Igoreta
Well-known member
Svi koji rade ti i griješe.možda nekada davno ali ne više.
nevezano sada za ovu temu, od takvog brenda u bilo kojoj branši sada jedino možeš očekivati da isprave svoju grešku na svoj račun što (Bmw, Miele, Marazzi Group, Roca-Laufen, Villeroy, Samsung, LG, Marantz namjerno spominjem skorz različite brendove i branše jer se svime time bavim, osim Bmw-om, ) navedeni brandovi i rade. Naprave, zajebu , isprave i idu dalje... Mogao bih ti navesti za ove jako puno primjera i podkrijepiti dokazima ali previše je to pisanja.
Slažem se da je to loše, ali tako je i neće biti bolje. Jedino ako smatraš da navedeni nisu premium brendovi, ali onda ni rasprava nema smilsa.
lp.
Ovdje je samo pitanje tko je kolika "riba", naime, sve te velike ribe traže od svojih dobavljača da im naprave 8D (i onda još traže rok za kompletan 8D tipa ono, 48h, how yes no), a baš me zanima da u ovom slučaju ja kao kupac dođem i tražim 8D, koji bi odgovor uopće dobio?
Nije problem što ti "premium" brednovi poprave svoje zajebe, to rade i oni koji nisu "premium". Stvar je samo odnosa prema kupcu, a zadovoljstvo kupca se ne ogleda samo u tome koliko brzo im riješe kvarove. To je samo jedan dio zadovoljstva kupca.
Konkretno je BMW kao brend imao jako veliki promašaj na N47 dizel motorima, ali gle čuda, ljudi i dalje kupuju BMW, i većinom s dizel motorom. Što samo znači da je imidž koji su izgradili prije tog promašaja bio iznimno velik.