1.WSBK utrka Phillip Island

gastajbarter said:
nije slican..taj nije mogo upalit i doso je 4,a ovaj izletio i zavrsio drugi :mrgreen:
naravno, al poanta je u dominaciji i znanju  :wink: .... nego pitanjce, dal će se netko sjećati ove utrke na kraju sezone ...? :misli: .... ako da, onda je to to  (y)..budemo vidjeli.
 
Ako mislite na KR-a još se sječam kako je bijesno šaltao u nižu kad je konačno stigao do zagrebačkog, neprocjenjivo :)
 
Prosli misec san uzea HD paket na Maxtv-u,gledanje SBK u HD-u,neprocjenjivo,cak i Biaggi dobro izgleda
 
baxy said:
..Rista ne rise ....žabar je odvozio ovu utrku prejebeno ..... nego dok sam gledao , sjetio sam se jedne davne utrke na Grobniku i jednog svjetskog prvaka, pogodi kojeg... :misli: .... scenario sličan  :wink:
..još nisam našao snimku gdje KR gura motor na startu gdje su već svi odlepršali a kad je motor kresnuo - ona trka se svakom urezala u pamćenje..
Nisam Maxov ljubitelj niti štovatelj ali je je*ački odvozio ovu trku dok ono što si napisao za Checu stoji do riječi.
 
kawa os said:
Kawasaki je postao najbolji Japanac.  (y)

To možemo reči eventualno ako izuzmemo MotoGP i  dobar dio ostalih sportova...
Dobri su trenutno,ali ne bih ih baš prozvao najboljim japancem,pogotovo ne tek nakon dvije utrke u WSBK klasi.
 
unaprijed znam da cu pozalit, ali eto :D Aprilia je nazalost motor koji ce jedino Biaggi uspjesno vozit jer je napravljena za njega. Nesto kao Desmosedici u MotoGP-u. Max vozi motor s dva prsta, jako cisto i fluidno, bez ijednog trzaja i uznemirenja. Ostala dvojica na Apriliama, Laverty i Davies, voze ipak malo agresivnije i obojica primjecuju kako motor postaje strasno nervozan kad se zelis hrvat s njim. Buduci da Max vozi kako vozi, Aprilia je napravila jako cvrst okvir koji u kombinaciji s relativno mekanim ovjesom daje Maxu ono sto treba. Jednaki problem su prosle godine imali i Camier i Haga.

Nadalje, Laverty ima potpuno jednak materijal, buduci da dijele telemetristu i covjeka za ovjes. Biaggi cak vozi vilice od prosle godine, dok Laverty ima nove. Problem lezi u tome sto je Laverty bio prilicno ozlijeden (lijeva ruka i lijevi zglob), a u prvoj utrci je pao jer je ubacio u ler (ima problema s navikavanjem na aprilijin mjenjac).

Kawasaki je ove godine puno bolji motor nego prosle. Od kad su tvornicki motori povjereni Provec-u, sve radi puno bolje, ali je i motor doradeniji (prosle godine je polovicu sklapao PBM). Checa bi se mozda trebao malo zabrinuti jer ako mu je na Phillip Islandu, gdje je on uvjerljivo najbolji, mogao donekle konkurirati redni cetverocilindras (barem na treninzima), imat ce pokoju muku ove godine.