljepnice idu na boju, a nekada je to bilo vise slojeva i naljepnice prefarbane bezbojnim lakom. Cisto primjer…
Ide se toliko daleko da stede i na zabicama koje drze kablove…
I ovaj relej sto se zapalio, nije to samo krivica BMW-a nego i njegovog dobavljaca koji je napravio taj solenoid. BMW je kriv zato sto je “stisnuo” dobavljaca da mu napravi sto jeftiniji solenoid, a dobavljac je kriv jer je, logicno, u tako malom prostoru nametnutom od BMW-a trazio prostor i za svoju zaradu, a to moze samo kroz dodatno smanjenje kvalitete i onda imamo sto imamo…
U buducnosti ce to biti samo gore.
Kao neko ko je kupio novog BMW-a 2016. pa onda jos jednog 2020. licno sam se uvjerio koliko su skresali na materijalima u samo 4 godine, a zamisli sta ce biti za 10 godina… ne smijem ni pomisliti
Jedino rjesenje je odabrati proizvodjaca koji stoji iza svog proizvoda u smislu garancije i naravno - produzena garancija. Meni se tu BMW pokazao sasvim korektan.
I ovo sto pisete da stvari na Motorrad testovima crkavaju jer oni ubijaju motore, ne bih se bas u potpunosti slozio…
Ja ne ubijam svoje motore, pazim ih i mazim, pa sam se opet namijenjao dosta dijelova u garanciji. Srecom, svi kvarovi koji su se desili me nisu ostavili na cesti; uredno bi se vratio kuci; ali nisu svi takve srece